רש"י על ויקרא ט – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_ויקרא_טפסוק כג( כל הפרק)( כל הפסוק) עריכה. " ויבא משה ואהרן וגו' " - למה נכנסו מצאתי בפ' מלואים בברייתא הנוספת על ת"כ שלנו למה נכנס משה עם אהרן ללמדו על מעשה הקטרת או לא נכנס אלא לדבר אחר הריני דן ירידה ...
רש"י על ויקרא ט - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › רש..."ויהי ביום השמיני" - שמיני למלואים הוא ר"ח ניסן שהוקם המשכן בו ביום ונטל י' עטרות השנויות בסדר עולם (ומובא בשבת פז).
ויקרא - רש''י
www.toratemetfreeware.com/online/f_01421.htmlויקרא פרק-ד {ב} מכל מצות ה'. פירשו רבותינו אין חטאת באה אלא על דבר שזדונו (ט) לאו וכרת ושגגתו חטאת: מאחת מהנה. ממקצת אחת מהן, כגון הכותב בשבת, שם משמעון, (י) נח מנחור, דן מדניאל: {ג} אם הכהן המשיח יחטא לאשמת העם.
רש"י על ויקרא ט – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_ויקרא_טפסוק כג( כל הפרק)( כל הפסוק) עריכה. " ויבא משה ואהרן וגו' " - למה נכנסו מצאתי בפ' מלואים בברייתא הנוספת על ת"כ שלנו למה נכנס משה עם אהרן ללמדו על מעשה הקטרת או לא נכנס אלא לדבר אחר הריני דן ירידה ...
רש"י
https://www.daat.ac.il › tanach › rashiרש"י לספר בראשית ... בראשית פרק יט · בראשית פרק כ · בראשית פרק כא · בראשית פרק כב · בראשית פרק כג ... ויקרא פרק ט · ויקרא פרק י · ויקרא פרק יא
ויקרא פרק יט | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
https://www.otzar.org.il/בית-המדרש/ביאור-ושננתם-על-התנך...ויקרא פרק יט ... (ט) וּבְקֻצְרְכֶם אֶת קְצִיר ... רש"י: אני ה', וגם הוריכם חייבים בכבודי, ולכן, אם אמרו לכם לחלל את השבת, אסור לכם לעשות כן. א"ע כתב גם שהסדר שהתורה הקדימה קודם את האם היא בגלל שהתינוק ...
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק יט - Mechon Mamre
mechon-mamre.org › i › tט וּבְקֻצְרְכֶם אֶת-קְצִיר אַרְצְכֶם, לֹא תְכַלֶּה פְּאַת שָׂדְךָ לִקְצֹר; וְלֶקֶט קְצִירְךָ, לֹא תְלַקֵּט. י וְכַרְמְךָ לֹא תְעוֹלֵל, וּפֶרֶט כַּרְמְךָ לֹא תְלַקֵּט: לֶעָנִי וְלַגֵּר ...
רש"י/ויקרא - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › wikiפירוש רש"י לספר ויקרא. פרשת ויקרא: פרק א ♢ פרק ב ♢ פרק ג ♢ פרק ד ♢ פרק ה. פרשת צו: פרק ו ♢ פרק ז ♢ פרק ח. פרשת שמיני: פרק ט ♢ פרק י ...
רש"י על ויקרא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_ויקרארש"י על ויקרא. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. לא בדוק. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. חזור ל דף ראשי >רש"י על ויקרא.
רש"י על ויקרא - ספריא
https://www.sefaria.org.il › ... › תורהרש"י על ויקרא. מפרשים · התחלת קריאה. מחבר: רש״י. זמן חיבור: צרפת של ימי הביניים, 1075 - 1105 לספירה בקירוב. תוכן. מהדורות. פרק א. אבגדהוזחטייאידטוטזיז.
Ramban on Leviticus 9:22 - Sefaria
https://www.sefaria.org › Ramban_o...וישא אהרן את ידיו אל העם ויברכם ברכת כהנים יברכך יאר ישא לשון רש"י (רש"י על ויקרא ט׳:כ״ב) ואם כן תהיה פרשת דבר אל אהרן ואל בניו לאמר כה תברכו את בני ישראל ...
ויקרא - רש''י
www.toratemetfreeware.com › online › f_01421ויקרא פרק-א {א} ויקרא אל משה. לכל דברות ולכל (א) אמירות ולכל צוויים קדמה קריאה, (ב) לשון חבה, לשון שמלאכי השרת משתמשין בו, שנאמר, וקרא זה אל זה, אבל לנביאי האומות עכו"ם נגלה אליהן בלשון עראי (ג) וטומאה, שנאמר ויקר אלהים אל בלעם ...
ויקרא פרק יט - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t0319.htmויקרא פרק יט א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר. ב דַּבֵּר אֶל-כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם--קְדֹשִׁים תִּהְיוּ: כִּי קָדוֹשׁ, אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם. ג אִישׁ אִמּוֹ וְאָבִיו תִּירָאוּ ...
