למידה רגשית-חברתית (SEL): כישורים חברתיים ומיומנויות לילדים
www.tipulpsychology.co.il › therapy › childrenלמידה רגשית-חברתית
למידה רגשית-חברתית (SEL): כישורים חברתיים ומיומנויות לילדים
https://www.tipulpsychology.co.il/therapy/children/sel.htmlיסודי:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה
https://matana.education.gov.il › יסודי...מטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים. יעד בית-ספרי ... הוראה-למידה-הערכה. למפות את כלל התלמידים בהיבטים רגשיים, חברתיים, ערכיים.
יסודי:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים ...
https://matana.education.gov.il/יסודי:יעד_בית_ספרי_02...לייצר סדירויות התומכות במתן מענה רגשי-חברתי-ערכי בהתאם לצרכים הדיפרנציאליים של התלמידים (שעות פרטניות המוקדשות לשיחות אישיות וקבוצתיות, ישיבות צוות רב-מקצועי ועוד). לשבץ שעות הוראה קבועות במערכת השעות הכיתתית להפעלת תוכניות חברתיות- ערכיות-רגשיות בהתאם לשכבת הגיל: " מפתח ...
יסודי:מטרות ויעדים – מתנ״ה תש״פ
matana.education.gov.il › יסודי:מטרותמטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים. יעד בית ספרי 01: קידום ידע ומיומנויות חשיבה. יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה. יעד בית ספרי 03: סביבות למידה. יעד בית ספרי 04: אמנויות ומיומנויות חושיות-תנועתיות. יעד בית ספרי 05: תרבות של מצוינות.
יסודי:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה ...
matana.education.gov.il › יסודי:יעד_ביתלייצר סדירויות התומכות במתן מענה רגשי-חברתי-ערכי בהתאם לצרכים הדיפרנציאליים של התלמידים (שעות פרטניות המוקדשות לשיחות אישיות וקבוצתיות, ישיבות צוות רב-מקצועי ועוד). לשבץ שעות הוראה קבועות במערכת השעות הכיתתית להפעלת תוכניות חברתיות- ערכיות-רגשיות בהתאם לשכבת הגיל: " מפתח ...
חטיבת-ביניים:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים ...
matana.education.gov.il › חטיבת-בינייםמטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים יעד בית-ספרי 2 טיפוח מיומנויות רגשיות וחברתיות וערכים בלמידה
חטיבת-ביניים:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות ...
https://matana.education.gov.il/חטיבת-ביניים:יעד_בית_ספרי_02...מטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים יעד בית-ספרי 2 טיפוח מיומנויות רגשיות וחברתיות וערכים בלמידה
קטגוריה:יעד – מתנ״ה תש״פ
matana.education.gov.il › קטגוריה:יעדיסודי:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה חטיבת-ביניים:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה
SEL ( התערבויות לטיפוח מיומנויות חברתיות ורגשיות והטמעת - יוזמה ...
http://education.academy.ac.il › SystemFilesוועדת המומחים בנושא טיפוח מיומנויות רגשיות חברתיות במערכת החינוך ... סקירה זו מתמקדת בתוכניות לקידום למידה חברתית רגשית ... ובקרה, הומור וערכים.
קטגוריה:מטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע ...
https://matana.education.gov.il/קטגוריה:מטרה_א:_קידום_למידה...יסודי:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה חטיבת-ביניים:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה
תוכניות לקידום למידה חברתית-רגשית במערכת החינוך - ביטאון מכון מופ"ת
https://bitaon.macam.ac.il › articlesההסכמה הרווחת כיום היא שעל מערכת החינוך להכשיר תלמידים עם אוריינות אקדמית במקצועות ליבה, המסוגלים לעבוד בסביבה של שונוּת באמצעות מיומנויות ...
קטגוריה:מטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות ...
matana.education.gov.il › קטגוריה:מטרהיסודי:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה חטיבת-ביניים:יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה
תוכניות עבודה 2019_1
https://www.plans.gov.il › page-213יעד 2.1: קידום מיומנויות רגשיות-חברתיות וערכים בלמידה. יעד 3.1: הנגשת החינוך הטכנולוגי-מקצועי לכלל האוכלוסיות. יעד 4.1: פיתוח סביבות למידה מותאמות.
על יסודי - משרד החינוך
https://edu.gov.il › milestones-02אבן 1- טיפוח זהות ציונית דתית. לפירוט המשימות בהלימה למטרות המשרד: מטרה א': קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע מיומנויות וערכים 02- מיומנויות רגשיות חברתיות ...
מהותה של למידה רגשית חברתית משמעותית בבי ס - אוניברסיטת בן ...
https://in.bgu.ac.il › edu › Documents › Staff › הר...עוסקים בלמידה רגשית. -. חברתית . מה חשוב שהתלמידים ילמדו ... חברתית. ,. קידום עבודה שיתופית והפחתת תחרות. (. -. הפנמת ערכים פרו. -. חברתיים.
על-יסודי:יעד בית-ספרי 03: מיומנויות רגשיות וחברתיות
https://matana2018.openfox.co.il › ע...תרבות ארגונית. למסד שיח והיוועצות של מחנך עם בעלי תפקידים כגון מטפלים ממקצועות הבריאות, יועץ ופסיכולוג לקידום הלמידה הרגשית-חברתית של התלמיד. הוראה-למידה-הערכה.
יסודי:מטרות ויעדים – מתנ״ה תש״פ
https://matana.education.gov.il/יסודי:מטרות_ויעדיםמטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים. יעד בית ספרי 01: קידום ידע ומיומנויות חשיבה. יעד בית ספרי 02: מיומנויות רגשיות חברתיות וערכים בלמידה. יעד בית ספרי 03: סביבות למידה. יעד בית ספרי 04: אמנויות ומיומנויות חושיות-תנועתיות. יעד בית ספרי 05: תרבות של מצוינות.
פרק 5: שיעור ייעודי לקידום למידה רגשית־חברתית
http://yozma.mpage.co.il › SystemFilesבשיעור ייעודי לקידום למידה רגשית־חברתית תלמידים ילמדו מיומנויות רגשיות וחברתיות ויפתחו תפיסות. עצמי, ערכים ותפיסות עולם, לצד קישורם השוטף לנושאים לימודיים, ...