ביה'ס לעבודה סוציאלית
https://www30.tau.ac.il/internetfiles/yedion...תרגום לעברית (מקראה): פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים, 75-99. וויט'קר וליברמן (1964). מודל הקונפליקט המוקדי.
סילבוס תהליכים דינמיים בטיפול קבוצתי
https://www.scribd.com/document/408159642/סילבוס-תהליכים-דינמיים...הקבוצה כשלם ... 1997פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין אישיים וקבוצתיים בתוך רוזנוסר ,נ' ונתן ,ל'( .עורכים) .הנחיית קבוצות מקראה. ...
תאריך עדכון: - biu.ac.il
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2018/socialStudies/64-919-20.docxWells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות
תאריך עדכון:
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2015/socialStudies/64-919-20.docשיעור 5 Wells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות. עמ' 75-100, בעריכת נ. רוזנוסר ול. נתן, הוצאת מרכז ציפורי. מאמר המקור מ- 1980. 24.7.15
ביה"ס לעבודה סוציאלית - אוניברסיטת תל אביב
http://www30.tau.ac.il › yedion › syllabusמודלים להבנת דינמיקה של קבוצות (הקבוצה כשלם): ביון, פוקס, וויט'קר. ... תרגום לעברית (מקראה): פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים, 75-99.
שלבי התפתחות קבוצה לפי תיאוריות שונות - - מרכז שרון ישראל
https://www.kolnoam.com › שלבי-התפ...ביון- השערת תלות – עצמאות: הקבוצה פועלת על פי השערות ביתא של תלות וקושי בעצמאות. ... חני בירן -תיאורית יחסי אובייקט, מלני קליין: שלב מאני- פאזת ביניים בין ...
תאריך עדכון:
www2.biu.ac.il › SOC › soclibשיעור 5 Wells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות. עמ' 75-100, בעריכת נ. רוזנוסר ול. נתן, הוצאת מרכז ציפורי. מאמר המקור מ- 1980. 24.7.15
פרופ' ח'אולה אבו בקר שם הקורס : הנחיית קבוצות
http://moodle.wgalil.ac.il › syllabus › syllabusול. נתן (עורכים),. הנחיית קבוצה. –. מקראה. , הקבוצה כשלם: פרספקטיבה. סוציואנליטית על יחסים בינאישיים וקבוצתיים. (עמ'. 75-101. ). ירושלים: מרכז ציפורי.
(PDF) . אדר כהן (2018) מהלכים בביטחון על חבל דק: עבודת ...
https://www.academia.edu/36969993/_אדר_כהן_2018_מהלכים_בביטחון_על.... אדר כהן (2018) מהלכים בביטחון על חבל דק: עבודת פלוגתות של מורים לאזרחות בישראל. חיבור לשם קבלת תואר דוקטורט שהוגש לסינט האוניברסיטה העברית.
סילבוס תהליכים דינמיים בטיפול קבוצתי
www.scribd.com › document › 408159642Available Formats. Download as DOCX, PDF, TXT or read online from Scribd. Flag for inappropriate content. Download now. Save Save סילבוס תהליכים דינמיים בטיפול קבוצתי (2) (1) For Later. 0 ratings. 0% found this document useful (0 votes) 76 views 4 pages.
ניכור, סמכות ונוכחות בחיי הילד בבית הספר
www.hebpsy.net › articlesניכור,סמכות ונוכחות בחיי הילד בבית הספר
ביה'ס לעבודה סוציאלית
www30.tau.ac.il › internetfiles › yedionהקבוצה כשלם. ... פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים, 75-99.
2703 - בית הספר לעבודה סוציאלית
https://sw2.haifa.ac.il › ba_w_2703_4_2012הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו- אנליטית על יחסים בינאישיים וקבוצתיים. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה. ירושלים: המרכז לחינוך קהילתי ...
סילבוס תהליכים דינמיים בטיפול קבוצתי | PDF - Scribd
https://www.scribd.com › document.1מהי קבוצה -מאפייני הקבוצה וסוגי קבוצות ... .3הקבוצה כשלם ... 1997פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין אישיים וקבוצתיים בתוך רוזנוסר ,נ' ונתן ...
ביה'ס לעבודה סוציאלית
www30.tau.ac.il › internetfiles › yedionתרגום לעברית (מקראה): פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים, 75-99. וויט'קר וליברמן (1964). מודל הקונפליקט המוקדי.
הקבוצה הטיפולית בשלב ... - igroups.co.il
igroups.co.il/fullart.asp?art=66הגברת השימוש במילה מסייעת למשתתפים לחשוב על עצמם, על יחסים בין אישיים, ועל חוויותיהם באופן מופשט. חשיבה מופשטת יכולה להצטרף לחויה ולעצב את הקבוצה כמכשיר מיוחד במינו להשגת תובנות.
להיאבק באלימות, אבל בקור רוח - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/להיאבק-באלימות-אבל-בקור-רוחהפיכתו של "האחר" ל"זר" לחוויה הקבוצתית היא שלב נוסף בדרך להפיכת קולו לקול אילם בנרטיב הקבוצתי, או אף להוקעתו מן הקבוצה.
האוניברסיטה העברית בירושלים
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2012/socialStudies/64-919-20.docשיעור 5 Wells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות. עמ' 75-100, בעריכת נ. רוזנוסר ול. נתן, הוצאת מרכז ציפורי. מאמר המקור מ- 1980.
תאריך עדכון: - biu.ac.il
www2.biu.ac.il › SOC › soclibWells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות
תהליכים קבוצתיים 64-919-20/21/22/23 - תאריך עדכון:
https://www2.biu.ac.il › soclib › socialStudiesתפקידים בקבוצה, שיעור 5, Wells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות.
מאמרים על הנחיית קבוצות וטיפול קבוצתי | מושגים, מחקרים ועדכונים
https://www.tipulpsychology.co.il › g...חברי הקבוצה זוכים לפחות תשומת לב ויחס אישי של המטפל. ... את התהליך שעובר הפרט בקבוצה, את התהליך שעוברת הקבוצה כשלם ואת הדינמיקה בין הקבוצה ליחידת ההנחייה.
קבוצות מקבילות - jstor
https://www.jstor.org › stable“הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו־אנליטית על יחסים בין־אישיים. )עמ׳ 99-75(. הנחיית קבוצות וקבוצתיים״. בתוך: רוזנוסר, נ ונתן, ל. )עורכים(.
ניכור, סמכות ונוכחות בחיי הילד בבית הספר
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=1553ביה'ס לעבודה סוציאלית
https://www30.tau.ac.il/internetfiles/yedion/...תרגום לעברית (מקראה): פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים, 75-99. Foulkes S.H.(1986).Group Analytic Psychotherapy Methods and Principles London:Karanac. Ch. 5 The group Analytic Situation. מושגי יסוד: סטינג וברית טיפולית
the essence of social work with groups התערבות מקבילה באזורים ...
http://www.studenteam.co.il › index2המודל הזה שואף למצוא איזון בין ההשתייכות של הפרט לקבוצה ובין הצורך שלו ... הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו אנליטית על יחסים בין אישיים וקבוצתיים \ וולס.
האוניברסיטה העברית בירושלים
www2.biu.ac.il › SOC › soclibשיעור 5 Wells, L.J (1997) הקבוצה כשלם: פרספקטיבה סוציו-אנליטית על יחסים בין-אישיים וקבוצתיים. מתוך: מקראת הנחיית קבוצות. עמ' 75-100, בעריכת נ. רוזנוסר ול. נתן, הוצאת מרכז ציפורי. מאמר המקור מ- 1980.