(PDF) שלב הקריירה של המנהל - אלמנט חשוב בהבנה של …
https://www.academia.edu/35934716/שלב_הקריירה_של_המנהל_אלמנט...על שאלות אלו ואחרות יענה המחקר העתידי בתחום זה. שלב הקריירה של המנהל 7 מקורות . סיפור חייהן של מנהלות בתי ספר בישראל: שחיקה והתחדשות.(2002) ' י,אופלטקה . הוצאת הספרים של ...
עיונים במינהל ובארגון החינוך - גליון 29
https://eunim.edu.haifa.ac.il/Previous-issues-and-articles/issue-29גליון 29. מירי עטייה ויזהר אופלטקה. ניהול המשמעת בבית–הספר ובכיתה: הבדלים מגדריים בין מנהלים ומנהלות בבתי–ספר יסודיים. יעל פישר. מצוינות בחינוך: המודל התיאורטי ויישומו. בלה גביש ויצחק פרידמן ...
בחינת התפתחותו של תחום דעת אקדמי בתוך מדעי החינוך
https://www.jstor.org/stable/23981575168 יזהר אופלטקה 2007). זאת ועוד, מעבר להיותן זירה לייצור ידע למען עצמו, הדיסציפלינות נתפסות בתורמות לזירות אחרות ומשפיעות עליהן. לדוגמה, דיסציפלינות יישומיות מחויבות להחדיר מיומנויות
תפיסת תפקידו של מנהל בית ספר במדינת ישראל - אבני ראשה
https://avneyrosha.org.il › Role › Principal_roleפרופ' יזהר אופלטקה ... ומנהל שהוא מנהיג פדגוגי משפיעFoundation, 2007, 2008 ... יסודות מינהל החינוך: מנהיגות וניהול אופלטקה, י' )2007(. . חיפה: פרדס.
יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי / יזהר אופלטקה
https://www.nli.org.il › books › NLI"כיצד מתנהל הארגון המרכזי כל כך בחיינו? מה הן הדרכים השונות לניהולו? מדוע ארגוני חינוך עומדים בפני בעיות של יעילות, סדר, משמעת, והצלחה?
יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Book.aspx?nBookID=103433397כיצד מתנהל הארגון המרכזי כל כך בחיינו? מה הן הדרכים השונות לניהולו? מדוע ארגוני חינוך עומדים בפני בעיות של יעילות, סדר, משמעת, והצלחה? בספר ראשון זה בשפה העברית מציג המחבר …
קראו בכותר - יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון ...
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Viewer.aspx?nBookID=103433397ספר דיגיטלי באתר כותר. כיצד מתנהל הארגון המרכזי כל כך בחיינו? מה הן הדרכים השונות לניהולו? מדוע ארגוני חינוך עומדים בפני בעיות של יעילות, סדר, משמעת, והצלחה? בספר ראשון זה …
יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Bookמחבר: יזהר אופלטקה. שנת ההוצאה: 2015. מילות מפתח: מנהיגות חינוכית; מינהל החינוך; מנהל חינוכי; ארגון חינוכי; חינוך - מינהל.
יסודות מינהל החינוך (מהדורה ראשונה 2007) - פרדס הוצאה לאור
https://www.pardes.co.il › ...יסודות מינהל החינוך (מהדורה ראשונה 2007). מחבר: יזהר אופלטקה ... מידות: 24*17.5; מועד הוצאה לאור: ינו'-2007; מסתֿ״ב: 978-965-717-152-3; קטגוריות: עיון.
בחינת התפתחותו של תחום דעת אקדמי בתוך מדעי החינוך
www.jstor.org › stable › 23981575168 יזהר אופלטקה 2007). זאת ועוד, מעבר להיותן זירה לייצור ידע למען עצמו, הדיסציפלינות נתפסות בתורמות לזירות אחרות ומשפיעות עליהן. לדוגמה, דיסציפלינות יישומיות מחויבות להחדיר מיומנויות
פורטל מס"ע | מנהיגות המניעה לעשייה ולמעורבות: תשעה צעדים ...
https://portal.macam.ac.il/article/מנהיגות-המניעה-לעשייה...אופלטקה, י' (2007). יסודות מנהל החינוך – מנהיגות וניהול בארגון החינוכי. חיפה: פרדס. פינק, ד"ה (2012). מוטיבציה – האמת המפתיעה על מה שמניע אותנו. תל-אביב: מטר.
פורטל מס"ע | יזהר אופלטקה
https://portal.macam.ac.il/masa-creators/יזהר-אופלטקהגישה זו מניחה שהתפתחותו של העובד היא תהליך מתמשך שבו הוא עובר כל שנים מספר לשלב קריירה אחר, המאופיין בנושאים ייחודיים לו, במשימות ובצרכים התפתחותיים (אופלטקה, 2007 ).
יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Indexכיצד מתנהל הארגון המרכזי כל כך בחיינו? מה הן הדרכים השונות לניהולו? מדוע ארגוני חינוך עומדים בפני בעיות של יעילות, סדר, משמעת, והצלחה?
