חיפשת:

המורה אינו מקור הידע

נקודות ציון
https://www.nirbosco.com › נקודות-ציון-צבי-לירז-1
המורים . במקום. שעתוק. של ידע מדגישה הגישה את ... בית הספר אינו שופט, מעריך או בוחר בתלמידיו על יסוד מדדים סוציואקונומיים, מוצא, ... ספר הלימוד אינו מקור.
סקירת ספרות – פרסונליזציה של הלמידה - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › personalization
משמעותי ואינו דומה לתפקידו של מורה במערכת חינוך קלאסית – המורה אינו. מקור הידע העיקרי ומי שצריך להעביר אותו באופן פרונטאלי לתלמידים אלא ...
איך מטפחים לומדים עצמאיים? – מדעי החברה - פיתוח מקצועי אונליין
https://www.vcampus.cet.ac.il › איך-מ...
בעולם של ידע מרובה ודינמי בו הלמידה מתקיימת במגוון מרחבים ומצבים, המורה אינו מקור הידע הבלעדי ולתלמידים יש נגישות גבוהה למקורות מידע, קיים צורך לטפח אצל ...
המורה החדש: לא מקור ידע - אלא מנחה - הפרשנים שלנו - TheMarker
https://www.themarker.com › opinion
המורה החדש: לא מקור ידע - אלא מנחה. משימה מרכזית העומדת בפנינו היא לייצר עבור המורים סביבת עבודה נעימה, תומכת, מתגמלת, שמאפשרת להם להתפתח ...
מרום - מוכר שאינו רשמי | גבעת המורה
https://afula.muni.il/he/455
מרום - מוכר שאינו רשמי | גבעת המורה ... המורה אינו מקור הידע הבלעדי, שיטות לימוד חדשניות ומקוריות, טיפוח האינטליגנציה של התלמיד, שיתוף עם הקהילה ועם הנהגת ההורים, אפס אלימות ...
המורה כמקור ידע ומקומו במערכת החינוך בעידן הדיגיטלי בראי ...
https://www.ilanb.co.il/המורה-כמקור-ידע-ומקומו-במערכת...
מיומנויות המאה ה-21 - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מיומנ...
בשיטת חינוך זו המורה אינו משמש מקור ידע אלא מנחה את התלמיד: לאתר ידע בעצמו, להעריך את הידע ולנתח אותו וליצור ידע חדש. במקביל לידע, התלמידים רוכשים מיומנויות ...
קשר מורה- הורה במסגרת החינוכית
www.academics.co.il/Articles/Article5389.aspx
Sep 14, 2009 · קשר מורה- הורה במסגרת החינוכית. העידן הפוסט מודרני הביא עימו הרבה שינויים חברתיים שכמובן השפיעו גם על המוסד החינוכי. למשל שימוש בטכנולוגיה כמו אינטרנט, מכשירים סלולרים. המרחב הווירטואלי טשטש את המציאות של מגבלות זמן ומרחב שמצריכות דחיית סיפוקים, הכול אפשרי כאן ועכשיו ...
איך משפיעה המאה ה-21 על משחקי התפקידים של המורה והתלמיד?
https://www.edunow.org.il/article/3626
Jun 19, 2017 · נוכל לראות זאת בעיקר בעולם בו המוצר הנמכר הוא השירות, בו קיימים מרכזי שירות רבים כדי לתת את המירב לצרכן לפי צרכיו וציפיותיו וכמובן, בדיעבד, מתן פיצוי באם השירות או המוצר הנרכש אינם עונים על הציפיה. בעולם של בית הספר, בו השירות הניתן הוא השכלה, אין לתלמיד כל מעמד, על אף שהוא ...
המורה, התלמיד ובית הספר במציאות תרבותית גלובלית - אתר לב לדעת
https://www.levladaat.org/content/545
המורה מכיר היטב את "המרחב הדיסציפלינארי" וככזה הנו בעל היכולת להגיע אל "קצה חוט" בחיפוש אחר ידע רלוונטי באוקיאנוס של מידע לא רלוונטי, אבל הוא אינו בהכרח מומחה בכל תחום ובכל רזולוציה של עיון. המורה איננו ה"יודע כל" (תכונת האלוהים בתיאולוגיה של ימי הביניים), אבל הוא יודע משהו ...
סופרטיצ'ר I איך לעבור אודישן ראשון - Wix.com
https://mrselias.wixsite.com › superte...
זה לא כל כך קשה להיות מורה. ... בעידן בו אנו חיים, המורה אינו מקור הידע היחיד. ... ביסוס סמכות בכיתה תלויה לא מעט בהתייחסות המורה לתלמידים.
איך משפיעה המאה ה-21 על משחקי התפקידים של המורה והתלמיד?
https://www.edunow.org.il › article
הוא עדיין המבוגר האחראי, עדיין בעל הסמכות העליונה, זה שקובע את המדיניות והלך השיעור בכיתה. אך הוא אינו מקור הידע הבלעדי ולכן, תפקידו הוא לנווט ...
ממחנך לחונך: המורה הטוב למאה העשרים ואחת
https://www.smkb.ac.il › 2-irit-levi-feldman-16
בנושא הוא עודנו מתפתח ונותר רלוונטי, וזאת מכיוון שתפיסת המורה הטוב אינה ... בחברה, כפי שהדבר משתקף בתוכנית סדורה שגיבש מקור הסמכות, אשר שואב את.
המורה כמקור ידע ומקומו במערכת החינוך בעידן הדיגיטלי בראי הזמן -
https://www.ilanb.co.il › הבלוג שלי
משהו נסדק בשנים אלו ומכאן עלה הנרטיב החדש שגורס שהמורה איננו עוד רק מקור ידע ה"פולט" את החומר, אלא גם מומחה פדגוגי. ניכר היה שמעמד המורה ...
עבודות מדעניות - בית הספר האיריסים, 213892, כרמיאל
https://sites.google.com/a/irisim1.tzafonet.org.il/new-irisim5/home/bwdwt-mdnywt
בחירת התלמיד (שכבת ד'), מפתח מיומנות של עבודת צוות בבניית עבודה מידענית קבוצתית בנושא צפון הארץ (שכבת ה') ולסיום – בוגרי ביה"ס כותבים עבודת חקר אישית בנושא מערכות גוף האדם (שכבת ו'). לאורך הבניית...
מהי הוראה מבוזרת? – Mechadash
https://mechadash.jlm.org.il/הוראה-מבוזרת
בכיתה מבוזרת תפקיד המורה משתנה; המורה אינו מקור הידע הבלעדי, ותפקידו הוא לעצב את תהליכי הלמידה ולשמש כמלווה ומנחה עבור התלמידים. הנוכחות הפעילה והמפעילה של המורה מאפשרת לבנות אצל התלמידים תחושת מסוגלות ואוטונומיה, ולסייע להם לרכוש בעלות ואחריות ביחס ללמידה שלהם.