רש"י/ויקרא - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › wikiפירוש רש"י לספר ויקרא. פרשת ויקרא: פרק א ♢ פרק ב ♢ פרק ג ♢ פרק ד ♢ פרק ה. פרשת צו: פרק ו ♢ פרק ז ♢ פרק ח. פרשת שמיני: פרק ט ♢ פרק י ...
חומש עטרת רש''י - ויקרא -- שמואל חיים גולדשמידט - HebrewBooks
https://www.hebrewbooks.org › ...כותר, חומש עטרת רש''י - ויקרא. מחבר, שמואל חיים גולדשמידט. Title. Author. Download 21MB PDF הורד · Read online / פתח בדפדפן. Search in this Sefer חפש בתוך ...
רש"י על ויקרא יט – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_ויקרא_יטרש"י על ויקרא יט. " איש אמו ואביו תיראו " - כל אחד מכם תיראו אביו ואמו זהו פשוטו (תורת כהנים קידושין כט) ומדרשו אין לי אלא איש אשה מנין כשהוא אומר תיראו הרי כאן שנים א"כ למה נאמר איש שהאיש סיפק בידו ...
חומש עם רש''י | פרשת ויקרא - טעמו וראו | הרב בועז שלום
https://taamu.co.il/חומש-עם-רשי-פרשת-ויקרא02חומש עם רש””י - ויקרא - פרק א, פסוקים ג-ה. 03חומש עם רש””י - ויקרא - פרק א, פסוקים ו עד סוף הפרק. 00:03 / 34:53. 01חומש עם רש””י - ויקרא - פרק א, פסוקים א-ב. לחץ כאן והורד את השיעור המושמע כעת. tweet.
רש"י מנוקד על המקרא – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_מנוקד_על_המקראחומש עם רש''י | פרשת ויקרא - טעמו וראו | הרב בועז שלום
taamu.co.il › חומש-עם-רשי-פרשת-ויקרא02חומש עם רש””י - ויקרא - פרק א, פסוקים ג-ה. 03חומש עם רש””י - ויקרא - פרק א, פסוקים ו עד סוף הפרק. 00:03 / 34:53. 01חומש עם רש””י - ויקרא - פרק א, פסוקים א-ב. לחץ כאן והורד את השיעור המושמע כעת. tweet.
רש"י על ויקרא ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_ויקרא_בפסוק א( כל הפרק)( כל הפסוק) עריכה. " ונפש כי תקריב " - לא נאמר נפש בכל קרבנות נדבה אלא במנחה מי דרכו להתנדב מנחה עני אמר הקב"ה מעלה אני עליו כאלו הקריב נפשו. " סלת יהיה קרבנו " - …
רש"י – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רש"ימשפחתו. רש"י נולד בעיר טרואה (Troyes, 'טרויישׂ' בלשון הימים ההם) שבצפון צרפת - בירת רוזנות טרואה וחבל שמפאן - לרבי יצחק מקריווש צרפתי, בשנת ד'ת"ת (1039-1040) או ד'תת"א (1040-1041). ההערצה הכבירה של כל הדורות לרש"י יצרה סביבו אגדות רבות ...
רש"י על ויקרא א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_ויקרא_א"מוראתו" - מקום הרעי וזה הזפק " בנצתה" - (ת"כ (ויקרא נדבה פרשה ז)) עם בני מעיה ונוצה ל' דבר המאוס כמו (איכה ד) כי נצו גם נעו וזה שת"א באוכליה וזהו מדרשו של אבא יוסי בן חנן שאמר נוטל את הקורקבן עמה ורז"ל אמרו קודר סביב הזפק בסכין ...
רש"י על ויקרא א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_ויקרא_א"מוראתו" - מקום הרעי וזה הזפק " בנצתה" - (ת"כ (ויקרא נדבה פרשה ז)) עם בני מעיה ונוצה ל' דבר המאוס כמו (איכה ד) כי נצו גם נעו וזה שת"א באוכליה וזהו מדרשו של אבא יוסי בן חנן שאמר נוטל את הקורקבן עמה ורז"ל אמרו קודר סביב הזפק בסכין ...
רש"י על ויקרא י - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › רש..."ותצא אש" - רבי אליעזר אומר לא מתו בני אהרן אלא על ידי שהורו הלכה בפני משה רבן רבי ישמעאל אומר שתויי יין נכנסו למקדש תדע שאחר מיתתן הזהיר ...
ויקרא - רש''י
www.toratemetfreeware.com/online/f_01421.htmlויקרא פרק-ב {א} ונפש כי תקריב. לא נאמר נפש בכל קרבנות נדבה אלא במנחה, מי דרכו להתנדב מנחה, עני, אמר הקב"ה מעלה אני עליו כאילו הקריב נפשו: סלת יהיה קרבנו. האומר (י) הרי עלי מנחה סתם, מביא מנחת סלת, שהיא הראשונה שבמנחות (כ ...
