חיפשת:

המורה כמנחה

המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - קהילות מקצועיות
https://itu-teachers.cet.ac.il › articles
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת. המעבר להוראת הנחיה וללמידת חקר רצוף בקשיים רבים. המורה פוחד לאבד שליטה – ובצדק. אבל יש דרכים להתגבר על הקושי.
1 מול 30 – איך למידה דיפרנציאלית אותנטית מגשרת על הפער?
https://www.edunow.org.il/article/3746
Jun 04, 2019 · הוראה פרונטלית אינה רק בבחינת מורה עומד מול כיתה, אלא במובן העמוק של המילה - הוראה פרונטלית היא כל מערך שיעור שבו המורה שולטת במהלכו מתחילתו ועד סופו. כך למשל, גם למידה בקבוצות יכולה להיות למעשה הוראה פרונטלית, אם כל קבוצה נדרשת לענות על דף משימה של שאלות ותשובות סגורות. למשל ...
תפקיד המורה כמנחה בסביבה הלימודית הווירטואלית - מכללת אחוה
https://www.achva.ac.il/מעוף-ומעשה/גיליונות-כתב-העת/כתב-עת...
Sep 12, 2017 · כתב עת לעיון ומחקר 6. הלמידה מרחוק: תפקיד המורה כמנחה.
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/content/792
רוב הקבוצות מבזבזות את הזמן בשיעור או משחקות במחשב". הנחיה בכיתה מתאימה אפוא ל"מי שרוצה", אך היא מאלצת את המורה להשקיע זמן רב בטיפול משמעתי; תלמידים רבים "הולכים לאיבוד", והמורה מתוסכל. נראה שהחשש של המורים – ותיקים וחדשים – לעבור להנחיה הוא בעיקרו חשש מפני אובדן שליטה.
תפיסת תפקיד המורה
https://guyo20.wixsite.com/guyoren/untitled-crgz
האמון מתבטא באכפתיות מהסגנון החינוכי שבה ולא בסגנון "הסחבקי". כלי 3: מצוינות- על המורה להצטיין בעבודתו. לשאוף ליצירתיות ולמהותיות, לדעת להיות ממוקד, לבנות מדדי הערכה וביקורת עצמיים כדי שעבודתו לא תהיה מבוססת על תחושת בטן אלא על קריטריונים מדידים, על המורה לעורר לתשוקה ...
המורה כמנחה – השתלמות בבית הספר ע"ש טדי קולק
moremanhe.wordpress.com
Oct 21, 2018 · ההאקטדי! – 20.1.19 מתכנון ליישום – 17.2.19 3 מפגשים על כלים מתחוקשבים – 3.3, 17.3, 7.4. על ההשתלמות. המעבר מהיות המורה מקור הידע למורה כמנחה תהליכי למידה הוא מרכיב מפתח בכל דרכי הלמידה החדשניות (מ-pbl דרך "כיתה הפוכה" ועד למייקינג ...
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - אתר לב לדעת
www.levladaat.org › content › 792
רוב הקבוצות מבזבזות את הזמן בשיעור או משחקות במחשב". הנחיה בכיתה מתאימה אפוא ל"מי שרוצה", אך היא מאלצת את המורה להשקיע זמן רב בטיפול משמעתי; תלמידים רבים "הולכים לאיבוד", והמורה מתוסכל. נראה שהחשש של המורים – ותיקים וחדשים – לעבור להנחיה הוא בעיקרו חשש מפני אובדן שליטה.
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - קהילות מקצועיות
https://itu-teachers.cet.ac.il/articles/המורה-כמנחה-הנחיות...
ברייטר (Bereiter) וסקרדמליה (Scardamalia), למשל, הציעו להחליף את מודל "החינוך הישן" ואת המודלים של "החינוך החדש" שכשלו ולהעמיד במקומם "מודל שלישי" המדגיש את המפגש בין המורה, התלמיד, התוכן והקהילה שבה מתרחשת הלמידה (הרפז 2009; פרקינס 1999). המאמר הנוכחי יעקוף את הדיון הזה (החשוב כשלעצמו ...