Vayika Easy Rashi | Sefaria
https://www.sefaria.org/sheets/391349רש"י על ויקרא א׳:א׳:ד׳ ... (תהילים כ"ט), אִם כֵּן לָמָּה נֶאֱמַר מֵאֹהֶל מוֹעֵד? מְלַמֵּד שֶׁהָיָה הַקּוֹל נִפְסָק. כַּיּוֹצֵא בּוֹ וְקוֹל כַּנְפֵי הַכְּרוּבִים נִשְׁמַע עַד הֶחָצֵר ...
ויקרא פרק יט - מאגר ספרות הקודש - Snunit
kodesh.snunit.k12.il › i › tפרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז ויקרא פרק יט א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק י - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org/i/t/t0310.htmויקרא פרק י. א וַיִּקְחוּ בְנֵי-אַהֲרֹן נָדָב וַאֲבִיהוּא אִישׁ מַחְתָּתוֹ, וַיִּתְּנוּ בָהֵן אֵשׁ, וַיָּשִׂימוּ עָלֶיהָ, קְטֹרֶת; וַיַּקְרִיבוּ לִפְנֵי יְהוָה, אֵשׁ זָרָה--אֲשֶׁר לֹא צִוָּה, אֹתָם.
סיכומים: סיכומים בתנ"ך: ויקרא, פרק י"ט
https://xhfunho.blogspot.com/2013/06/blog-post_1573.htmlJun 22, 2013 · ויקרא י"ט, פסוקים 17 - 18: פותחים ב"לא תשנא", ומסיימים ב"ואהבת". יש הרואים כאן קבוצה של חמישה איסורים ביחסים שבין אדם לחברו, אך יש הרואים בפס' 17 שלושה סעיפים של הוראה אחת.
ויקרא קריאת התורה - פרשת - בית חב"ד
https://he.chabad.org › jewish › pageקריאת התורה לפרשת ויקרא. פרשת ויקרא. שבת ט אדר ב ה׳תשפ״ב ... הכל: (ויקרא א:א - ה:כ״ו; דברים כ״ה:י״ז-י״ט; שמואל א ט״ו:א-ל״ד). Show את פירוש רש"י ...
ויקרא פרק י"ט – סיכומונה
www.sikumuna.co.il › wiki › ויקרא_פרק_י"טויקרא פרק י"ט. מתוך סיכומונה, אתר הסיכומים החופשי. פרק י"ט מתחיל את הפרשה שנקראת פרשת "קדושים", על סמך הפתיחה של הפרק. פרק יט הוא היחידי בספר ויקרא שיש בו שילוב של חוקים דתיים ומוסריים. מעין אלה ...
רש"י על ויקרא – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_ויקרארש"י על ויקרא. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. לא בדוק. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. חזור ל דף ראשי >רש"י על ויקרא.
ויקרא - רש''י
http://www.toratemetfreeware.com › ...שמיני למלואים, (א) הוא ר"ח ניסן, שהוקם המשכן בו ביום, (ב) ונטל י' ... (ח) כל מקום שנאמר עגל בן שנה הוא, (ט) ומכאן אתה למד: {יא} ואת הבשר ואת ...
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק יט - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org/i/t/t0319.htmויקרא פרק יט. א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר. ב דַּבֵּר אֶל-כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם--קְדֹשִׁים תִּהְיוּ: כִּי קָדוֹשׁ, אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם. ג אִישׁ אִמּוֹ וְאָבִיו תִּירָאוּ ...
ויקרא קריאת התורה - פרשת - Chabad.org
https://he.chabad.org/parshah/torahreading_cdo/aid/856708/p/complete/jewishהצג את פירוש רש"י ... (ויקרא כב ט) ולא ישאו עליו חטא, מה להלן הזהיר, אף כאן הזהיר. אי מה להלן לא הזהיר אלא על האוכל, אף כאן לא הזהיר אלא על האוכל, תלמוד לומר תמעול מעל, ריבה:
ויקרא פרק יט | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
www.otzar.org.il › בית-המדרש › ביאוררש"י פירש את המילה שעטנז, שוע טווי ונוז, והם תהליכי הפקה בבד. [49] רש"י. א"ע כתב שיש אומרים שהכוונה היא לאישה שאיננה יהודיה, אך דחה את דבריהם וכתב שהכוונה היא לאדם מישראל שמוכר את ביתו לאמה.
Rashi Vayikra 19 – רש"י ויקרא יט – Mikraot Gedolot
https://mg.alhatorah.org › Rashi › Vayikra(ג) איש אמו ואביו תיראו – כל אחד מכם תיראו אביו ואמו, זהו פשוטו. ומדרשו: איש, אין לי אלא איש, אשה מנין? כשהוא אומר תיראו הרי כאן שנים. אם כן, למה נאמר: איש?