מתמטיקה ליסודי | מרחב פדגוגי | פורטל עובדי הוראה
pop.education.gov.il/tchumey_daat/matmatika/yesodiהבית למורי מתמטיקה. כאן תוכלו למצוא חומרי הוראה ולמידה איכותיים: יחידות הוראה מתוקשבות, מערכי שיעור, סרטונים, שיעורים מצולמים רעיונות של מורים וכן את תוכניות הלימודים והנושאים במרכזיים בכל תוכנית.
המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - ידע ...
newhighmath.haifa.ac.il/index.php/alle-22/1965-2016-06-19-09-28-02Jun 19, 2016 · ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית. כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש. מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998
ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית - המרכז ...
https://newhighmath.haifa.ac.il › alle-...ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית. כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש. מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998 ...
מתמטיקה ליסודי | מרחב פדגוגי | פורטל עובדי הוראה
pop.education.gov.il › tchumey_daat › matmatikaהבית למורי מתמטיקה. כאן תוכלו למצוא חומרי הוראה ולמידה איכותיים: יחידות הוראה מתוקשבות, מערכי שיעור, סרטונים, שיעורים מצולמים רעיונות של מורים וכן את תוכניות הלימודים והנושאים במרכזיים בכל תוכנית.
תכונות ידע אינטואיטיבי, מה זה עבור דוגמאות / פסיכולוגיה ...
https://he.thpanorama.com/articles/psicologa/...2. מרכיבי הידע המאפיינים פעילות מתמטית - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapterלומד מתמטיקה הפותר בעיה עוסק אמנם במתמטיקה כגוף ידע אך מבצע תהליך יצירתי . ... מבקר ומתקן , לעתים על סמך ניחושים אינטואיטיביים ולעתים על-פי ראיות חדשות ...
מחשבות על אינטואיציה ופורמליזם במתמטיקה או בלשון החוקרים ...
http://www.shaanan.ac.il › Laor › Ktav_Et › MathIs mathematics just an elaboration of common sense? ... בחינוך מתמטי, אינטואיציה ופורמליזם במתמטיקה. ... היותו ילד, ידע אורי שהוא רוצה ללכת בעקבותיו.
אינטואיציה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אינטואיציה2. מרכיבי הידע המאפיינים פעילות מתמטית
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Indexבחלק זה נבחן את המרכיבים המרכזיים המאפיינים פעילות מתמטית . פישביין קבע שלושה מרכיבים עיקריים הקשורים זה בזה : מרכיב הידע הפורמלי , מרכיב הידע האלגוריתמי-פרוצדורלי ומרכיב הידע האינטואיטיבי ( תירוש , צמיר , ברש וקליין , .
אינטואיציה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אינטואיציהביטויים נפוצים ביום יום
אפרים פישביין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אפרים_פישבייןאפרים פישביין, דינה תירוש, אביבה ברש, ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית, על"ה, 22 (1998), 12–28; אפרים פישביין, מדלן בלצן, המושג המתמטי 'קבוצה' ו'מודל האוסף', על"ה, 26 (2000), 50–65
קראו בכותר - פיתוח חשיבה מתמטית בגיל הרך : תיאוריה, מחקר ...
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Viewerמדריכה דידקטית במתמטיקה, עוסקת בכתיבה ובפיתוח חומרי הוראה-למידה, ובינהם המאגר עוד מעט חשבון. דר בת-שבע אילני, בעלת התמחות בחינוך מתמטי במכללה האקדמית בית ברל ובאוניברסיטה הפתוחה. עוסקת ...
תאור המדגם-
https://www.gordon.ac.il › ofir_and_levenbergהוא מבחין בין ידע פרוצדורלי, שבו ... פורמלי, ידע אלגוריתמי וידע אינטואיטיבי. ... ובהוראת המתמטיקה בפרט, ניכרת השפעתה גם על הסטנדרטים להוראת ה. מתמטיקה.
עקרונות עבודה חוצי גילים בהוראת המתמטיקה
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › חו...בבסיס המודל מצויים שלושה סוגי ידע מתמטי: » ידע אינטואיטיבי. » ידע פרוצדוראלי. » ידע פורמאלי. שילוב שלושת סוגי הידע בחיי היום-יום, באמצעות הוראה משמעותית ...
מתמטיקה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מתמט...הידע והשימוש במתמטיקה בסיסית היוו תמיד חלק טבעי וחיוני בחיי האדם והקבוצה. ... רק כך ניתן להימנע מ"משפטים" שגויים, המבוססים על אינטואיציה בלבד, שכמותם הופיעו ...
מתמטיקה - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › Matematikaילדים מגיעים לגן עם ידע מתמטי מסוים שנצבר במהלך חייהם, יש להתחשב בידע זה. ... המושגים המתמטיים שיש לילדים בגיל הגן הם לרוב מושגים אינטואיטיביים,.
אפרים פישביין – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אפרים_פישבייןאפרים פישביין, דינה תירוש, אביבה ברש, ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית, על"ה, 22 (1998), 12–28; אפרים פישביין, מדלן בלצן, המושג המתמטי 'קבוצה' ו'מודל האוסף', על"ה, 26 (2000), 50–65
המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - ידע ...
newhighmath.haifa.ac.il › index › alle-22Jun 19, 2016 · ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית. כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש. מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998
מתמטיקה – הכול מתחיל בגיל הרך!
http://library.macam.ac.il › study › pdf_filesכל פעם שהעיסוק במתמטיקה עולה לסדר היום, ... ההשקעה בגיל הרך בכלל ואת חשיבות העיסוק במתמטיקה ... כי לילדים צעירים יש ידע אינטואיטיבי רחב לגבי מתמטיקה,.
2. מרכיבי הידע המאפיינים פעילות מתמטית
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Chapter...בחלק זה נבחן את המרכיבים המרכזיים המאפיינים פעילות מתמטית . פישביין קבע שלושה מרכיבים עיקריים הקשורים זה בזה : מרכיב הידע הפורמלי , מרכיב הידע האלגוריתמי-פרוצדורלי ומרכיב הידע האינטואיטיבי ( תירוש , צמיר , ברש וקליין , . ( Fischbein , 1993 ; 2000 . 1 המרכיב האינטואיטיבי כולל את האמונות ...
מתמטיקה -פיתוח יחידות לימוד ותהליכי הערכה במתמטיקה בכיתה ...
my.oranim.ac.il › michlol3 › TeacherPortalWapידע אינטואיטיבי וידע לוגיכמרכיבים של הפעילות המתמטית. על"ה, עלון למורים למתמטיקה , 22, (12-28) אנגלית חובה