חיפשת:

מהותה של קבוצה

כח של קבוצה - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=b0xWOlQFp3U
Feb 18, 2014 · About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
תת-קבוצות והכלה - Wikiversity
https://beta.wikiversity.org/wiki/תת-קבוצות_והכלה
כל קבוצה מכילה את הקבוצה הריקה. אף קבוצה שאינה ריקה אינה מוכלת בקבוצה הריקה. קבוצה המוכלת ב-b נקראת תת-קבוצה שלה. אחת הדרכים הנוחות לבנות קבוצה חדשה, היא בתור תת-קבוצה של קבוצה קיימת.
כח של קבוצה - YouTube
www.youtube.com › watch
About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
שלבים בהתפתחות הקבוצה - תמיר אשמן
https://www.tamirashman.co.il › grou...
כל ניסיון לתאר התפתחות של חיי קבוצה או ארגון דרך שלבים מובחנים, ... פתרון זמני זה מקל מעט מתחושת הכאוס והבלבול בחדר ויוצר אשליה שלקבוצה יש כיוון יכולת ...
קהילה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קהילה
קהילה היא קבוצה של בני אדם שיצרו ביניהם קשרים חברתיים, הפועלים בגבולות מסוימים, מקושרים למקום (פיזי או וירטואלי), ויש להם מאפיין, רצון או עניין משותפים.
הקבוצה - דרך או מטרה? - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
... על סמך תפיסה מסולפת של מהות הקבוצה ואי - ראיית התוצאות הבלתי נמנעות מהכרעה זו . ... והחלק השני , בעיית מהות הקבוצה כיצירה חברתית ותוכנה האנושי המלא .
קבוצה חברתית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קבוצה_חברתית
הגדרה
קטמון-ירושלים: ויכוח על מהותה של קבוצה | נכון, לעכשיו
omridunour.wordpress.com › 2011/04/27 › קטמון
Apr 27, 2011 · קבוצה מוגדרת (עפ"י ויקיפדיה) כ'התארגנות של אנשים שמקיימים ביניהם יחסי גומלין יציבים. קבוצה אינה אוסף של אנשים מקריים שהתאספו יחד, אלא, התפתחותה של קבוצה תלויה בכך שיש לחברי הקבוצה מאפיינים משותפים ההופכים אותם לכאלה.
תת-קבוצות והכלה - Wikiversity
beta.wikiversity.org › wiki › תת-קבוצות
כל קבוצה מכילה את הקבוצה הריקה. אף קבוצה שאינה ריקה אינה מוכלת בקבוצה הריקה. קבוצה המוכלת ב-b נקראת תת-קבוצה שלה. אחת הדרכים הנוחות לבנות קבוצה חדשה, היא בתור תת-קבוצה של קבוצה קיימת.
פרק א: הלאומיות - מהותה ושורשיה
school.kotar.cet.ac.il › KotarApp › Index
הלאומיות מתפתחת כאשר קבוצה מאמצת לעצמה שאיפות פוליטיות ופועלת להגשמתן . כלומר , זוהי אידאולוגיה של קבוצה , שמטרתה להצדיק פעולות כמו שינוי גבולות , הדחת שליטים , הקמת מדינה וקביעת ממשלה .
שנאה – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/שנאה
הגם שהגדרה זו נגזרה באופן (פסאודו) לוגי מעיקרי תורת האימננטיות שלו (כרכים א-ג בספרו "אתיקה"), נכונותה האינטואיטיבית ברורה למדי והיא מספקת תובנה חדה לגבי מהותה של השנאה.
קהילה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קהילה
קהילה היא קבוצה של בני אדם שיצרו ביניהם קשרים חברתיים, הפועלים בגבולות מסוימים, מקושרים למקום (פיזי או וירטואלי), ויש להם מאפיין, רצון או עניין משותפים.
כוחה של קבוצה – 6 אלמנטים מתוך טיפול קבוצתי שניתן ליישם בארוחת ...
https://www.eol.co.il › articles
אין ספק שלקבוצה יש כוח. ייתכן כי הנמנעים ממשחקי קבוצה חוששים ממשקל האחריות או מהכישלון הפומבי, אבל אלו שצוללים פנימה מגלים עולם רחב של תמיכה ...
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
www.hebpsy.net › articles
חקר התהליכים הקבוצתיים במפגש עם חיינו
איך הפכה קבוצה למושג פסיכולוגי/ נעמי רז, פסיכולוגי
http://www.igroups.co.il › fullart
ביון תפס את היצור האנושי כיצור שיש לו מורשת של קבוצתיות (“inheritance as a group species”) – כלומר, הוא הגדיר את האדם כבעל חיים שמשוקע מעצם מהותו בהוייה ...
קבוצה אין מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין ...
http://www.eip.co.il › ftag=קבוצה
לחץ כאן ותהנה מ✓קבוצה ✓אין מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף, תורת הקבוצות, ...
מידת לבג – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מידת_לבג
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2780
כשאתה מאיר על אנשים, הם מצליחים לראות כמה הם גדולים - גלובס
https://www.globes.co.il › מגזין G
אומרים שלכל קבוצה יש את האידיוט שלה, ואם אתה חלק מקבוצה ואינך יודע מיהו האידיוט של הקבוצה שבה אתה נמצא, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שזה אתה.
מהי קבוצה - תרגום של אהוד רביב_1.pdf
https://www.kibbutz.org.il › files › sh_page_files
הכותב. /. ת: אהוד רביב )תרגום לעברית. ,. 2015. (. מתורגם מ: informal of encyclopaedia the. ,'. What is a group? ' Smith, Mark K. (2008). .[23.9.2015.
קבוצות מקבילות - jstor
https://www.jstor.org › stable
הקבוצות המתוארות במאמר פעלו במסגרת תכנית הכשרה להנחיית קבוצות. ... תאומות היא ישות בעלת מהות כפולה: מחד מדובר בישות אחת שהתפצלה לשניים,.
קבוצה (מתמטיקה) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קבוצ...
לא ניתן להיות איבר של קבוצה יותר מפעם אחת. שתי קבוצות הן שוות כאשר יש להן בדיוק אותם האיברים. כאשר רוצים לבסס את תורת הקבוצות באופן ריגורוזי נחוצה הגדרה קשוחה ...