חיפשת:

סוויטת יעל נהריה

צימר "תמר על הים" בישוב נהריה | צפו בתאריכים פנויים | TTT ...
https://www.ttt.co.il/תמר_על_הים.html
גליל מערבי, נהריה. 053-2344921. אהבתי . גלריית תמונות מחירי היחידות קצת עלינו מפה תאריכים פנויים. תמונות כללי לופט עמרי סוויטת יעל יחידת אירוח ...
"תמר על הים" בנהריה - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=1131
תמר על הים (נהריה) באווירה כפרית גלילית ירוקה ושלווה בלב ליבו של הגליל המערבי על קו הים ורק 70 מ` מהמים, לצד תצפית נוף מרהיבה פנוראמית לים התיכון, ניצב מתחם תמר על הים ובו 2 סוויטות משפחתיות ו 4 יחידות זוגיות. קצת על המתחם: מתאים לאירוח של עד 4 משפחות או אירוח של עד 8זוגות, כ20נופשים.
צימר תמר על הים - סוויטת יעל, נהריה | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › ...
טל 053-6130741 תמר על הים | סוויטת יעל, בנהריה, בגליל מערבי - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימרים בנהריה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימריםבנהריה.asp
צימרים בנהריה. ( 4 תוצאות) צימרים בצפון X בגליל המערבי X נהריה X. צימרים בנהריה הם מושלמים למחפשים שלווה ומבקשים לשמוע את רחשי הגלים. מעוניינים גם בבילויים? רוצים להגיע למסלולי טיול? מנסים לאתר את האטרקציות של הגליל המערבי? כל אלו מחכים למי שמתארח בצימרים בנהריה.
צימר "תמר על הים" בישוב נהריה | צפו בתאריכים פנויים | TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › תמר_על_הים
צימרים - תמר על הים בנהריה, חווית נופש מפנקת. ... סוויטת יעל יחידת אירוח אפק ... בגליל המערבי בנהריה מול נוף גלילי הפונה לים התיכון, ניצב מתחם תמר על הים.
קקטוס על הים | נהריה | סוויטת יעל - צימרים בדרום
https://www.ladarom.co.il › קקטוס_על...
קקטוס על הים. ירושלים והסביבה | נהריה. לא בפרסום. (אפק). small thumb. תמונות כלליוילה בדיקהלופט עומריסוויטת יעליחידת אירוח תמריחידת אירוח נעמיסוויטת ...
צימר שדרת האקליפטוס, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/EucalyptusAvenu
בסביבה שלווה וירוקה, סמוך לטיילת נהריה האטרקטיבית, שוכן מתחם צימרים קסום וכפרי - ' שדרת האקליפטוס '. המתחם מציע בקתות עץ מאובזרות לנופש זוגי או משפחתי, הכולל: ג'קוזי חמים לחופשה מלאה ברוגע. חצר ירוקה גדולה ומטופחת עם צמחייה יפייפיה. מרפסת גן פרטית באווירה שקטה ופסטורלית.
צימר תמר על הים - נהריה
https://www.weekend-family.co.il/tamar-on-the-sea
סוויטת נעמי היא סוויטה לזוגות בצבעי אדום ולבן עם מיטה זוגית, מטבחון מאובזר, מקלחון, טלוויזיה המחוברת לכבלים וחצר עם פינת ישיבה פרטית. מתוך היחידות ישנה יציאה ל חצר גדולה ומטופחת עם פינת מנגל, פינות ישיבה מוצלות, תצפית פנורמית לחוף הים, להתבוננות בשקיעות ובזריחות הקסומות ...
צימרים בנהריה | צימר תמר על הים - סוויטת יעל
http://www.tzimer.co.il › תמר_על_הים...
תמר על הים - נהריה - גליל מערבי - סוויטת יעל. 053-9372789 :טלפון 1, יחידות: 7. ג'קוזי: יש. להזמנות: אפק, זוגות משפחות וקבוצות ...
צימר תמר על הים - סוויטת יעל, נהריה - WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › tama...
