חיפשת:

עמיר, ע' ואתקין, ה'. (2014).דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים 57, עמ' 45 37.

pisga.tik-tak.co.il
pisga.tik-tak.co.il › UploadFiles › pisga-peqiin
דברים כתב עת אקדמי של מכללת אורנים, 135–150. ניר, ר' (תשנ"ו). התקציר המדעי ומקומו בחינוך. חלקת לשון 21: 29– 37. עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. פרילוק, נ' וחרוב, ס ...
מבנה של מאמר טיעון
https://ariel72com.files.wordpress.com › 2018/02
מבנה של מאמר טיעון. פסקה. 1. –. פתיח. –. הצגת הנושא+ הבעת עמדה מפורשת. הצגת הנושא. : הפתיח יכול להתחיל בתיאור מקרה שהוצג בתקשורת )לא תיאור אישי, אלא כללי(, ...
צייני עמדה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צייני-עמדה
צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון . מזמרת הלשון , 332-317. ... גורם העניין בכתיבתם של תלמידים לחינוך אחוה; ד;quot&ר עליזה עמיר, המ.
מכללת אפרתה
https://online.emef.ac.il/pluginfile.php/291199...
עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. קריאת . רשות. אתקין, ה' ועמיר, ע' (תשע"ז). אמצעים לשוניים מפורשים להבעת דיאלוגיות בכתיבתם של תלמידי בית הספר התיכון – …
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga_karmiel/1942-182020...
דיאלוגיות. בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. ... בתוך: השכל-שחם ע', ר' בורשטייין, ע' עמיר וה' אתקין (עורכות) מזמרת הלשון: עיון ומחקר בחינוך הלשוני (עמ' 139 –146). ירושלים: משרד החינוך.
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עליזה עמיר והלה אתקין. תקציר. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי.
למרות הכול - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/Mazkirut...
עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים 57, עמ' 45-37.
מכללת אפרתה
online.emef.ac.il › pluginfile › 291199
עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. ... דיאלוגיות בכתיבתם ...
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga...
דברים כתב עת אקדמי של מכללת אורנים, 135–150. ניר, ר' (תשנ"ו). התקציר המדעי ומקומו בחינוך. חלקת לשון 21: 29– 37. עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. פרילוק, נ' …
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
https://portal.macam.ac.il/article/דיאלוגיות-בכתיבת-טיעון-של...
עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם ...
אתקין הלה - oranim.ac.il
www.oranim.ac.il › personal › hilla_a
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידי תיכון– מחקר משווה. חלקת לשון, 49, 145 – 170. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014).
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga-k8...
טיפוח "חוסן אורייני" (דר' עליזה עמיר) ותרומתו לטיפוח לומד עצמאי ... (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45. קניאל, ש' ( 2001 ). הפסיכולוגיה של השליטה על התודעה. רמת גן : בר אילן.
pisga.tik-tak.co.il
https://pisga.tik-tak.co.il/UploadFiles/pisga...
השפעתה של הסביבה הלימודית על תהליכי ויסות עצמי ומוטיבציה של תלמידים. דברים כתב עת אקדמי של מכללת אורנים, 135–150. עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 37–45.
הבנה והבעה : כתיבת טיעון - מטח
https://lib.cet.ac.il › pages › item
במילים אחרות, בבסיס כתיבת טיעון קיימת דעה שונה מזו שמוצגת במאמר על-ידי הכותב. השכנוע נעשה בחלק של ביסוס הטענה. לבסוף מציג הכותב את המסקנות (וגם ההמלצות) ...
ביבליוגרפיה - מורים ללשון משתפים - האתר של שני אורה
sites.google.com › site › morimlashon305115461
ביבליוגרפיה. את התשתית התאורטית לקחתי ממקורות שונים. אחד מהם הוא אתר אגרות המידע למורה. אתקין , ה', & עמיר, ע'. (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים : כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך, 54-37. אתקין ...
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
portal.macam.ac.il › article › דיאלוגיות
עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם ...
אתקין הלה - oranim.ac.il
https://www.oranim.ac.il/personal/hilla_a
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידי תיכון– מחקר משווה. חלקת לשון, 49, 145 – 170. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014).
צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › Chativat-Beynayim
מיומנים ושל סטודנטים. לא מצאנו מחקרים הבוחנים בצורה שיטתית את צייני העמדה המפורשים. בכתיבתם של תלמידים מתבגרים. במאמר "דיאלוגיות בכתיבת טיעון" )עמיר ואתקין, ...
ד"ר לוי-שמעון שני 79-8006-01 הוראה מותאמת בכתיבה | הפקולטה ...
https://education.biu.ac.il/node/10758
הערכת הפרופיל האורייני של תלמידים העולים לכיתה א'. ירושלים: משרד החינוך, הפיקוח על הוראת העברית. אוחזר מתוך אתר משרד החינוך. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). …
ד"ר לוי-שמעון שני 79-8006-01 הוראה מותאמת בכתיבה | הפקולטה לחינוך
education.biu.ac.il › node › 10758
הערכת הפרופיל האורייני של תלמידים העולים לכיתה א'. ירושלים: משרד החינוך, הפיקוח על הוראת העברית. אוחזר מתוך אתר משרד החינוך. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים, 57, 37-54
דפים 57 - גליון בנושא לשון והוראתה - מרכז ההזמנות של מכון ...
https://store.macam.ac.il/store/dapim/3465
Jun 25, 2014 · דפים 57 – גליון בנושא לשון והוראתה ... דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים ... (כשפת אם) בבית הספר העל-יסודי בישראל: סקירת התכניותמשנות החמישים של המאה ה-20 ועד ימינו ...
למרות הכול - meyda.education.gov.il
meyda.education.gov.il › files › Mazkirut_Pedagogit
עמיר, ע' וה' אתקין (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים 57, עמ' 45-37.