חיפשת:

רכב מניע ונכבה

מנוע נדלק ונכבה - מועדון פיאט ישראל
http://www.fiatclub.co.il › showthread
הרכב היה אחרי נסיעה ארוכה ללא כל בעיה, חזרתי לרכב אחרי חצי שעה לערך הנעתי, הרכב גמגם ומיד נכבה, הצלחתי לנסוע אולי 50 מטר.
למה המנוע נכבה תוך כדי נסיעה? > מרכז המנוע
motor-center.co.il › למה-המנוע-נכבה
Jun 13, 2018 · אף פעם לא נעים לחטוף פנצ'ר (תקר) בגלגל תוך כדי נסיעה, אולם מדובר במקרה שמתרחש לא מעט על הכבישים, אם זאת ישנם מצבים גרועים מכך כגון מנוע שנכבה תוך כדי נסיעה והגיע הזמן לדבר עליהם קצת.
psi.co.il • צפה בנושא - מנוע מתקשה להחזיק סל"ד - מניע ומיד נכבה
www.psi.co.il › Forum › viewtopic
בהתחלה היה מניע, מחזיק מספר שניות ונכבה. חשבתי שמדובר בקודן שלי שמנתק את אספקת הדלק, או במשאבת דלק. לא נסעתי הרבה עם הרכב והיום לאחר שהנעתי אחרי נסיעה ארוכה הוא פשוט סירב להחזיק סל"ד.
הנעה בטוחה: כיצד להניע את הרכב עם כבלים? - מגזין יד2
https://magazine.yad2.co.il/shopping/הנעה-בטוחה-כיצד-להניע-את...
Jan 05, 2020 · רכב שנתקע בעקבות מצבר בדרך כלל לא יניע מלכתחילה, מה שישאיר אותו בכל מקרה בחניה. אבל רכב שנמצא באמצע הכביש ונכבה פתאום ללא יכולת התנעה מחדש, עלול לסכן אתכם ואת הסביבה.
רכב נכבה ברמזור ובעיה בהאצה - מוסך אמ הדרך
http://www.emhaderech.co.il › forum
שלום, יש ברשותי רכב מסוג סוזוקי סויפט 2008, לאחרונה לפעמים הרכב נכבה בעת עצירה מלאה ברמזור ולאחר מכן כשאני מניע הוא מניע מיד, ובנוסף לפעמים בעת נסיעה רגילה ...
הרכב מניע מקרטע ונכבה בבוקר בערך שלוש פעמים עד שנדלק
www.jeepolog.com › forums › showthread
שלום, הרכב זה ניסאן טראנו 2003 3000 סמק דיזל, לפני כחודשיים התחילה הביעה, הרכב בבקרים (או אחרי הרבה שעות שלא זז) התניע קשה, בערך שלוש עד ארבע פעמים הוא הניע ונכבה, עד שהניע אז הסתדר, אחרי שהאוטו חם גם הוא הניע ישר.
מנוע נכבה לאחר התנעה - פורום טיסן
http://www.tissan.co.il › ... › טיסנים
מנוע RS-3 (מנוע תקין, קומפרסייה מצוינת) לאחר ההתנעה שלו נכבה כמה פעמים כאשר ... אז ככה תיראה אני לפי דעתי תילך לחנות מאיפה שקנית את הרכב ובן כמה הרכב עבר ...
תקלה באוטו? אנחנו עוזרים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3258616,00
Jun 04, 2006 · אילן - רנו מגאן, 2001, אוטומט. מדי פעם כאשר מניעים את האוטו, הוא אינו מניע, כאילו המצבר מת. בניסיון שני או שלישי האוטו לפתע מניע. התופעה חוזרת על עצמה כל הזמן.
הרכב מניע ונכבה.
https://stips.co.il › ask › הרכב-מניע-ונכבה
הרכב מניע ונכבה.
הנעה בטוחה: כיצד להניע את הרכב עם כבלים? - מגזין יד2
magazine.yad2.co.il › shopping › הנעה-בטוחה
Jan 05, 2020 · רכב שנתקע בעקבות מצבר בדרך כלל לא יניע מלכתחילה, מה שישאיר אותו בכל מקרה בחניה. אבל רכב שנמצא באמצע הכביש ונכבה פתאום ללא יכולת התנעה מחדש, עלול לסכן אתכם ואת הסביבה.
הרכב מניע , רועד ונכבה.. - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Nov 23, 2017 · הרכב מניע , רועד ונכבה.. : הרכב שאני מניע עושה את הרעש של ההנעה רועד ונכבה.. יש מנורה של הצק אנג׳ן באוטו..
הרכב מניע מקרטע ונכבה בבוקר בערך שלוש פעמים עד שנדלק
www.jeepolog.com/forums/showthread.php/72755-הרכב-מניע-מקרטע-ונכבה...
