חיפשת:

תמר על הים סוויטת שקד

צימר "תמר על הים" בישוב נהריה | צפו בתאריכים פנויים | TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › תמר_על_הים
צימרים - תמר על הים בנהריה, חווית נופש מפנקת. בואו ליהנות גם אתם במחיר המשתלם ביותר. צפו במבצעים, תאריכים והמלצות חמות על תמר על הים.
צימר תמר על הים - בקתת שקד, נהריה | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › ...
טל 053-6130741 תמר על הים | בקתת שקד, בנהריה, בגליל מערבי - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר תמר על הים בנהריה - סוויטת שקד
https://www.aaa.co.il › תמר_על_הים_סו...
צימר A גאה להציג תמר על הים - סוויטת שקד התקשרו עכשיו למספר 053-9372769 והזמינו מתמר על הים חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות ומשפחות.סוויטת שקד תמר על הים נהריה ...
צימר תמר על הים - סוויטת שקד
http://www.tzimer.co.il › תמר_על_הים...
תמר על הים - נהריה - גליל מערבי - סוויטת שקד. 053-9372789 :טלפון 1, יחידות: 7. ג'קוזי: יש. להזמנות: אפק, זוגות משפחות וקבוצות ...
צימר תמר על הים - בקתת שקד - נהריה
https://www.weekend-family.co.il/tamar-on-the-sea_shaked
צימר תמר על הים - בקתת שקד - נהריה. צימרים. צימרים בצפון. צימרים בגליל מערבי. צימרים בנהריה. תמר על הים. בקתת שקד. אנו מתחייבים למחיר הטוב ביותר. היה ומצאתם אותנו במחיר נמוך יותר ברשת אנחנו מתחייבים להשוות מחיר.
תמר על הים בנהריה | בקתת שקד - ריזורט
https://www.resort.co.il › zimmer › ta...
כל המידע על בקתת שקד, יחידת אירוח במתחם 'תמר על הים' שביישוב נהריה : מידע כללי, מאפייני היחידה, מדיניות אירוח, מחירים, זמינות חדרים ועוד.
צימר תמר על הים בנהריה - סוויטת שקד
https://www.zipedia.co.il › תמר על הים...
ציפדיה גאה להציג - צימר תמר על הים - סוויטת שקד התקשרו עכשיו למספר 053-9372769 והזמינו מאפק חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות ומשפחות.
תמר על הים נהריה - Palm on the Beach כתובת + טלפון - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmer/tamar-on-the-sea
תמר על הים נהריה - Palm on the Beach כתובת + טלפון - ריזורט. ריזורט – עמוד הבית. צימרים. צימרים בצפון. צימרים בגליל המערבי. צימרים בנהריה. תמר על הים. X. סוקולוב 16 נהריה , צפון.
צימר תמר על הים - בקתת שקד, נהריה - צימר מומלץ בצפון ...
https://www.weekendtop.co.il/tamar-on-the-sea_shaked
תמר על הים - בקתת שקד בנהריה שבצפון צימרים איכותיים. תמונות, בדיקת זמינות, חוות דעת, מבצעים ומחירים מיוחדים, התקשרו 053-6130741.
תמר על הים בנהריה | סוויטת יעל סופריור - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmer/tamar-on-the-sea/3
תמר על הים בנהריה | סוויטת יעל סופריור - ריזורט. ריזורט – עמוד הבית. צימרים. צימרים בצפון. צימרים בגליל המערבי. צימרים בנהריה. תמר על הים. X. סוקולוב 16 נהריה , צפון.
"תמר על הים" בנהריה - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=1131
תמר על הים (נהריה) באווירה כפרית גלילית ירוקה ושלווה בלב ליבו של הגליל המערבי על קו הים ורק 70 מ` מהמים, לצד תצפית נוף מרהיבה פנוראמית לים התיכון, ניצב מתחם תמר על הים ובו 2 סוויטות משפחתיות ו 4 יחידות זוגיות. קצת על המתחם: מתאים לאירוח של עד 4 משפחות או אירוח של עד 8זוגות, כ20נופשים.
צימר תמר על הים - בקתת שקד, נהריה - WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › tama...
תמר על הים - בקתת שקד בנהריה שבצפון צימרים איכותיים. תמונות, בדיקת זמינות, חוות דעת, מבצעים ומחירים מיוחדים, התקשרו 053-6130741.
צימר תמר על הים - בקתת שקד - נהריה | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › t...
תמר על הים - בקתת שקד - סוויטת שקד. סוויטה זוגית המעוצבת בסגנון כפרי לחופשה מולשמת ורומנטית מול חוף הים. בבקתה: פינת שינה מרווחת-מיטה זוגית גדולה עם כריות ...
"תמר על הים" בנהריה - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
בקתת שקד: צימר אקסלוסיבי רחב ידיים, מעוצב ומפנק אינטימי ביותר עם אוירה חמה כפרית ורומנטית. יחידת אירוח נעמי: יחידת אירוח קטנה ואינטימית, שקטה עם כניסה נפרדת, ...
צימר "תמר על הים" בישוב נהריה | צפו בתאריכים פנויים | TTT ...
https://www.ttt.co.il/תמר_על_הים.html
בגליל המערבי בנהריה מול נוף גלילי הפונה לים התיכון, ניצב מתחם תמר על הים. במתחם 2 סוויטות משפחתיות 4 יחידות זוגיות. מתחם נופש על הים יעודי לעד 7זוגות ולעד 4 משפחות ולכ-18 נופשים. המתחם מיועד לזוגות, משפחות, קבוצות, דתיים, מסיבות רווקים ורווקות.
צימר תמר על הים, נהריה - צימר מומלץ בצפון | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il/tamar-on-the-sea
בבקתת שקד תיהנו מאבזור מלא ומחופשה רומנטית מושלמת, מיטה זוגית ענקית, ג'קוזי זוגי ומסביבו נרות, מטבחון מאובזר עם שולחן אוכל ופינת קפה עשירה, וגם סבונים ומגבות. ביח' אירוח נעמי המעוצבת בגווני אדום ולבן תיהנו ממיטה זוגית גדולה, מטבחון מאובזר, מקלחון, טלוויזיה המחוברת לכבלים ...
צימר תמר על הים - בקתת שקד, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=2271&cat=2965&lang=he
צימר בגליל מערבי, צימר בנהריה. 053-6130741. אמצ"ש: 400-750 ₪. סופ"ש: 450-900 ₪. בעונה רגילה, החל מ: עמוד ראשי. לופט עומרי. בקתת שקד. יח' אירוח נעמי.
צימר תמר על הים, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/תמר_על_הים
ב- תמר על הים תוכלו להזמין את היחידות/סוגי החדרים הבאים: לופט עומרי, בקתת שקד, יח' אירוח נעמי, יח' אירוח תמר, סוויטת יעל, יח' אירוח אפק, יח' אירוח שירה.
צימר תמר על הים בנהריה - צפו בתמונות מחירים ומפת הגעה ...
https://www.aaa.co.il/תמר_על_הים.html
בקרבת המתחם: אפשרות לרכב על סוסים, טיולים מהנים בסביבה, מסעדות מפנקות, טיולי טרקטורונים, טיילת ספורט בנהריה, ברים, בתי קפה,המתחם ממוקם כ- 70 מטר מחוף רחצה, 5 דקות ממרכז העיר למידע ושאלות נוספות - התקשרו אלינו. סוף שבועאמצע שבוע. לילה בהזמנת 2 לילות. לילה.