פורטל מס"ע | יזהר אופלטקה
portal.macam.ac.il › masa-creators › יזהרגישה זו מניחה שהתפתחותו של העובד היא תהליך מתמשך שבו הוא עובר כל שנים מספר לשלב קריירה אחר, המאופיין בנושאים ייחודיים לו, במשימות ובצרכים התפתחותיים (אופלטקה, 2007 ).
דר' קרוגליאק להט יפה 77-540-01 פיתוח מנהיגות פדגוגית וחזון ...
https://education.biu.ac.il/node/1537אופלטקה, י' (2007). יסודות מנהל החינוך: מנהיגות וניהול בארגון החינוכי. חיפה: פרדס. (פרק עשירי: מנהיגות חינוכית, עמ' 219-253 - 1197001; פרק שנים עשר: תכנון חינוכי ואסטרטגי, עמ' 272-284) (1135044) (חינוך 371.2 אופ)
שלב הקריירה של המנהל: אלמנט חשוב בהבנה של התפתחות המנהיגות ...
http://library.macam.ac.il › study › pdf_filesלו, במשימות ובצרכים התפתחותיים )אופלטקה, 2007( במובן זה, אני מעוניין לעורר. כאן דיון בדבר הצורך לבחון את המאפיינים של שלבי הקריירה של המנהל מול הדרישות.
פרופ' יזהר אופלטקה | בית הספר לחינוך ע"ש חיים וג'ואן קונסטנטינר
https://education.tau.ac.il › oplatkaThe field of educational managenent: Some intellectual insights from the 2007 BELMAS Conference. Management in Education, 22(3), 4-10. 45.
ד"ר שפירא-לשצ'ינסקי אורלי 77-200-01 מבוא למנהל חינוכי - בית הספר ...
https://education.biu.ac.il › nodeתל-אביב: האוניברסיטה הפתוחה. (כרך א', עמ' 193-240). (000551935) (חינוך 302.35 בר-חיי). אופלטקה, י. (2007). יסודות מינהל החינוך. חיפה: פרדס.
עיונים במינהל ובארגון החינוך
https://eunim.edu.haifa.ac.ilד"ר מיכאל כץ ערך את כתב העת בין השנים 2007-2019. חברי מערכת: פרופ' אודרי אדי-רקח; פרופ' יזהר אופלטקה; ד"ר דורית טובין; פרופ' אדם ניר; ד"ר ח'אלד עראר ...
פרופ' יזהר אופלטקה | בית הספר לחינוך ע"ש חיים וג'ואן ...
https://education.tau.ac.il/profile/oplatkaאופלטקה, י'. (2007). התנהגות אזרחית בארגון בית הספר: המושג, הגורמים לו ומרכיביו בקרב מורים בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים.
חקר המינהל בחינוך והמדיניות הנהוגה בו - ResearchGate
https://www.researchgate.net › publication › linksיזהר אופלטקה. 168. (. זאת ועוד, מעבר להיותן זירה לייצור ידע למען עצמו, הדיסציפלינות נתפסות כתורמות2007. לזירות אחרות ומשפיעות עליהן.
בחינת אפיוני מנהיגותה המשתפת של הגננת בעידן של תמורות
www.jstor.org › stable › 26769110(אופלטקה, 2007). קהילה לומדת היא קהילה שבה כל החברים ממלאים תפקיד של חוקרים ולומדים גם יחד ואחראים לתכנים שבהם הם עוסקים ולדרכי הלמידה שלהם(1994 ,Brown).
פרופ' יזהר אופלטקה | בית הספר לחינוך ע"ש חיים וג'ואן קונסטנטינר
education.tau.ac.il › profile › oplatkaאופלטקה, י'. (2007). התנהגות אזרחית בארגון בית הספר: המושג, הגורמים לו ומרכיביו בקרב מורים בבתי ...
דר' קרוגליאק להט יפה 77-540-01 פיתוח מנהיגות פדגוגית וחזון ...
education.biu.ac.il › node › 1537אופלטקה, י' (2007). יסודות מנהל החינוך: מנהיגות וניהול בארגון החינוכי. חיפה: פרדס. (פרק עשירי: מנהיגות חינוכית, עמ' 219-253 - 1197001; פרק שנים עשר: תכנון חינוכי ואסטרטגי, עמ' 272-284) (1135044) (חינוך 371.2 אופ)
בחינת אפיוני מנהיגותה המשתפת של הגננת בעידן של תמורות
https://www.jstor.org/stable/26769110(אופלטקה, 2007). קהילה לומדת היא קהילה שבה כל החברים ממלאים תפקיד של חוקרים ולומדים גם יחד ואחראים לתכנים שבהם הם עוסקים ולדרכי הלמידה שלהם(1994 ,Brown).
(PDF) שלב הקריירה של המנהל - אלמנט חשוב בהבנה של התפתחות ...
www.academia.edu › 35934716 › שלב_הקריירהעל שאלות אלו ואחרות יענה המחקר העתידי בתחום זה. שלב הקריירה של המנהל 7 מקורות . סיפור חייהן של מנהלות בתי ספר בישראל: שחיקה והתחדשות.(2002) ' י,אופלטקה . הוצאת הספרים של ...