פורטל מס"ע | המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת
portal.macam.ac.il › article › המורה-כמנחה
אבנר כהן זמיר, המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת, הד החינוך , אפריל 2013 , כרך פ"ז , גיליון מס' 05 , עמודים 94-95. אבנר כהן זמיר הוא מורה ומנחה פדגוגי בביה"ס " מבואות הנגב" ודוקטורנט לחינוך. המעבר להוראת ...
המורה כמדריך ומנחה בפיתוח לומד עצמאי
https://mcd.org.il › 2013/10 › Ruthi-Bereldiyano
עבודת המורה כרוכה כיום בהתמודדות עם קשיים הולכים וגדלים בעבודה עם תלמידים. ,. כמו. קושי בקביעת גבולות ... י העתידי הן כמנחת מורים והן כחוקרת בתחום החינוך.
פורטל מס"ע | הלמידה מרחוק: הבטים חדשים על תפקיד המורה מתוך ...
https://portal.macam.ac.il/article/הלמידה-מרחוק-הבטים-חדשים-על...
ניתן להסביר זאת בטענה שהגורם המשפיע, ביותר, על שביעות הרצון של הסטודנטים מהלמידה מרחוק הוא ה"נגישות הנוחה" (Thompson, & McGrath, 1999 ) לטכנולוגיה. כלומר, האמצעים הטכנולוגים המאפשרים ללומד גישה נוחה למקורות המידע בקורס, למשאבי הלמידה, למורים המנחים בקורס, ולסטודנטים הלומדים בו.
המורה כמנחה השתלמות יישומית, לפיתוח יכולות הנחיה, תיווך, אימון ואפשור
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga_karmiel › 91-129...
המורה כמנחה. השתלמות יישומית, לפיתוח יכולות הנחיה, תיווך, אימון ואפשור בפדגוגיה עכשווית. בית יצירה קציר. -. משגב. רציונל: הילדים שונים אחד מן השני, ...
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › article › ה...
פורטל מס"ע - המעבר להוראת הנחיה וללמידת חקר רצוף בקשיים רבים. המורה פוחד לאבד שליטה – ובצדק. אבל יש דרכים להתגבר על הקושי . הנחות היסוד של "החינוך החדש" ...
אזהאר שלבי: המורה הוא מנחה\מדריך (לא מלמד).
https://azharshalabi.blogspot.com/2011/01/blog-post.html
המורה הוא מנחה\מדריך (לא מלמד). במסגרת קורס אסטרטגיות מתקדמות ללמידה ולהוראה עם ד"ר נטע נוצר למודנו על מה הם האסטרטגיה המקדמת לימוד אקטיבי ומה שעניין אותי ביותר הוא הגדרת המורה כמנחה ולא מלמד .
הכיתה כקבוצה המורה כמנחה - מוריה קלייטמן
http://www.kivunimoria.co.il › הכיתה...
הכיתה כקבוצה, המורה כמנחה. משחר הקמתו של מוסד "בית הספר" התאגדו תלמידים לקבוצה לצורך למידה. בין אם יצירת הקבוצה היתה מתוך חשיבה פרגמטית, כלכלית או חברתית ...
פורטל מס"ע | המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת
https://portal.macam.ac.il/article/המורה-כמנחה-הנחיות-להבניית...
אבנר כהן זמיר, המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת, הד החינוך , אפריל 2013 , כרך פ"ז , גיליון מס' 05 , עמודים 94-95. אבנר כהן זמיר הוא מורה ומנחה פדגוגי בביה"ס " מבואות הנגב" ודוקטורנט לחינוך.
