חיפשת:

מנהגי חב ד שמיני עצרת

ז – שמיני עצרת – פניני הלכה
ph.yhb.org.il › category › סוכות
א – שמיני עצרת רגל בפני עצמו. יום טוב של שמיני עצרת נחשב מצד אחד כהמשך של חג הסוכות, ומנגד הוא נחשב כרגל בפני עצמו. מכך שקוראים לו ‘שמיני’, הרי שהוא נחשב כהמשך של שבעת ימי חג הסוכות. וכן במצוות ...
שמחת תורה – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il › index › שמחת_תורה
סדר החג ומנהגיו
שמיני עצרת – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/שמיני_עצרת
שמיני עצרת הוא חג מקראי החל בכ"ב בתשרי, למחרת היום השביעי והאחרון של חג הסוכות.הוא מתקיים אמנם בסמיכות לסוכות, אך נחשב כחג נפרד, השייך בעיקרו לימים נוראים ולא לשלוש רגלים.שמיני עצרת …
שמחת תורה – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il/index.php/שמחת_תורה
חב"ד | חג כהלכתו | מנהגי חב"ד לשמחת תורה
www.chabad.org.il/Articles/Article.asp?ArticleID=2378&CategoryID=336
Oct 10, 2021 · 1) ס' המנהגים, מנהגי חג הסוכות. וראה 'אוצר מנהגי חב"ד' עמ' שח. 2) לבני חו"ל: העברת הסדרה והפרידה מהסוכה – רק למחר. בשמיני-עצרת מקדשים וגם אוכלים בסוכה – הן בלילה והן ביום (אבל אין מברכים לישב בסוכה).
כל הלכות ומנהגי חב"ד להושענא רבה שמחת תורה
https://chabad.info › beis-medrash
כמידי חג ומועד אנו שמחים להגיש את המדריך המלא לחג, מתוך קובץ ההלכות והדינים היוצא לאור על ידי רבני שכונת קראון הייטס בצורה של לוח מפורט ובו כל הדינים ומנהגי ...
ז – שמיני עצרת – פניני הלכה
https://ph.yhb.org.il/category/סוכות/ז-שמיני-עצרת
א – שמיני עצרת רגל בפני עצמו יום טוב של שמיני עצרת נחשב מצד אחד כהמשך של חג הסוכות, ומנגד הוא נחשב כרגל בפני עצמו. מכך שקוראים לו ‘שמיני’, הרי שהוא נחשב כהמשך של שבעת ימי חג הסוכות.
חב"ד | מנהגי עדות | מנהגי עדות לשמחת תורה
www.chabad.org.il/Articles/Article.asp?ArticleID=518&CategoryID=338
(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר ... מנהגי עדות לשמחת תורה ... יהודי בבל נוהגים להתאסף בצהרי חג שמיני-עצרת, לפני תפילת מנחה, ולקרוא את כל הפרשיות של חמשת חומשי-תורה.
שולחן הרב: הלכות שמיני עצרת ושמחת תורה שיעור וידאו - COL
https://col.org.il › news
הלכות, מנהגים ודו שיח הלכתי מיוחד לרגל חג הסוכות, מאתר 'שולחן הרב', הרב אריק מלכיאלי עם הרב ... הסיפור המטלטל שפורסם ב'כפר חב"ד': הרב שניאור אשכנזי תיאר.
מה זה שמחת תורה? ומה עושים בו? - על האירועים, המצוות והמנהגים של ...
https://he.chabad.org › ... › שמחת תורה
קהילות רבות נוהגות לערוך הקפות גם בליל שמיני עצרת – כך הוא גם מנהג חב"ד – אך ההקפות העיקריות נערכות בלילה וביום השני, בשמחת תורה. למרות ששמיני עצרת הוא חג נפרד ...
קריאת התורה בשמחת תורה – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il/index.php/קריאת_התורה_בשמחת_תורה
מנהג חב"ד לקרוא בהפטרה את תחילת ספר יהושע, שהוא מעין הקריאה המסיימת של 'וזאת הברכה' העוסקת בהסתלקותו של משה רבינו והעברת ההנהגה לידי יהושע, וכן קשורה עם תוכן ענינו של שמחת תורה, כאשר הביטוי 'חזק ואמץ' חוזר ונשנה פעמים רבות, וכן היא כוללת את לשון הציווי: "והגית בו יומם ולילה".
שמיני עצרת – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il/index.php/שמיני_עצרת
ובסד"ה ביום השמיני עצרת תרצ"ד (תשי"א) (סה"מ ה'תשי"א ע' 60), תש"ב (סה"מ ה'תש"ב ס"ע 35), תש"ג (סה"מ ה'תש"ג ע' 53) הוא כבפנים. וראה גם אוה"ת שם ריש ע' א'תתיח.
