חיפשת:

ניתוח יחסי מנחה קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט

מאפייני קבוצה כמדיום לעזרה ליחיד - מכללת לוסקי
lousky.co.il › לימודי-רפואה-משלימה
בירן.ח (1983) ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט.בתוך נאוה רוזנווסר (עורכת) הנחית קבוצות,מקראה,המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי.
כוחן של מטפורות בעבודת הקבוצה
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3522
Haifa
sw2.haifa.ac.il › images › stories
ניתוח יחסי מנחה- קבוצה, ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל.
משרד החינוך שירות פסיכולוגי ייעוצי התמחות בייעוץ חינוכי שנה ג' הנחיית ...
https://pisga.tik-tak.co.il › mmnetanya
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. חוברת בהוצאת בית הספר לעבודה סוציאלית. שטרנברג- זמיר ת. מיטלמן ק. 2019.
שלבים בהתפתחות הקבוצה - tamirashaman
www.tamirashman.co.il › groups-stages
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. תל-אביב: אוניברסיטת תל-אביב. בניס, וו.ג. ושפרד, ה.א. (1956).
מאפייני קבוצה כמדיום לעזרה ליחיד - מכללת לוסקי
https://lousky.co.il/לימודי-רפואה-משלימה/הנחיית-קבוצות...
בירן.ח (1983) ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט.בתוך נאוה רוזנווסר (עורכת) הנחית קבוצות,מקראה,המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי.
כללי כתיבה אקדמית - הקריה האקדמית אונו – ביה"ס לחברה ואמנויות
www.asa.ac.il › כללי-כתיבה-אקדמית-3
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך נ' רוזנוסר ונתן, ל' (עורכים), הנחיית קבוצות: מקראה (עמ' 201-218).
שלבים בהתפתחות קבוצה טיפולית לפי גישת יחסי אובייקט - מכון טמיר ...
https://www.tipulpsychology.co.il › g...
תמצית מאמר נהדר של חני בירן על שלבי התפתחות בקבוצה, בהתבסס על גישתו של ביון: הפאזה הפובית, פאזה פרנואידית, סכיזואידית ולבסוף פאזה הדפרסיבית. בואו לקרו...
מודל מטאפורי להתפתחות הקבוצה בשלבים. - אלון אורן
alonoren.com › group-development
בירן, ח’ (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נאוה רוזנוואסר (עורכת), הנחיית קבוצות – מקראה, המרכז לחינוך קהילתי ע”ש חיים צפורי. בנסון ג’.
2703 - בית הספר לעבודה סוציאלית - אוניברסיטת חיפה
https://sw2.haifa.ac.il › stories › ba_w_2703_2014
ניתוח יחסי מנחה- קבוצה, ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה.
ביה'ס לעבודה סוציאלית ע'ש לואיס וגבי וייספלד
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2013/socialStudies/76-210-01.doc
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן, ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה. ירושלים: המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי, עמ' 201-219.
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
www.hebpsy.net › articles
חקר התהליכים הקבוצתיים במפגש עם חיינו
שלבים בהתפתחות הקבוצה - tamirashaman
https://www.tamirashman.co.il/groups-stages
המפגש הראשון מפגיש את חברי הקבוצה עם צורך בסיסי עז להתמצא במרחב החסר וודאות שנפתח לפניהם, ובדקות הראשונות של המפגש המשתתפים יחכו בציפיה להנחיות ראשונות מצידו של המנחה, וודאות ראשונה נוצרת, המנחה מובחן ומוגדר במעגל. מטרתו של המנחה בשלב הראשוני היא ליצור 'עור' ו'שלד' ראשוני ...
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2780
מודל מטאפורי להתפתחות הקבוצה בשלבים. - אלון אורן
https://alonoren.com/group-development
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נאוה רוזנוואסר (עורכת), הנחיית קבוצות – מקראה, המרכז לחינוך קהילתי ע”ש חיים צפורי.
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
https://www.hebpsy.net › articles
עמ' 264–290. בירן, ח' (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נאוה רוזנוואסר (עורכת) ...
Haifa
sw2.haifa.ac.il/images/stories/bnibrak/ba_w_2703_2014.doc
ניתוח יחסי מנחה- קבוצה, ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה. ירושלים: המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי, 201- 218.
ביה'ס לעבודה סוציאלית ע'ש לואיס וגבי וייספלד
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2017/socialStudies/76-602-02.docx
4. בירן, ח' (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נ' רוזנוסר ול' נתן (עורכים),
כללי כתיבה אקדמית - הקריה האקדמית אונו – ביה"ס לחברה ואמנויות
https://www.asa.ac.il/כללי-כתיבה-אקדמית-3
9 rows · בירן, ח' (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. ...
שלבים בהתפתחות הקבוצה - תמיר אשמן
https://www.tamirashman.co.il › grou...
כל ניסיון לתאר התפתחות של חיי קבוצה או ארגון דרך שלבים מובחנים, ... ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט.
סילבוס | תיאוריות ומודלים בהנחיית קבוצות | גב' יפעת בן גיגי ...
www.mhorut.org › syllabus-theories-and-models
חני בירן ( 1997 ) ניתוח יחסי מנחה קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט . ב בתוך נ. רוזנוסר, ול. נתן (עורכים). (1997).
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים ...
https://books.google.com › about › ני...
Title, ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. Author, חני בירן. Publisher, חש"מ, 1983.
המחלקה לקרימינולוגיה - תאריך עדכון:
https://criminology.biu.ac.il › criminology › shared
ניתוח יחסי מנחה. -. קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן, ל. )עורכים(. הנחיית קבוצות.
אוניברסיטת תל-אביב
https://www30.tau.ac.il/internetfiles/yedion/...
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. ספטמבר 1983. ברגר, ר. מקראה (הנחיית קבוצות הורים), יוני 1989.
מנחה וקבוצה כיחסי הורה־ילד המשתנים עם השנים: מודל מטאפורי ...
http://www.jstor.org › stable
כישות המתפתחת בשלבים, ותיאוריות של יחסי אובייקט, שעורכות הקבלה בין יחסי ... ניתוח יחסי מנחה־קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים. )עמ' 218-211(.