חיפשת:

שמחת תורה חבד

שמחת תורה - גני חבד
https://ganchabad.org.il/lesson/שמחת-תורה
שמחת תורה. השתמש במקש למעלה/למטה כדי להגביר או להנמיך עוצמת שמע. מצורף לפניכם סרטון דוגמא ודפי דגמים להדפסה. הדפיסו את אחד הדגמים, הכינו ושחקו! השתמש במקש למעלה/למטה כדי להגביר או להנמיך עוצמת ...
שמחת תורה - צעירי חב"ד
http://www.chabad.org.il › Articles
חגים > שמחת תורה. שמחת תורה. החג ומהותו · חג כהלכתו · מדרש ואגדה לחג · ערכים ומושגים · מנהגי עדות · פרפראות לחג · סיפורים לחג · פניני גאולה לשמחת תורה ...
שמחת תורה 2021: כל מה שצריך לדעת - בית חב"ד
https://he.chabad.org › library › aid
לקפיצה מהירה. מתי חג שמחת תורה בשנת 2021? מתי מדליקים את נרות חג הסוכות בשנת 2021 ומה מברכים על הדלקת הנרות? מה עושים בשמחת תורה ...
שמחת תורה: איך ומדוע חוגגים אותו - מולטימדיה - וידאו - בית חב"ד
https://he.chabad.org › aid
איך ומדוע חוגגים את חג שמחת תורה? מתוך תוכנית ששודרה בערוץ הישראלי בטורונטו.
Chabad.co.il - פורטל חב"ד בישראל | שמחת תורה של קנטוניסט
www.chabad.co.il/?template=article&topic=163&article=1167
שמחת תורה של קנטוניסט סיפור גבורתו של הנער ומסירות נפשו למען ערכי אמונתו, הפכו לשיחת היום בחצר המלכות והצאר השתכנע, כי כל עוד קיימים נערים יהודיים כאלה, אין לו סיכוי להצליח בדיכוי העם היהודי ובהבאתו לידי כך, שימיר את דתו.
Tag Archive for "שמחת תורה" - חב"ד אינפו
https://chabad.info › tag › שמחת-תורה
מכון הלכה חב"ד שמח לפרסם שיעורים בנושא שמחת תורה, עם הרבנים: הרב שרגא נתן דהן, הלכות הושענא רבה ושמחת תורה, כאן הרב טוביה זילברשטרום, מנהגי מלך בשמחת תורה, ...
חב"ד | שמחת תורה
www.chabad.org.il/Articles/Articles.asp?CategoryID=120
פרפראות לחג. סיפורים לחג. פניני גאולה לשמחת תורה. "שבעת ימים תקריבו אשה לה', ביום השמיני מקרא קודש יהיה לכם, והקרבתם אשה לה', עצרת היא, כל מלאכת עבודה לא תעשו". (ויקרא כ"ג, ל"ו)
חב"ד - chabad.org.il
www.chabad.org.il
מאמרים בנושאים שונים ומגוונים בתחומי היהדות. גליונות שיחת השבוע. גליון "התקשרות" המכיל מדברי תורתו של הרבי מליובאביץ' זצ"ל. אתר מיוחד לילדים הכולל סיפורים, שו"ת ופורומים. מידע מקיף על פעילות חב"ד ברחבי הארץ.
Chabad.co.il - פורטל חב"ד בישראל | שמחת תורה
www.chabad.co.il/?template=topic&topic=155
חבד בישראל . מחפש כתובת של בית חב"ד בעירך? ... כך נחגוג כדין את שמחת תורה: הקפות, עליה לתורה ועוד אשרינו מה טוב חלקנו.. השמחה בשמחת-תורה היא על עצם היותנו יהודים ועל עצם הקשר שלנו עם התורה.
שמחת תורה 2021: כל מה שצריך לדעת - יהדות כיצד?
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/4500198
שמחת תורה - חב"דפדיה
http://chabadpedia.co.il › index.php
צילום נדיר מהתוועדות של הרבי במוצאי שמחת תורה. התמונה צולמה על ידי נכרי כתב העיתון "ניו יורק טיימס" בשיאה של ההתוועדות בשנת תשכ"ח, בזמן שב-770 החג היה ...
בית חב"ד סביון - שמחת תורה | Facebook
https://he-il.facebook.com/chabadsavyon/videos/335325764457329
למה רוקדים עם ספר תורה סגור? האם לא היה יותר מתאים לערוך הרצאות ושיעורי תורה בחג במקום ריקודים עם ספר תורה? הרב שמואל ביסטריצקי, רב הקהילה ושליח חב"ד בסביון בסרטון מיוחד לחג שמחת תורה.
שמחת תורה - חב"ד - אור אין סוף
https://abc770.org › holidays › שמחת-...
השמחה ב"שמחת תורה" נמשכת על כל השנה כולה, שתהיה שנה שמחה בלימוד התורה בלי שום מניעות ועיכובים. ... מַהִי מַהוּתוֹ שֶׁל חַג שִׂמְחַת תּוֹרָה?
כמיטב המסורת: הקפות שניות בכפר חב"ד בשידור חי - חב"ד אינפו
https://chabad.info/news/625683
במוצאי שמחת תורה תתקיים כמיטב המסורת הקפות שניות בכפר חב"ד, עם משאיות שמחה שיעברו ברחובות כפר חב"ד ויביאו את השמחה לתושבים עד לפתח הבית.
שמחת תורה - Chabad.co.il - פורטל חב"ד בישראל
http://chabad.co.il › ...
כך נחגוג כדין את שמחת תורה: הקפות, עליה לתורה ועוד · אשרינו מה טוב חלקנו.. השמחה בשמחת-תורה היא על עצם היותנו יהודים ועל עצם הקשר שלנו עם התורה.
שמחת תורה – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il/index.php/שמחת_תורה
בית חבד - תורה, יהדות ותוכן יהודי איכותי ברשת
https://he.chabad.org
למה נקרא שמה [של ארץ ישראל] תבל? שהיא מתובלת בכל, שכל הארצות יש בזו מה שאין בזו ויש בזו מה שאין בזו; אבל ארץ-ישראל אינה חסרה כלום, שנאמר: "לא תחסר כל בה". – ילקוט שמעוני במדבר שלח יג, רמז תשמג. גירסת הדפסה.