חיפשת:

תפיסה מגדלת

למידה חברתית-רגשית - ביטאון מכון מופ"ת
https://bitaon.macam.ac.il/articles/11474
Dec 08, 2019 · המושג למידה חברתית-רגשית יכול להיחשב "שם משפחה" למספר מושגים: רווחה נפשית, מיטביות, כישורי חיים, פסיכולוגיה חיובית, אינטליגנציה רגשית, חוסן. לכל אחד מהמושגים התפתחה ספרות תאורטית מחקרית ופרקטית. מושגים אלה נמצאים בקשרי גומלין ביניהם, לעיתים במבנה שאחד מכיל את האחר, ולעיתים ...
️שישי אישי❤️ איך אני מגדלת 3 בנות בחינוך ביתי ומנהלת עסק עצמאי ...
https://www.facebook.com › posts
בשביל להצליח בדרך הזו שבחרנו, צריך שזו תהיה תפיסת עולם ולא סתם חלום או פנטזיה. צריך ששני בני הזוג יחלקו את תפיסת העולם הזו. אנחנו כל הזמן עם האצבע על הדופק
התנהגויות סיכון - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/pirusmim/catalog/perek10.htm
חינוך פסיכודינמי - מדריכים, מורים והורים בברית מגדלת מור פלורה ולוריא איתמר (בדפוס). חינוך פסיכודינמי: מדריכים, מורים והורים בברית המגדלת תלמידים פגיעים לסיכון.
לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון
https://www.thejoint.org.il › לראות-את...
לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. נוצר ע"י מור, פלורה. מסמך/מצגת222 עמ'עברית2006. עניינו של ספר זה הוא שיטת הדרכה חדשה ...
כשהמורה נעלב וזועם: על חשיבות האמפתיה למורה - פסיכולוגיה עברית
https://www.hebpsy.net › articles
אחת מהנחות היסוד של תפיסה זאת היא שדמויות חינוכיות בבית הספר יכולות ... כשמדברים על המורה כסמכות מגדלת מיטיבה, אנחנו מצפים ממנו להכיל את ...
גיליון 64 Archives - ביטאון מכון מופ"ת
https://bitaon.macam.ac.il/base/sheet64
הן עשויות להיות תוכניות כלל בית-ספריות (מניעתיות), תוכניות התערבות ייעודיות לאוכלוסיות תלמידים בסיכון (טיפוליות) ותוכניות בתחומי דעת מסוימים. תוכניות לקידום למידה חברתית-רגשית נמצאו יעילות עבור תלמידים בכל הרמות (גן-י"ב), עבור צוותים בית-ספריים ועבור המוסד האקדמי.
צמיחה ורווחה רגשית בבית הספר | אוניברסיטת ת"א
https://education.tau.ac.il › morim
תפיסה הרואה את המערכת כסביבה מגדלת ומעצימה. תפיסה הרואה בהוראה, בלמידה, בתוכנית הלימודים, בכיתה כקבוצה חברתית, ובקשר בין בית הספר למשפחה מרחבים לפיתוח ולקידום ...
כמו להתבונן דרך זכוכית מגדלת: מורים חוקרים את …
https://www.jstor.org/stable/23981572
ממצאים של מחקרים רבים לגבי ההשפעות החיוביות של מחקר מורים על המורים: (א) שיפור. ידע התוכן הפדגוגי(ב) קישור בין תיאוריה לבין פרקטיקה(ג) שיפור החשיבה הרפלקטיבית(ד) שיפור ההתפתחות המקצועית (ה) תרומה לבסיס הידע החינוכי(0 שיפור הביטחון …
התערבות חינוכית מגדלת - 4-8480-1 - מכללת אורנים
https://my.oranim.ac.il › michlol3
4. העמקה והרחבה של תפיסת הסמכות כמורים לתלמידים בכלל ולתלמידים בסיכון בפרט. תוצרי למידה (Learning Outcomes). הסטודנטים יהיו מסוגלים לאפיין תלמידים ...
פסיכו פדגוגיה
http://education.academy.ac.il › Psychopedagogy
בארגון הוא בסיס לקידום שיח רגשי חברתי בהוראה למידה. •. האחריות על השיח הפסיכו פדגוגי היא על. המבוגר. ותפקידו להיות. סמכות מגדלת. ומכילה.
סילבוס תקשורת מגדלת עם ילדים – יועצות יסודי
https://pisga.tik-tak.co.il › syllabusPrint
מס' מפגש, תאריך, שעה, יום, נושא, מרצה, מקום, סה"כ שעות אק'. 1, 12/09/2018, 16:00-12:30, ד', תקשורת מגדלת עם ילדים, אמסטרדמר פנינה, 4.
ילדים בסיכון - ספרות מומלצת
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/sikun/YeladimBsikon
חינוך פסיכודינמי - מדריכים, מורים והורים בברית מגדלת מור פלורה ולוריא איתמר (בדפוס). חינוך פסיכודינמי: מדריכים, מורים והורים בברית המגדלת תלמידים פגיעים לסיכון.
התנהגויות סיכון - משרד החינוך
https://cms.education.gov.il › perek10
לראות את הילדים, מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. ... השיטה מתבססת על תפיסה חדשנית – תפיסה חינוכית פסיכו-חברתית שפיתחה המחברת.
לראות את הילדים - מוסד ביאליק
https://www.bialik-publishing.co.il › ...
מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. פלורה מור. בהוצאת אשלים "הגישה הזאת... נעזור לך, לא נוותר ולא ניתן לך להמשיך להיכשל, מנצחת בסוף.
צמיחה ורווחה רגשית בבית הספר | המרכז האקדמי לפיתוח אישי ...
https://education.tau.ac.il/morim/Emotional_growth_and_wellbeing_in_schools
Sep 14, 2021 · תפיסה הרואה את המערכת כסביבה מגדלת ומעצימה. תפיסה הרואה בהוראה, בלמידה, בתוכנית הלימודים, בכיתה כקבוצה חברתית, ובקשר בין בית הספר למשפחה מרחבים לפיתוח ולקידום רווחה נפשית של כל הפועלים בה.