ללמד ילדים שקשה ללמד - יורם לימודים
https://yoram.walla.co.il › itemאת התפיסה פיתחו וניסו בשדה צוותי חינוך וטיפול מעמותת "אשלים" ב"ג'וינט ישראל", בראשותם של ד"ר רמי סולימני וד"ר פלורה מור. כיום זוכה תפיסה זו לגיבוי רחב של ...
התנהגויות סיכון - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...מור, פלורה (2010). לראות את הילדים, מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. ירושלים: עמותת אשלים מיסודה של ג'וינט ישראל, אשלים הוצאה לאור.
ילדים בסיכון - ספרות מומלצת
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/sikun/YeladimBsikonמור, פלורה (2010). לראות את הילדים, מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. ירושלים: עמותת אשלים מיסודה של ג'וינט ישראל, אשלים הוצאה לאור.
שקופית 1
orianit.edu-negev.gov.il/ayala/files/תלמיד בסיכון/תפיסה חינוכית...דר' פלורה מור, התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית דר' פלורה מור, התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית ילד או נער בסיכון* בגילאי 3 עד 18* מוגדר כילד הנמצא במצב הפוגע או העלול לפגוע ביכולתו להשתלב באורח החיים ...
לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר - הג'וינט
https://www.thejoint.org.il/digital-library/לגדול-בתוך-קשר-חינוך...נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר (עורכים) מסמך/מצגת 262 עמ' עברית 2014 המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר.
לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים ...
https://www.thejoint.org.il/digital-library/לראות-את-הילדים-מדריך...נוצר ע"י מור, פלורה מסמך/מצגת 222 עמ' עברית 2006 עניינו של ספר זה הוא שיטת הדרכה חדשה למערכות החינוך השונות, המבקשות ליעל את פעילותן החינוכית-טיפולית בקרב תלמידים בסיכון.
שקופית 1
www.orianit.edu-negev.gov.il/ayala/files/תלמיד בסיכון/פלורה מור...גיבוש של התנהגות וזהות נורמטיבית. דר' פלורה מור, התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית דר' פלורה מור, התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית ילד בסיכון מוגדר* כ"ילד הנמצא במצב הפוגע או העלול לפגוע ביכולתו להשתלב באורח החיים התקין בלימודים, בחיי החברה או משפחה, או במצב שיש בו חשש ממשי ...
פדגוגיה בונת עתיד בבתי ספר לנוער במצבי סיכון - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il › אתגרי-חינוך-3-מאמר-1לו )מור, 2010(. השאלה הגדולה הנשאלת היא אם ... מתוקשבת, מצגות, MOOCS, דיבייט, כיתה וירטואלית, כל אלה ועוד הולכים ותופסים מקום הולך ... מור, פלורה )2010(.
הגישה החינוכית הפסיכו חברתית PSEIA1
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-beer-shevaמור פלורה )2014( התפישה החינוכית הפסיכו-חברתית בשירות הגדילה של תלמידים ... מצגת ליום הכנס אליך-בניך, "וְרוּחַ נְדִ יבָה תִ סְ מְ כֵנִי" תהילים ...
הדיאלוג כמקדם קשר בין מורים לתלמידים
http://www.herzog.ac.il › vtc › oldמור מגע עם ההורים באמצעות מערכ. ות חדשות ומגוונות . •. בעלי יכולת לערוך חקירות יסו. דיות אודות תנאי לימוד של התלמידים.
לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון
https://www.thejoint.org.il › לראות-את...נוצר ע"י מור, פלורה. מסמך/מצגת222 עמ'עברית2006. עניינו של ספר זה הוא שיטת הדרכה חדשה למערכות החינוך השונות, המבקשות ליעל את פעילותן החינוכית-טיפולית בקרב ...
הדיאלוג ההדרכתי : חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר / עורכים ...
https://www.nli.org.il/he/books/NNL_ALEPH003759100/NLIהספר, בעריכת ד"ר פלורה מור מג'וינט ישראל -אשלים וד"ר איתמר לוריא ובהשתתפותם של בכירי מערכת החינוך בתחום הפסיכו-חברתי, משלים את הכרך הראשון ("לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר ...
ד ר פלורה מור
https://meyda.education.gov.il › files › edgemeetingר פלורה מור. Page 2. המוח. מתעצב כשילוב של. הגנים והחוויות. שהילד עובר. והתפתחות ... ר פלורה מור. ,. ראש תחום חינוך בכיר. ,. אשלים. 'ג-. וינט. מתוך מחקר.
סילבוס להתערבות בחדרי מורים - אינסייד אאוטסייד
https://www.insideoutside.co.il › סילבו...פלורה מור – "לראות את הילדים" (הוצאת אשלים) – 2006 • מיכל ראזר – "קשר אחר" (הוצאת אשלים) – 2011 • וויניקוט דונלד וודס – "עצמי אמיתי ועצמי כוזב" (הוצאת עם ...
הכלה פלורה מור.pdf
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › ה...טיפולוגיה של האוריינטציה המערכתית של בית הספר להכלת הפרט. תהליכים טרנספורמטיביים ברמת התלמיד. ,. המורה והארגון. "ד. ר פלורה מור. ,. ראש תחום חינוך בכיר.
הוראה בצמד Co-Teaching | מו"פ התנסות בהוראה – אקדמיה כיתה
https://academia-kita.macam.ac.il › c...... הדרכה סרטון, פורסם 27 באוגוסט 2015 · הוראה משותפת (Co-Teaching) - ללא כתוביות הדרכה, פורסם 27 באוגוסט 2015 · הוראה בקו "מורה-מתמחה", ד"ר פלורה מור ...
עקרון יחסי קרבה ואכפתיות
http://static.lnet.org.il › dev › Lnet › Files › file5מדריך ליצירת סביבה חינוכית. מגדלת לתלמידים בסיכון . פלורה. מור ... סרטון. –. לשחק על המים. -. סרטון. –. מודל. מעש. ה". מילים בוראות מציאות.
הדיאלוג ההדרכתי: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר - הג'וינט
https://www.thejoint.org.il/digital-library/הדיאלוג-ההדרכתי-חינוך...נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר (עורכים) מסמך/מצגת249 עמ'עברית2014. ספר הוא זה המשך ישיר לספר מורים ותלמידים בברית חינוכית מגדלת: חינוך פסיכודינמי, והוא עוסק בטרנספורמציה שצריכה להתרחש בקרב מורים על מנת להבטיח את רווחתם ואת רווחת התלמידים בסיכון.
פורטל מס"ע | אוכלוסיות חלשות
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/אוכלוסיות-חלשותמצגת ההרצאה של ד"ר סמדר תובל מציגה מחקר אתנוגרפי שבחן את מיקומו של האבחון הפסיכולוגי בבית הספר היסודי כמנתב ילדים שנכנסו למערכת החינוך הרגילה אל מערכת החינוך המיוחד.