בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2780אוניברסיטת תל-אביב
https://www30.tau.ac.il/internetfiles/yedion/...ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. ספטמבר 1983. ברגר, ר. מקראה (הנחיית קבוצות הורים), יוני 1989.
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
www.hebpsy.net › articlesחקר התהליכים הקבוצתיים במפגש עם חיינו
המחלקה לקרימינולוגיה - תאריך עדכון:
https://criminology.biu.ac.il › criminology › sharedניתוח יחסי מנחה. -. קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן, ל. )עורכים(. הנחיית קבוצות.
משרד החינוך שירות פסיכולוגי ייעוצי התמחות בייעוץ חינוכי שנה ג' הנחיית ...
https://pisga.tik-tak.co.il › mmnetanyaניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. חוברת בהוצאת בית הספר לעבודה סוציאלית. שטרנברג- זמיר ת. מיטלמן ק. 2019.
בין ייחודיות לידיעה מראש: על שלבים בהתפתחותה של קבוצה
https://www.hebpsy.net › articlesעמ' 264–290. בירן, ח' (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נאוה רוזנוואסר (עורכת) ...
מאפייני קבוצה כמדיום לעזרה ליחיד - מכללת לוסקי
https://lousky.co.il/לימודי-רפואה-משלימה/הנחיית-קבוצות...בירן.ח (1983) ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט.בתוך נאוה רוזנווסר (עורכת) הנחית קבוצות,מקראה,המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי.
סילבוס | תיאוריות ומודלים בהנחיית קבוצות | גב' יפעת בן גיגי ...
www.mhorut.org › syllabus-theories-and-modelsחני בירן ( 1997 ) ניתוח יחסי מנחה קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט . ב בתוך נ. רוזנוסר, ול. נתן (עורכים). (1997).
מודל מטאפורי להתפתחות הקבוצה בשלבים. - אלון אורן
https://alonoren.com/group-developmentניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נאוה רוזנוואסר (עורכת), הנחיית קבוצות – מקראה, המרכז לחינוך קהילתי ע”ש חיים צפורי.
ביה'ס לעבודה סוציאלית ע'ש לואיס וגבי וייספלד
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2013/socialStudies/76-210-01.docניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן, ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה. ירושלים: המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי, עמ' 201-219.
כוחן של מטפורות בעבודת הקבוצה
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3522Haifa
sw2.haifa.ac.il › images › storiesניתוח יחסי מנחה- קבוצה, ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל.
שלבים בהתפתחות הקבוצה - tamirashaman
www.tamirashman.co.il › groups-stagesניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. תל-אביב: אוניברסיטת תל-אביב. בניס, וו.ג. ושפרד, ה.א. (1956).
שלבים בהתפתחות הקבוצה - תמיר אשמן
https://www.tamirashman.co.il › grou...כל ניסיון לתאר התפתחות של חיי קבוצה או ארגון דרך שלבים מובחנים, ... ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט.
מודל מטאפורי להתפתחות הקבוצה בשלבים. - אלון אורן
alonoren.com › group-developmentבירן, ח’ (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נאוה רוזנוואסר (עורכת), הנחיית קבוצות – מקראה, המרכז לחינוך קהילתי ע”ש חיים צפורי. בנסון ג’.
מאפייני קבוצה כמדיום לעזרה ליחיד - מכללת לוסקי
lousky.co.il › לימודי-רפואה-משלימהבירן.ח (1983) ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט.בתוך נאוה רוזנווסר (עורכת) הנחית קבוצות,מקראה,המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי.
ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים ...
https://books.google.com › about › ני...Title, ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. Author, חני בירן. Publisher, חש"מ, 1983.
מנחה וקבוצה כיחסי הורה־ילד המשתנים עם השנים: מודל מטאפורי ...
http://www.jstor.org › stableכישות המתפתחת בשלבים, ותיאוריות של יחסי אובייקט, שעורכות הקבלה בין יחסי ... ניתוח יחסי מנחה־קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תאורטיים. )עמ' 218-211(.
ביה'ס לעבודה סוציאלית ע'ש לואיס וגבי וייספלד
https://www2.biu.ac.il/SOC/soclib/2017/socialStudies/76-602-02.docx4. בירן, ח' (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: נ' רוזנוסר ול' נתן (עורכים),
שלבים בהתפתחות הקבוצה - tamirashaman
https://www.tamirashman.co.il/groups-stagesהמפגש הראשון מפגיש את חברי הקבוצה עם צורך בסיסי עז להתמצא במרחב החסר וודאות שנפתח לפניהם, ובדקות הראשונות של המפגש המשתתפים יחכו בציפיה להנחיות ראשונות מצידו של המנחה, וודאות ראשונה נוצרת, המנחה מובחן ומוגדר במעגל. מטרתו של המנחה בשלב הראשוני היא ליצור 'עור' ו'שלד' ראשוני ...
כללי כתיבה אקדמית - הקריה האקדמית אונו – ביה"ס לחברה ואמנויות
www.asa.ac.il › כללי-כתיבה-אקדמית-3ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך נ' רוזנוסר ונתן, ל' (עורכים), הנחיית קבוצות: מקראה (עמ' 201-218).
Haifa
sw2.haifa.ac.il/images/stories/bnibrak/ba_w_2703_2014.docניתוח יחסי מנחה- קבוצה, ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה. ירושלים: המרכז לחינוך קהילתי ע"ש חיים ציפורי, 201- 218.
2703 - בית הספר לעבודה סוציאלית - אוניברסיטת חיפה
https://sw2.haifa.ac.il › stories › ba_w_2703_2014ניתוח יחסי מנחה- קבוצה, ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. בתוך: רוזנוסר, נ. ונתן,ל. (עורכים). הנחיית קבוצות – מקראה.
כללי כתיבה אקדמית - הקריה האקדמית אונו – ביה"ס לחברה ואמנויות
https://www.asa.ac.il/כללי-כתיבה-אקדמית-39 rows · בירן, ח' (1997). ניתוח יחסי מנחה-קבוצה ומהלך התפתחות הקבוצה לפי מודלים תיאורטיים של יחסי אובייקט. ...
שלבים בהתפתחות קבוצה טיפולית לפי גישת יחסי אובייקט - מכון טמיר ...
https://www.tipulpsychology.co.il › g...תמצית מאמר נהדר של חני בירן על שלבי התפתחות בקבוצה, בהתבסס על גישתו של ביון: הפאזה הפובית, פאזה פרנואידית, סכיזואידית ולבסוף פאזה הדפרסיבית. בואו לקרו...