מצגת 7: שמיני עצרת ושמחת תורה/ משפחה כהלכה - כיתה ג » מעלין בקודש
mbakodesh.org.il › lesson › שמיני-עצרת
מדריך למורה. ספרון 1 מצגת 6 – שמיני עצרת ושמחת תורה. מטרות המצגת: התלמיד ידע את העיתוי בו חוגגים את חג שמיני עצרת ושמחת תורה, ויכיר את מנהגי חג זה.
שמיני עצרת – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › שמיני_עצרת
שמיני עצרת הוא חג מקראי החל בכ"ב בתשרי, למחרת היום השביעי והאחרון של חג הסוכות.הוא מתקיים אמנם בסמיכות לסוכות, אך נחשב כחג נפרד, השייך בעיקרו לימים נוראים ולא לשלוש רגלים.
שמיני־עצרת ושמחת־תורה
http://www.shturem.net › images › news › 59258...
בימי שמיני-עצרת, שמחת-תורה ושבת-בראשית. ההנהגות הנהגות כ"ק אדמו"רה. נלקטו ונערכו ע"פ הספר 'אוצר מנהגי חב"ד' שבעריכת הרב יהושע שי' מונדשיין.
חב"ד | חג כהלכתו | מנהגי חב"ד לשמחת תורה
www.chabad.org.il › Articles › Article
Oct 10, 2021 · 1) ס' המנהגים, מנהגי חג הסוכות. וראה 'אוצר מנהגי חב"ד' עמ' שח. 2) לבני חו"ל: העברת הסדרה והפרידה מהסוכה – רק למחר. בשמיני-עצרת מקדשים וגם אוכלים בסוכה – הן בלילה והן ביום (אבל אין מברכים לישב בסוכה).
שמיני עצרת – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il › index › שמיני_עצרת
מנהג חב"ד לערוך הקפות בליל שמיני עצרת, בליל וביום שמחת תורה. אצל רבותינו נשיאנו ההקפות בשמיני עצרת היו ברצינות ביחס להקפות של שמחת תורה, שבהם הייתה השמחה גדולה יותר, למעלה ממדידה והגבלה [7] .
שמיני עצרת
https://daat.ac.il › minhagim › atzeret
חסידי חב"ד ... בשמיני-עצרת שנחשב בחו"ל ספק שביעי של סוכות, יושבים בסוכה, ... לעומת אופיו הרציני של שמיני-עצרת הרי יום שמחת-תורה (יו"ט שני של גלויות), ...
ועד מקומי כפר חב"ד הקפות שניות מוצאי חג שמיני עצרת כ"ב ...
https://www.youtube.com/watch?v=lMoxKAd52LQ
ועד מקומי כפר חב"ד הקפות שניות מוצאי חג שמיני עצרת כ"ב תשרי עם הזמר החסידי נמואל הרוש ואומן הקלידים החסיד ...
הקפות – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il/index.php/הקפות
שמיני עצרת - חב"דפדיה
http://chabadpedia.co.il › title=שמיני_...
מנהג חב"ד לערוך הקפות בליל שמיני עצרת, בליל וביום שמחת תורה. אצל רבותינו נשיאנו ההקפות בשמיני עצרת היו ברצינות ביחס להקפות של שמחת תורה, שבהם הייתה השמחה ...
מצגת 7: שמיני עצרת ושמחת תורה/ משפחה כהלכה - כיתה ג ...
https://mbakodesh.org.il/lesson/שמיני-עצרת-ושמחת-תורה-ליחידה-4
מדריך למורה. ספרון 1 מצגת 6 – שמיני עצרת ושמחת תורה. מטרות המצגת: התלמיד ידע את העיתוי בו חוגגים את חג שמיני עצרת ושמחת תורה, ויכיר את מנהגי חג זה.
חג כהלכתו | מנהגי חב"ד לשמחת תורה
http://www.chabad.org.il › Article
מאת: הרב יוסף שמחה גינזבורג. יום ראשון – ערב שמיני עצרת ושמחת תורה. כ"א בתשרי – אחה"צ. בארץ-ישראל, נכנסים לסוכה לפנות ערב (ואוכלים או שותים דבר-מה) כדי ...
שמיני-עצרת - שמחת-תורה - "HITKASHRUT" - צעירי חב"ד - שבועון ...
http://chabad-il.org › hit › hit115
שעברה, כלומר, לאחרי גודל העילוי דשמחת שמיני-עצרת בשנה שעברה, שהיה בכוחה לשמור על ... וראה והשווה 'אוצר מנהגי חב"ד' (מונדשיין) עמ' שעט, שפד, שנד.
חב"ד | מנהגי עדות | מנהגי עדות לשמחת תורה
www.chabad.org.il › Articles › Article
יהודי בבל נוהגים להתאסף בצהרי חג שמיני-עצרת, לפני תפילת מנחה, ולקרוא את כל הפרשיות של חמשת חומשי-תורה. יהודי קורדיסטאן מוכרים את זכות נשיאת ספרי-התורה וכן את זכות "הרימונים", דהיינו - הנחת ...