רש"י מנוקד על המקרא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_מנוקד_עלחמישה חומשי תורה
Rashi Vayikra 19 – רש"י ויקרא יט – Mikraot Gedolot
https://mg.alhatorah.org › Rashi › Vayikra(ז) ואם האכל יאכל וגו׳ – אם אינו עניין לחוץ לזמנו, שהרי כבר נאמר: ואם האכל יאכל מבשר זבח שלמיו ה וג׳ (ויקרא ז׳:י״ח), תנהו עניין לחוץ למקומו.
Vayika Easy Rashi | Sefaria
https://www.sefaria.org/sheets/391349רש"י על ויקרא א׳:א׳:ד׳ (ד) מאהל מועד. מְלַמֵּד שֶׁהָיָה הַקּוֹל נִפְסָק וְלֹא הָיָה יוֹצֵא חוּץ לָאֹהֶל; יָכוֹל מִפְּנֵי שֶׁהַקּוֹל נָמוּךְ, תַּ"ל אֶת הַקּוֹל, מַהוּ הַקּוֹל?
רש"י
https://www.daat.ac.il › tanach › rashiרש"י. מתוך "שבילי התנ"ך" · רש"י לספר בראשית ... ויקרא פרק י · ויקרא פרק יא · ויקרא פרק יב · ויקרא פרק יג · ויקרא פרק יד · ויקרא פרק טו · ויקרא פרק טז
חידות על פירוש רש"י פי א"ב - חומש ויקרא | בני ציון - בונים קומה בתנ"ך
https://www.bneyzion.co.il › תורה › ח...חידות על פירוש רש"י פי א"ב - חומש ויקרא ... בחר סוג מדיה: כל הסוגים · וידאו · אודיו · טקסט/PDF · שאלות ותשובות ...
ויקרא - רש''י
http://www.toratemetfreeware.com › ...פרשת ויקרא פרשת צו פרשת שמיני פרשת תזריע פרשת מצורע פרשת אחרי מות פרשת קדושים ... למעט את אהרן, (ט) רבי יהודה אומר י"ג דברות נאמרו בתורה למשה ולאהרן, (י) ...
רש"י על ויקרא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_ויקרארש"י על ויקרא. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. לא בדוק. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. חזור ל דף ראשי >רש"י על ויקרא.
רש"י על ויקרא | ספריא
https://www.sefaria.org.il › ... › תורהרש"י על ויקרא. מפרשים · התחלת קריאה. מחבר: רש״י. זמן חיבור: צרפת של ימי הביניים, 1075 - 1105 לספירה בקירוב. תוכן. מהדורות. פרק א. אבגדהוזחטייאידטוטזיז.
רש"י על ויקרא – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_ויקרארש"י על ויקרא. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. לא בדוק. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. חזור ל דף ראשי >רש"י על ויקרא.
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק י - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org/i/t/t0310.htmויקרא פרק י. א וַיִּקְחוּ בְנֵי-אַהֲרֹן נָדָב וַאֲבִיהוּא אִישׁ מַחְתָּתוֹ, וַיִּתְּנוּ בָהֵן אֵשׁ, וַיָּשִׂימוּ עָלֶיהָ, קְטֹרֶת; וַיַּקְרִיבוּ לִפְנֵי יְהוָה, אֵשׁ זָרָה--אֲשֶׁר לֹא צִוָּה, אֹתָם.
ויקרא - רש''י
www.toratemetfreeware.com › online › f_01421ויקרא פרק-א {א} ויקרא אל משה. לכל דברות ולכל (א) אמירות ולכל צוויים קדמה קריאה, (ב) לשון חבה, לשון שמלאכי השרת משתמשין בו, שנאמר, וקרא זה אל זה, אבל לנביאי האומות עכו"ם נגלה אליהן בלשון עראי (ג) וטומאה, שנאמר ויקר אלהים אל בלעם ...
רש"י על ויקרא ב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_ויקרא_ב"וכי תקריב וגו'" - שאמר הרי עלי מנחת מאפה תנור (מנחות מו) ולימד הכתוב שיביא או חלות או רקיקין; החלות בלולות, והרקיקין משוחין. ונחלקו רבותינו במשיחתן: י"א מושחן וחוזר ומושחן עד שיכלה כל השמן שבלוג שכל המנחות טעונות לוג שמן ...
רש"י על ויקרא יט – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_ויקרא_יטרש"י על ויקרא יט. " איש אמו ואביו תיראו " - כל אחד מכם תיראו אביו ואמו זהו פשוטו (תורת כהנים קידושין כט) ומדרשו אין לי אלא איש אשה מנין כשהוא אומר תיראו הרי כאן שנים א"כ למה נאמר איש שהאיש סיפק בידו ...
בהר קריאת התורה - פרשת עם רש"י - בית חב"ד
https://he.chabad.org › jewish › pageהכל: (ויקרא כ״ה:א - כ״ו:ב; ירמיהו ל״ב:ו-כ״ב). Hide את פירוש רש"י ... תשבו איש אל אחזתו: והרי כבר נאמר (פסוק י) ושבתם איש אל אחזתו, אלא לרבות המוכר שדהו ועמד ...