הנעה ללמידה: תפיסות חדשות של מוטיבציה - חינוך החשיבה מס ...
https://brancoweiss.org.il/article/הנעה-ללמידה-תפיסות-חדשות-של...תוכן העניינים דבר העורך מילון מונחים מוטיבציה ללמידה בבית הספר: הלכה ומעשה – אבי קפלן ואבי עשור מוטיבציה וחינוך – הפרספקטיבה של הכוונה עצמית – א"ל דיסי, ר"נ ולרנד, ל"ג פלטייר ור"מ ריאן מסוגלות עצמית ומוטיבציה לימודית ...
תפיסות מחנכים דתיים בנושא "חינוך לחיי משפחה"
https://www.herzog.ac.il › uploads › downloadsתפיסות מחנכים דתיים בנושא "חינוך לחיי משפחה" ... “Family Life Education” ... לצורך המחקר האיכותני רואיינו שלושים מחנכים ומחנכות העוסקים בתחום חינוך זה ...
הנעה ללמידה: תפיסות חדשות של מוטיבציה - חינוך החשיבה מס' 20 ...
brancoweiss.org.il › article › הנעה-ללמידהתוכן העניינים דבר העורך מילון מונחים מוטיבציה ללמידה בבית הספר: הלכה ומעשה – אבי קפלן ואבי עשור מוטיבציה וחינוך – הפרספקטיבה של הכוונה עצמית – א"ל דיסי, ר"נ ולרנד, ל"ג פלטייר ור"מ ריאן מסוגלות עצמית ומוטיבציה לימודית ...
בעד ונגד שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה
www.poenta.co.il › article › kids-special-needsMay 18, 2017 · שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה מחייב התייחסות לשורה ארוכה של שיקולי בעד ונגד. הדילמה הזו לא קיימת רק בישראל אלא משותפת למדינות מערביות בכל רחבי העולם, אך יש על הפרק גם לא מעט פתרונות עם יתרונות משמעותיים. הנה כמה מהם.
חינוך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חינוךאנשי חינוך
תפיסות ועשייה ברפורמה חינוכית: נרטיבים של מורים - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › ReformaChinuchitתפיסות ועשייה ברפורמה חינוכית: נרטיבים של מורים*. פרימה אלבז-לוביש. כיצד מתרגמים מורים את הערכים המושרשים בהם לכלל עשייה חינוכית בכיתה?
חינוך - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חינוךבשנים האחרונות נידונה הגישה בנייתית בהרחבה כבסיס לרפורמה בדרכי ההוראה. ארבע תפיסות יסוד מאפיינות את הגישה בנייתית ללמידה: אין קיום לידע במנותק מהיודע; למידה היא ...
עמדות הורים כלפי מערכת החינוך בבתי ספר לחינוך מיוחד
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...המידע המובא להלן מבוסס על שאלונים שהועברו ל - 1,843 הורים (61% השבה). מתוכם: 139 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 8-6 (72% השבה), 455 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 12-9 (64% השבה), 557 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 15-13 (63% השבה) ו- 692 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 16 ומעלה (57% השבה).
תפיסה חינוכית | התחלה חכמה
https://www.smart-start.kat.org.il › pa...עשייה תואמת התפתחות (Appropriate Developmental Practice). עונה על שאיפות אלו. עשייה תואמת התפתחות נוסחה לראשונה בארצות הברית על ידי ה-NAEYC (National ...
רציונל התפיסה הערכית - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/LemidaMashmautit/Arachimתכנית קש"ר - מתן כלים ליועצי בית הספר ולצוותים בנושא שיח קונפליקטואלי בחברה רב תרבותית. מינהל החינוך הדתי - הטמעת התפיסה המערכתית בשילוב חזון החמ"ד, "לב לדעת" ו"מפתח הלב מתוך אמונה". חינוך מיוחד - פיתוח מערכי שיעור משלבי ערכים בתחומי דעת ייחודיים לחינוך המיוחד, ליווי כיתות ...