המורה כמנחה – השתלמות בבית הספר ע"ש טדי קולק
https://moremanhe.wordpress.com
Oct 21, 2018 · ההאקטדי! – 20.1.19 מתכנון ליישום – 17.2.19 3 מפגשים על כלים מתחוקשבים – 3.3, 17.3, 7.4. על ההשתלמות. המעבר מהיות המורה מקור הידע למורה כמנחה תהליכי למידה הוא מרכיב מפתח בכל דרכי הלמידה החדשניות (מ-pbl דרך "כיתה הפוכה" ועד למייקינג ...
הלמידה מרחוק: תפקיד המורה כמנחה בסביבה הלימודית הווירטואלית
https://www.achva.ac.il › achvafiles › maof_book
תפקיד המורה כמנחה. בסביבה הלימודית הווירטואלית. תארנים. : למידה מרחוק. ,. למידה מתוקשבת. ,. תפקיד המורה. ,. מאפייני הלומד.
תפקיד המורה כמנחה בסביבה הלימודית הווירטואלית - מכללת אחוה
www.achva.ac.il › מעוף-ומעשה
Sep 12, 2017 · כתב עת לעיון ומחקר 6. הלמידה מרחוק: תפקיד המורה כמנחה.
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - אתר לב לדעת
http://www.levladaat.org › content
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת. אבנר כהן זמיר. לפני זמן לא רב נכחתי בהרצאה מרתקת שבה חוקר ישראלי חשוב טען שיש לעבור מהוראה שבה המורה מרצה לתלמידים ...
המורה כמנחה – השתלמות בבית הספר ע"ש טדי קולק
https://moremanhe.wordpress.com
המפגש הראשון: בחירת פדגוגיה - 21.10.18 הפדגוגיות שנבחרו - וקישור לתיקיות הקבוצות% המפגש השני: למה ימ"ה? - 11.11.18 המפגש השלישי: צוללים לתכנון מהלך ...
למידה מבוססת דיון (למידה סוקרטית) – המורה כמנחה
https://moremanhe.wordpress.com/למידה-סוקרטית
לסרטון קצר על למידה סוקרטית זו כנראה הפדגוגיה ה"חדשנית" העתיקה ביותר – היא אינה דורשת אמצעים טכנולוגיים (אף שחקר אינטרנטי יכול להוסיף גם לה), וממוקדת במיומנויות של שאילת שאלות ובניית טיעון ובהרגלים כמו סקרנות וחשיבה ...
המורה כמנחה: הנחיות להבניית המסגרת - קהילות מקצועיות
itu-teachers.cet.ac.il › articles › המורה
ברייטר (Bereiter) וסקרדמליה (Scardamalia), למשל, הציעו להחליף את מודל "החינוך הישן" ואת המודלים של "החינוך החדש" שכשלו ולהעמיד במקומם "מודל שלישי" המדגיש את המפגש בין המורה, התלמיד, התוכן והקהילה שבה מתרחשת הלמידה (הרפז 2009; פרקינס 1999). המאמר הנוכחי יעקוף את הדיון הזה (החשוב כשלעצמו ...
המורה כמנחה - - למידה מקוונת
https://remote.ussl.co.il › מונחים
המורה כמנחה. Teacher as Facilitator. משפחת מונחים: דרכי למידה והוראה; מופיע בדוחות: הכשרה, פדגוגיה · דרכי למידה והוראה. שימוש בחומרים דיגיטליים בהתאם לצרכים ...
המורה כמנחה | הרגע הזה של הלמידה
flowedu.wordpress.com › tag › המורה-כמנחה
Dec 07, 2016 · האמפטיה היא חיונית כדי לעזור לתלמיד. הכלה אינה משמעותה הסכמה עם מעשי התלמיד, אלא הבנה של התחושות הפנימיות שלו. מחנכת נמצאת הרבה פעמים בסיטואציות מנוגדות מול תלמידים- לעיתים היא הכתף עליה ניתן להישען, המבוגר האחראי שיכול אפילו להציל את התלמיד שבא לבקש עזרה, ובמקרים כאלו ...