צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › Chativat-Beynayimמיומנים ושל סטודנטים. לא מצאנו מחקרים הבוחנים בצורה שיטתית את צייני העמדה המפורשים. בכתיבתם של תלמידים מתבגרים. במאמר "דיאלוגיות בכתיבת טיעון" )עמיר ואתקין, ...
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
https://portal.macam.ac.il/article/דיאלוגיות-בכתיבת-טיעון-של...עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם ...
למרות הכול - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/Mazkirut...עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים 57, עמ' 45-37.
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga_karmiel/1942-182020...דיאלוגיות. בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. ... בתוך: השכל-שחם ע', ר' בורשטייין, ע' עמיר וה' אתקין (עורכות) מזמרת הלשון: עיון ומחקר בחינוך הלשוני (עמ' 139 –146). ירושלים: משרד החינוך.
אתקין הלה - oranim.ac.il
https://www.oranim.ac.il/personal/hilla_aדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידי תיכון– מחקר משווה. חלקת לשון, 49, 145 – 170. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014).
מבנה של מאמר טיעון
https://ariel72com.files.wordpress.com › 2018/02מבנה של מאמר טיעון. פסקה. 1. –. פתיח. –. הצגת הנושא+ הבעת עמדה מפורשת. הצגת הנושא. : הפתיח יכול להתחיל בתיאור מקרה שהוצג בתקשורת )לא תיאור אישי, אלא כללי(, ...
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga...דברים כתב עת אקדמי של מכללת אורנים, 135–150. ניר, ר' (תשנ"ו). התקציר המדעי ומקומו בחינוך. חלקת לשון 21: 29– 37. עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. פרילוק, נ' …
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga...השפעתה של הסביבה הלימודית על תהליכי ויסות עצמי ומוטיבציה של תלמידים. דברים כתב עת אקדמי של מכללת אורנים, 135–150. עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45.
דפים 57 - גליון בנושא לשון והוראתה - מרכז ההזמנות של מכון ...
https://store.macam.ac.il/store/dapim/3465Jun 25, 2014 · דפים 57 – גליון בנושא לשון והוראתה ... דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים ... (כשפת אם) בבית הספר העל-יסודי בישראל: סקירת התכניותמשנות החמישים של המאה ה-20 ועד ימינו ...
pisga.tik-tak.co.il
pisga.tik-tak.co.il › UploadFiles › pisga-peqiinדברים כתב עת אקדמי של מכללת אורנים, 135–150. ניר, ר' (תשנ"ו). התקציר המדעי ומקומו בחינוך. חלקת לשון 21: 29– 37. עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. פרילוק, נ' וחרוב, ס ...
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
portal.macam.ac.il › article › דיאלוגיותעמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם ...
מכללת אפרתה
https://online.emef.ac.il/pluginfile.php/291199...עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. קריאת . רשות. אתקין, ה' ועמיר, ע' (תשע"ז). אמצעים לשוניים מפורשים להבעת דיאלוגיות בכתיבתם של תלמידי בית הספר התיכון – …
ד"ר לוי-שמעון שני 79-8006-01 הוראה מותאמת בכתיבה | הפקולטה לחינוך
education.biu.ac.il › node › 10758הערכת הפרופיל האורייני של תלמידים העולים לכיתה א'. ירושלים: משרד החינוך, הפיקוח על הוראת העברית. אוחזר מתוך אתר משרד החינוך. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים, 57, 37-54
ד"ר לוי-שמעון שני 79-8006-01 הוראה מותאמת בכתיבה | הפקולטה ...
https://education.biu.ac.il/node/10758הערכת הפרופיל האורייני של תלמידים העולים לכיתה א'. ירושלים: משרד החינוך, הפיקוח על הוראת העברית. אוחזר מתוך אתר משרד החינוך. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). …
מכללת אפרתה
online.emef.ac.il › pluginfile › 291199עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. ... דיאלוגיות בכתיבתם ...
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
http://library.macam.ac.il › study › pdf_filesדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עליזה עמיר והלה אתקין. תקציר. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי.
הבנה והבעה : כתיבת טיעון - מטח
https://lib.cet.ac.il › pages › itemבמילים אחרות, בבסיס כתיבת טיעון קיימת דעה שונה מזו שמוצגת במאמר על-ידי הכותב. השכנוע נעשה בחלק של ביסוס הטענה. לבסוף מציג הכותב את המסקנות (וגם ההמלצות) ...
אתקין הלה - oranim.ac.il
www.oranim.ac.il › personal › hilla_aדיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידי תיכון– מחקר משווה. חלקת לשון, 49, 145 – 170. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014).
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga-k8...טיפוח "חוסן אורייני" (דר' עליזה עמיר) ותרומתו לטיפוח לומד עצמאי ... (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. קניאל, ש' ( 2001 ). הפסיכולוגיה של השליטה על התודעה. רמת גן : בר אילן.
למרות הכול - meyda.education.gov.il
meyda.education.gov.il › files › Mazkirut_Pedagogitעמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים 57, עמ' 45-37.
צייני עמדה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צייני-עמדהצייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון . מזמרת הלשון , 332-317. ... גורם העניין בכתיבתם של תלמידים לחינוך אחוה; ד;quot&ר עליזה עמיר, המ.
ביבליוגרפיה - מורים ללשון משתפים - האתר של שני אורה
sites.google.com › site › morimlashon305115461ביבליוגרפיה. את התשתית התאורטית לקחתי ממקורות שונים. אחד מהם הוא אתר אגרות המידע למורה. אתקין , ה', & עמיר, ע'. (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים : כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך, 54-37. אתקין ...