אתגרי חינוך - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il › article › א...אתגרי חינוך הוא כתב העת של רשת בתי הספר האתגריים של מכון ברנקו וייס, והוא מציג תפיסות, פרקטיקות ואסטרטגיות פעולה שנולדו, עוצבו וגובשו עם השנים לכלל משנה ...
בעד ונגד שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה
https://www.poenta.co.il/article/kids-special-needs-integrationMay 18, 2017 · שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה מחייב התייחסות לשורה ארוכה של שיקולי בעד ונגד. הדילמה הזו לא קיימת רק בישראל אלא משותפת למדינות מערביות בכל רחבי העולם, אך יש על הפרק גם לא מעט פתרונות עם יתרונות משמעותיים. הנה כמה מהם.
תפיסה חינוכית - בית ספר בין ההדרים
https://bein-hahadarim.tik-tak.net › ת...תפיסה חינוכית, עקרונות בסיסיים. אנו מאמינים שכל ילד הוא יחיד ומיוחד, בעל חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות, ועלינו כמחנכים להאמין בו, לאפשר לו, ...
תומכי הוראה - Edu
edu.gov.il › horaa › MinhalOvdeyHoraaמערכת תומכי הוראה. מערכת חיבורים מקוונת וייעודית, שמטרתה להרחיב את מעגל המתנדבים במערכת החינוך. במערכת הזינו מנהלי בתי ספר וגננות את צרכיהם בפירוט, ועוד ממשיכים להזין. מתנדבים מוזמנים להיכנס ולראות אילו צרכים יש באיזורם, לפנות לאנשי הקשר, ולפתוח כרטיס ייעודי כך שמוסדות ...
עמדות הורים כלפי מערכת החינוך בבתי ספר לחינוך מיוחד
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsהמידע המובא להלן מבוסס על שאלונים שהועברו ל - 1,843 הורים (61% השבה). מתוכם: 139 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 8-6 (72% השבה), 455 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 12-9 (64% השבה), 557 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 15-13 (63% השבה) ו- 692 הורים לתלמידים בקבוצת גיל 16 ומעלה (57% השבה).
רציונל התפיסה הערכית - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsתכנית קש"ר - מתן כלים ליועצי בית הספר ולצוותים בנושא שיח קונפליקטואלי בחברה רב תרבותית. מינהל החינוך הדתי - הטמעת התפיסה המערכתית בשילוב חזון החמ"ד, "לב לדעת" ו"מפתח הלב מתוך אמונה". חינוך מיוחד - פיתוח מערכי שיעור משלבי ערכים בתחומי דעת ייחודיים לחינוך המיוחד, ליווי כיתות ...
התפיסה החינוכית ערכית של החינוך החברתי - ערכי - קהילתי
https://edu.gov.il › minhal › Pagesהיא מכוונת להתפתחות ולצמיחה של הפרט, לפיתוח תפיסה חברתית-ערכית, להקניית מיומנויות חברתיות ולטיפוח המסוגלות החברתית. הלמידה החברתית מיועדת להביא ליצירת גשר ...
מדע וטכנולוגיה ברשת | תפיסה חינוכית ומטרות
https://www.matar.tau.ac.il › ...תפיסה חינוכית ומטרות. מטרת-על: פיתוח מנהיגות חינוכית במדע וטכנולוגיה הפועלת להנחלת אוריינות מדעית וטכנולוגית בבתי הספר היסודיים.
ליווי בתי-ספר | חינוך ישראלי - עושים שינוי בחינוך
https://www.hinuch.org.il › ליווי-בתי-ס...כלי ראשון - תפיסה חינוכית - תפיסה חינוכית ברורה היא המצפן למעשה החינוכי. . כלי שני - פדגוגיה מותאמת - המושג השגור היום "פדגוגיה חדשנית" נוגע בשני עניינים: ...
חינוך – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חינוךSlow - האטה בחינוך
https://www.slow-education.comהמטרה היא לקדם תפיסות ופרקטיקות של האטה בשדה החינוך בישראל ולהוביל שינוי חינוכי-תרבותי, שיאפשר לנשות ולאנשי חינוך, ולמערכת החינוכית כולה, לשלב עקרונות של חינוך איטי באופן מקדם ומיטיב.