פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
https://portal.macam.ac.il/article/דיאלוגיות-בכתיבת-טיעון-של...דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים ...
אתקין הלה - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › hilla_aדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים, 57, 54-37. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2012). צייני עמדה בכתיבת הטיעון של תלמידי התיכון, בתוך: השכל-שחם, ע', בורשטיין, ר', ...
דפים 57 - גליון בנושא לשון והוראתה - מרכז ההזמנות של מכון ...
https://store.macam.ac.il/store/dapim/3465דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. גילה שילה ונוע רגוניס. חשיפת המסנה הלוגי של טקסט טיעון בשפה טבעית באמצעות הצרנו בפרולוג (תכנות בלוגיקה) זהר לבנת. העברית כשפת מחקר מודרנית. רחל רוזנר. "דיבור מתוכנן" בתכניות הלימודים בעברית (כשפת אם) בבית הספר העל-יסודי בישראל: סקירת ...
אתקין הלה - oranim.ac.il
www.oranim.ac.il › personal › hilla_aעבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › Chativat-Beynayimהמבטאים דיאלוגיות בכתיבת טיעון של. תלמידי כיתה י"ב . מן המחקר עולה. ,. כי ניכר שחלק מהתלמידים מודעים לאופי האינטראקציוני. וה. שכנועי של תהליך הבניית הטיעון, ...
אתקין הלה - oranim.ac.il
https://www.oranim.ac.il/personal/hilla_aעבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
Atkin Hilla - oranim.ac.il
https://www.oranim.ac.il/personal/hilla_a/en/default.aspxעבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
פורטל מס"ע | עליזה עמיר
https://portal.macam.ac.il/masa-creators/עליזה-עמירתקציר. דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם משפיעים במידה ניכרת על הדיאלוג שהוא מנהל עמם. במאמר זה בוחנות המחברות את הדיאלוגיות ב-133 חיבורים שכתבו תלמידי ...
מכללת אפרתה
https://online.emef.ac.il › course › overviewfilesקשיים בכתיבה ושחרור חסמים ... דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. ... אמצעים לשוניים מפורשים להבעת דיאלוגיות בכתיבתם של תלמידי בית הספר התיכון – מחקר משווה.
הוראת הטיעון וכתיבת טיעון - מורים ללשון משתפים - האתר של ...
https://sites.google.com/site/morimlashon305115461/sirtonimivrit/tiunamutotבקריאות של טקסטים בכלל חשוב לבחון את מטרת הטקסט וסוגתו. כלומר, חשוב לברר את סוג הטקסט: טיעון, הכוונה, תיאור, טרנזקציה, נרטיב והיצג. ... היא תשאל אתה תלמידים מה דעתם על הנושא ויחד הם יעלו נימוקים ...
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
portal.macam.ac.il › article › דיאלוגיותדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים ...
פורטל מס"ע | טיעון
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/טיעוןדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, …
פורטל מס"ע | דיאלוג
portal.macam.ac.il › masa-keyword › דיאלוגמאמר זה מבקש לתרום לדיון לגבי השפה הדיאלוגית וה"שיחות" הנערכות במפגשי המרחב הווירטואלי והדרך שבה אנשים צעירים תופסים מרחב זה, השפעתו עליהם, והקשרים ההדדיים שלהם בתוכו. המאמר מציג את הממצאים ממחקר שהתבסס על קהילת חקר פילוסופית שבה תלמידים דנו ב"אני" ו"אתה" (האחר ...
Atkin Hilla - oranim.ac.il
www.oranim.ac.il › personal › hilla_aעבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
מה דעתי? כותבים טיעון - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/מה-דעתי-כותבים-טיעוןניטור רמת האלימות בבתי הספר על-פי דיווחי תלמידים . ילד אלים כלפי מורים ותלמידים ... המאמר מבוסס על ההרצאה של רינה יצחקי "ילדים כבני-אדם, הזכות לכבוד והחובה ... התנסות בכתיבת טיעון.
פורטל מס"ע | טיעון
portal.macam.ac.il › masa-keyword › טיעוןדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם משפיעים במידה ניכרת על הדיאלוג שהוא מנהל עמם.
פורטל מס"ע | עליזה עמיר
portal.macam.ac.il › masa-creators › עליזה-עמירתקציר. דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם משפיעים במידה ניכרת על הדיאלוג שהוא מנהל עמם. במאמר זה בוחנות המחברות את הדיאלוגיות ב-133 חיבורים שכתבו תלמידי ...
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
http://library.macam.ac.il › study › pdf_filesדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עליזה עמיר והלה אתקין. תקציר. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי.
חלק ב: כתיבת סיכום "אמצע הדרך" במיזם הכתיבה ההנחיות
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-rishonדיאלוגיות בכתיבתם של תלמידים. דפים 57. תל אביב: מכון מופ"ת; עמיר, ע' ואתקין ה' (2012). צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון. בתוך: ע' השכל שחם, ...
מבוא
https://kaye.ac.il › wp-content › uploads › 2018/08כתיבת טקסט טיעוני ?( רציונל המחקר. לדעתנו. ,. לכל מורה יש תפקיד בקידום ובעידוד הכתיבה של תלמידים כחלק מתפקידו בחינוך. לאוריינות.
ביבליוגרפיה - מורים ללשון משתפים - האתר של שני אורה - Google Sites
https://sites.google.com › biblographyאתקין , ה', & עמיר, ע'. (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים : כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך, 54-37. אתקין, ה', & עמיר, ע'. (2012).