Jan 28, 2013 · שלום, הרכב זה ניסאן טראנו 2003 3000 סמק דיזל, לפני כחודשיים התחילה הביעה, הרכב בבקרים (או אחרי הרבה שעות שלא זז) התניע קשה, בערך שלוש עד ארבע פעמים הוא הניע ונכבה, עד שהניע אז הסתדר, אחרי שהאוטו חם גם הוא הניע ישר.
הרכב נכבה בעמידה? מדריך לניקוי מצערת! - YouTube
https://www.youtube.com › watch
מדריך לניקוי מצערת מכאנית, בוצע ביונדאי I10 אבל מתאים לעוד רכבים רבים.בקרו בקבוצת הפייסבוק שלנו : "תשאלו כנופצון"ובאתר האינטרנט ...
אוטו מניע ונכבה מיד - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
משאבת דלק.. תנסה לתת גז בניוטרל זה יעבור בקטנה ויחזור. ... הוא קופץ לפעמים הרכב היה נכבה ברמזור עד שהגיע למצב שהוא נלדק ונכבה.. לך למוסך!
האוטו מניע ונכבה, בהתנעת בוקר... - טכני, אחזקה וטיפולים - פורום רכב
https://carsforum.co.il › topic › 1021...
האוטו בורה דיזל,אוטו",2001 הבוקר ניסה הבן שלי להניע ,המנוע נדלק ולאחר חצי דקה נכבה.(גם שנותנים גז) שוב מניע ושוב נכבה.
הרכב מניע , רועד ונכבה.. - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=18561202
Aug 01, 2011 · הרכב מניע , רועד ונכבה.. : הרכב שאני מניע עושה את הרעש של ההנעה רועד ונכבה.. יש מנורה של הצק אנג׳ן באוטו.. הגיוני שזה הסטרטר או חיישן יניקה?
האוטו נכבה באמצע נסיעה: כל הסיבות + מה ניתן לעשות | גיבורים בדרכים
https://ibmc.co.il › בלוג
קרה לכם שהייתם באמצע נסיעה שגרתית ואז לפתע לרכב שלכם היו תוכניות אחרות? האוטו נכבה באמצע נסיעה ולכם נותר רק לנחש מהי התקלה שיש ברכב ולהמתין לבעל מקצוע.
הסרט על רצח אסף שטיירמן: מחריד, מעורר זעם - וחובה לצפות | מעריב
www.maariv.co.il › culture › tv
Dec 03, 2021 · חובה לראות את "רצח ללא מניע", שישודר מחר, במלאת 25 שנה לרצח אסף שטיירמן ז"ל: הסרט, שרלוונטי במיוחד לאחר שחרורה מעורר המחלוקת של סיגלית חיימוביץ', מחריד ומעורר זעם
תקלה באוטו? אנחנו עוזרים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258616,00.html
Jun 04, 2006 · זכרו - בהגיעכם למוסך, פרטו תמיד את מהות התקלה, התנאים המלאים בה היא מתגלית, עליות, ירידות, סרק, נסיעה, טמפרטורה חיצונית ביום התקלה וכד'. כל …
psi.co.il • צפה בנושא - מנוע מתקשה להחזיק סל"ד - מניע ומיד ...
https://www.psi.co.il/Forum/viewtopic.php?t=4969
בהתחלה היה מניע, מחזיק מספר שניות ונכבה. חשבתי שמדובר בקודן שלי שמנתק את אספקת הדלק, או במשאבת דלק. לא נסעתי הרבה עם הרכב והיום לאחר שהנעתי אחרי נסיעה ארוכה הוא פשוט סירב להחזיק סל"ד.
למה המנוע נכבה תוך כדי נסיעה? > מרכז המנוע
https://motor-center.co.il/למה-המנוע-נכבה
Jun 13, 2018 · אף פעם לא נעים לחטוף פנצ'ר (תקר) בגלגל תוך כדי נסיעה, אולם מדובר במקרה שמתרחש לא מעט על הכבישים, אם זאת ישנם מצבים גרועים מכך כגון מנוע שנכבה תוך כדי נסיעה והגיע הזמן לדבר עליהם קצת.
הרכב מניע ל- כמה שניות ומיד נכבה. מה הסיבה?קבוצת הילוך שישי
https://service.h-6.co.il › question=הר...
שאלה: הרכב מניע ל- כמה שניות ומיד נכבה. מה הסיבה? תאריך שליחה: 06.07.13. תחום: שירות לרכב. רכב: תשובה: בוקר טוב. שלב 1 יש לנקות בית מצערת כנראה יש הצטברות ...
גולף 2000 מניע לשניה ונכבה - ג'יפולוג 4X4
http://www.jeepolog.com › forums
הרכב מניע ותופס לשניה ונכבה מיד חשבתי שזה הקודן משגע אותי אבל גם אחרי שניתקתי אותו לגמרי הרכב לא מניע שמתי לב שבזמן שאני נותן סטרטר מגיע מתח ...