תמר על הים - סוויטת יעל בנהריה שבצפון צימרים איכותיים. תמונות, בדיקת זמינות, חוות דעת, מבצעים ומחירים מיוחדים, התקשרו 053-6130741.
תמר על הים בנהריה | סוויטת יעל - ריזורט
https://www.resort.co.il › zimmer › ta...
כל המידע על סוויטת יעל, יחידת אירוח במתחם 'תמר על הים' שביישוב נהריה : מידע כללי, מאפייני היחידה, מדיניות אירוח, מחירים, זמינות חדרים ועוד.
צימר תמר על הים, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/תמר_על_הים
ב- תמר על הים תוכלו להזמין את היחידות/סוגי החדרים הבאים: לופט עומרי, בקתת שקד, יח' אירוח נעמי, יח' אירוח תמר, סוויטת יעל, יח' אירוח אפק, יח' אירוח שירה.
צימר תמר על הים - סוויטת יעל, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=2271&cat=4440&lang=he
צימר בגליל מערבי, צימר בנהריה. 053-6130741. אמצ"ש: 400-750 ₪. סופ"ש: 450-900 ₪. בעונה רגילה, החל מ: עמוד ראשי. לופט עומרי. בקתת שקד. יח' אירוח נעמי.
צימר תמר על הים בישוב נהריה - קטגוריית סוויטת יעל
http://www.tzimer.com › צימר_תמר_על...
צימר באהבה מציג תמר על הים בנהריה - קטגוריית סוויטת יעל. לצימר זה 7 יחידות - חייגו עכשיו 053-9372789.
צימר תמר על הים בנהריה - סוויטת יעל
https://www.aaa.co.il › תמר_על_הים_סו...
צימר A גאה להציג תמר על הים - סוויטת יעל התקשרו עכשיו למספר 053-9372769 והזמינו מתמר על הים חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות ומשפחות.סוויטת יעל תמר על הים נהריה ...
צימר תמר על הים בנהריה - צפו בתמונות מחירים ומפת הגעה ...
https://www.aaa.co.il/תמר_על_הים.html
מפרט מולטימדיה: פלזמה 42, Yes, DVD לסרטים, מערכת קולנוע ביתי, מערכת Surround, מערכת סאונד למתארחים. ג`קוזי ספא איכותי, פרגולה למרפסת, תאורה לשעות הלילה, חניה אישית, נדנדה לחצר, רהיטי גינה, פינה לישיבה בחצר, פינת מנגל, קיימים ספסלים, בחצר יש ערסלים, מדשאה. אינטרנט באלחוט. בית כנסת קרוב ...
צימר תמר על הים - סוויטת יעל - נהריה | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › t...
תמר על הים - סוויטת יעל בנהריה שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות 053-6130741. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
צימרים - תמר על הים בישוב נהריה - מומלץ
https://www.zimmer4me.co.il/showCabin.asp?name=1318
ניתן להשכיר במקום מערכת קריוקי מקצועית!! מה במתחם : 6 סוויטות. מתחם נופש על הים יעודי לעד 7זוגות ולעד 4 משפחות ולכ-18 נופשים, 2 סוויטות משפחתיות 4 יחידות זוגיות. בבקתה המרווחת 70 מ"ר, נוף מרהיב לים התיכון, שולחן סנוקר, מיטה זוגית, ג´קוזי זוגי מרווח והמון אהבה.
תמר על הים בנהריה | סוויטת יעל - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmer/tamar-on-the-sea/2
כל המידע על סוויטת יעל, יחידת אירוח במתחם 'תמר על הים' שביישוב נהריה : מידע כללי, מאפייני היחידה, מדיניות אירוח, מחירים, זמינות חדרים ועוד.
סוויטת יעל - צימר תמר על הים בנהריה - צימרים
https://www.zipedia.co.il › תמר על הים...
ציפדיה גאה להציג - צימר תמר על הים - סוויטת יעל התקשרו עכשיו למספר 053-9372769 והזמינו מאפק חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות ומשפחות.