חיפשת:

מודלים של מנהיגות חינוכית

יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Book.aspx?nBookID=103433397
מנהיגות משתפת (Participative leadership) מנהיגות מבוזרת (Distributed leadership) מאפייני המנהיגים הבולטים במערכת החינוך
סטטוס | מנהיגות חינוכית ומקורות השראתה: לקחים ממנהיגותו של ...
https://status.co.il/מנהיגות-חינוכית-ומקורות-השראתה-לקחים
Nov 26, 2012 · אחד המנהיגים הנערצים בכל הזמנים, הוא ללא ספק משה רבנו, אשר נוסחת מנהיגותו נתנת לתמצות בעשרה פעלים המכילים את עיקרי תורות המנהיגות על פי הספרות המקצועית העדכנית. פעלים אלה מתוארים בספרו של הרב דוד ברון "חמישים לקחים ממנהיגותו של משה" ואלה הם: קבל.
מנהיגות בית ספרית: מושגים ועדויות - אבני ראשה
http://avneyrosha.org.il › Pages
הפעל מצב נגיש יותר. בטל מצב נגיש יותר. דלג על פקודות של רצועת הכלים. דלג לתוכן ראשי. בטל הנפשות. הפעל הנפשות. SharePoint.
מודל לפיתוח מקצועי של מנהיגות בית ספרית - NET
https://b2estorage.blob.core.windows.net › media
הם בין היתר, פיתוח מנהיגות חינוכית, פיתוח תרבות בית ספרית ממוקדת למידה,. פיתוח יעיל של סגל ההוראה והחינוך בבתי ספר וכתיבת תוכניות עבודה המובילות.
פרק עשירי מנהיגות חינוכית - CET
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Chapter...
בהתבסס על מחקר רב שנים על המנהיגות בארגונים תעשייתיים וארגוני שירות , שאותו נסקור בקצרה בפרק זה , הספרות על מנהיגות חינוכית פורשת נקודות מבט רבות : פוליטית , תרבותית , מעצבת , מוסרית , פדגוגית , משתפת ומבוזרת .
מניהול למנהיגות | פרופ׳ יזהר אופלטקה | מערך המו"פ במשרד החינוך
https://www.mop.education/magazine-impact/יזהר-אופלטקה-מגזין-8
מנהיגות, בניגוד ל"ניהול", מעצבת, יוזמת, פותרת בעיות ערכיות, בעלת חזון ומתמקדת ביצירת שינוי וחדשנות; היא מניעה אנשים לבצע משימות שהם אינם נוטים לבצע. אם נבחן את המאפיינים הללו בהקשר של מערכת החינוך, הרי שהמנהיג החינוכי עוסק בעיצוב מטרות בית הספר והגשמתן, בפיתוח דימויים חדשים ...
Syllabus - מנהיגות בחינוך (37879) - סילבוס - האוניברסיטה העברית
https://shnaton.huji.ac.il › NewSyl
לבקר את השתרשותם של מודלים גברים, מערביים, חסרי קונטקסט של מנהיגות וזאת לאור תהליכי גלובליזציה והלכי רוח חברתיים. ... מנהיגות חינוכית - הגדרות והשתמעויות.
מודלים של מנהיגות חינוכית - CET
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Chapter...
בעוד שמוקד דיוננו עד כה נסב על מודלים קלאסיים של מנהיגות ארגונית , הרי שכעת נדון במודלים של מנהיגות חינוכית שפותחו בעיקר בשני העשורים האחרונים מתוך רצון להבין לעומקה את ההוויה הייחודית למנהיגות זו .
שלב הקריירה של המנהל: אלמנט חשוב בהבנה של התפתחות המנהיגות ...
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
טענתי המרכזית היא, כי אימוץ מודלים של מנהיגות חינוכית תלוי רבות בשלב. הקריירה שמצוי בו המנהל קרי, מודל מנהיגות זה או אחר מתאים יותר לשלב קריירה.
יצירת מנהיגות בחינוך - of Education. - משרד החינוך
https://cms.education.gov.il › gadish1991
זהות חינוכית כגורם עיקרי בפיתוח מנהיגות חינוך ... בפיתוח מנהיגות חינוכית. ... בדרך להצגת מודל הפעולה הרצוי מציג המחבר את תפיסתו לגבי תפקיד המנהיג ואת.
מניהול למנהיגות | פרופ׳ יזהר אופלטקה | מערך המו"פ במשרד החינוך
https://www.mop.education › יזהר-אופ...
אנו חיים בעידן המנהל כמנהיג חינוכי! מה משמעותה של מנהיגות חינוכית? ... לרבות המנהיגות הארגונית, ונוצרו מודלים תלויי תיאוריות שונות שניסו להסבירה.
פיתוח מנהיגות עו"ה
https://pisga.tik-tak.co.il › UploadFiles › pisga-db
בעוד השניים האחרונים הם מודלים נורמטיביים כלליים, מודלים הנותנים מענה לשאלה: ... מנהיגות, שפותח לצורך הייחודיות (ויוצג בהמשך) הוא מודל של מנהיגות חינוכית.
מנהיגות חינוכית ואסטרטגיות הנחייה בכיתה - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › heb › pages
האבחנה בין מנהיגות חינוכית מעצבת לשאר סגנונות המנהיגות; מהו חזון - הגדרת חזון מקצועי ואישי (מודל ה SWOT); פדגוגיה חדשנית ועדכנית - כיצד מנהיג חינוכי יכול ...
מודלים של מנהיגות חינוכית - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
בעוד שמוקד דיוננו עד כה נסב על מודלים קלאסיים של מנהיגות ארגונית , הרי שכעת נדון במודלים של מנהיגות חינוכית שפותחו בעיקר בשני העשורים האחרונים מתוך רצון ...
מודלים של מנהיגות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מודלים-של-מנהיגות
מצגת 3 – מודל הטווח המלא (מנהיגות מעצבת/מתגמלת) - עמוד הבית ... מנהיגות חינוכית זוהתה כבעלת מאפיינים השונים , לפחות בחלקם , מאלו של המנהיגות הקיימת בארגונים ...
מודלים קלאסיים של מנהיגות - CET
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Chapter...
מודלים קלאסיים של מנהיגות. עם ראשית המחקר האקדמי על תופעת המנהיגות הלאומית והארגונית , אי שם בתחילת המאה העשרים , החלו להופיע מודלים שונים שניסו להסביר , כל אחד מנקודות מבטו התיאורטית–אמפירית , את מרכיביה של המנהיגות , השפעותיה ומופעיה השונים .