חיפשת:

הרכב נכבה בטורים נמוכים

הרכב נכבה כשמאטים, מה יכול להיות? - מועדון פיאט ישראל
www.fiatclub.co.il › forum › showthread
האם המנוע לא נכבה בטורים נמוכים, בלי ועם ללחוץ על הברקס בחניה ?. דוד. לא, כשהאוטו עומד בחניה אין בעיה, הוא נכבה במהלך נסיעה כאשר מאטים, לקראת עצירה כזה.
טורים נמוכים ברכב - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Jul 29, 2014 · שלום יש לי הונדה crv 2002 לאחר ההנעה הוא נמצא בטורים מאוד נמוכים והוא רועד ולאחר מכן נכבה המצבר היה גמור אך עדין כאשר נסעתי עם הרכב ועצרתי לאחר כמה דקות הטורים היו נמוכים והרכב כבה א החלפתי מצבר היום ועדין כאשר מניעים הרכב ...
מנוע דיזל נכבה בנסיעה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מנוע-דיזל-נכבה-בנסיעה
מנוע דיזל נכבה בנסיעה. מנוע נכבה באמצע נסיעה, מגמגם ורועד בעמידה ברמזור, נורת . ... 29/03/2011 - הרכב עם 130253 ק"מ בנסיעה משמיע דפיקות חזקות מכוון המנוע.
להשכיר Mercedes AMG GT Roadster באיסטנבול
https://he.rentluxecar.com/location/61e162fe1bb...
להשכיר Mercedes AMG GT Roadster באיסטנבול בעד 1000 אירו בלבד ליום. שולחים בדיוק למלון שלך באיסטנבול. תתקשר עכשיו למספר הטלפון +393391461303 …
פולו 2008 - מנוע נכבה בעמידה
http://www.vagit.co.il › viewtopic
הרכב מתחיל לרעוד בעמידה ברמזור ולפעמים גם נכבה לגמרי. בנסיעה אטית הטורים יורדים עד מאוד כמעט לכיבוי המנוע. הוחלפו חיישן יניקה, חיישן פליטה ...
הרכב שלנו עושה בעיות... | פורום רכב - כיפה
https://www.kipa.co.il › show
הצטרפו לדיון בפורום רכב בנושא הרכב שלנו עושה בעיות.... נכון שהכי טוב מוסך אני ... כאשר את בטורים נמוכים הרכב נכבה? kobi89. 29/11/2012 23:42.
הונדה סיוויק 2001 - 2005 יד שנייה - שאלות ותשובות
www.carz.co.il › gen › 225
צריך לבדוק אצל מזגניסט רכב את כמות הגז במערכת המזגן (ע"י הוצאתו אל מכונת ציחזור ששוקלת אותו), את לחצי הגז, את פעולת מאורר הרדיאטור/מעבה ואת הטמפ' בפתחי המזגן בתוך הרכב ואת פעולת המדחס והתנתקותו וכך מאתרים את מקור הבעיה.
הונדה סיוויק 2001 - 2005 יד שנייה - שאלות ותשובות
https://www.carz.co.il/gen/225/faq
צריך לבדוק אצל מזגניסט רכב את כמות הגז במערכת המזגן (ע"י הוצאתו אל מכונת ציחזור ששוקלת אותו), את לחצי הגז, את פעולת מאורר הרדיאטור/מעבה ואת הטמפ' בפתחי המזגן בתוך הרכב ואת פעולת המדחס והתנתקותו וכך מאתרים את מקור הבעיה.
תקלה באוטו? אנחנו עוזרים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3258616,00
Jun 04, 2006 · בהן: פיח במערכת השסתומים, חיישן סיבובי סרק מלוכלך או לא תקין, וחיישן חום מנוע מזייף. -----------------------------------------------------------------------------. טארק - פיג'ו 306, מודל 2000. המזגן שלי עובד טוב. הבעיה היא שלא תמיד הוא עובד ובכל מקרה לוקח לו זמן רב עד שהוא מתחיל להוציא אוויר קר.
טורים נמוכים ברכב - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=14947611
Jul 28, 2014 · שלום יש לי הונדה crv 2002 לאחר ההנעה הוא נמצא בטורים מאוד נמוכים והוא רועד ולאחר מכן נכבה המצבר היה גמור אך עדין כאשר נסעתי עם הרכב ועצרתי לאחר כמה דקות הטורים היו נמוכים והרכב כבה א החלפתי מצבר היום ועדין כאשר מניעים הרכב ...
האוטו נכבה באמצע נסיעה: כל הסיבות + מה ניתן לעשות | גיבורים בדרכים
https://ibmc.co.il › בלוג
בדרך כלל התקלה הזאת תמנע מכן להניע את הרכב מלכתחילה, אך גם בזמן נסיעה תקלה זו יכולה לגרום למקרה בו מנוע נכבה באמצע נסיעה. חיישנים, כל שהרכב שלכם מתקדם יותר הוא ...
רכבי נכבה טורים נמוכים. - פורום מוסכים - thegarage.co.il
http://www.thegarage.co.il › Forum-55
שלום רב, יש לי רכב סובארו אימפרזה 2007 בעת בלימה הרכב נכבה וגם בעת נהיגה,יודעת שצריך לחבר למחשב במוסך מה מהות התקלה? תודה.
רכב נכבה-בדיקת תקינות של צ'וק אוטמטי והעלאת טורים? - ג'יפולוג
https://www.jeepolog.com › forums
שלום.. בתקופה האחרונה הרכב נכבה בטורים סרק, המנוע נשמע שהוא בטורים נמוכים מדי, לפעמים הבעיה נפתרת לאחר נסיעה ממשוכת אבל עדיין בעמידה בניטרל ...
הרכב נכבה כשמאטים, מה יכול להיות? - מועדון פיאט ישראל
http://www.fiatclub.co.il › showthread
תאריך הצטרפות: May 2008. מיקום: רחובות. הגלגלים שלי: פונטו. הודעות: 6,029. האם המנוע לא נכבה בטורים נמוכים, בלי ועם ללחוץ על הברקס בחניה ?
רכב נכבה-בדיקת תקינות של צ'וק אוטמטי והעלאת טורים?
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/31579-רכב-נכבה-בדיקת...
Dec 21, 2008 · בתקופה האחרונה הרכב נכבה בטורים סרק, המנוע נשמע שהוא בטורים נמוכים מדי, לפעמים הבעיה נפתרת לאחר נסיעה ממשוכת אבל עדיין בעמידה בניטרל נראה כי הטורים נמוכים מדי.. 1.
תקלה באוטו? אנחנו עוזרים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258616,00.html
Jun 04, 2006 · בהן: פיח במערכת השסתומים, חיישן סיבובי סרק מלוכלך או לא תקין, וחיישן חום מנוע מזייף. -----------------------------------------------------------------------------. טארק - פיג'ו 306, מודל 2000. המזגן שלי עובד טוב. הבעיה היא שלא תמיד הוא עובד ובכל מקרה לוקח לו זמן רב עד שהוא מתחיל להוציא אוויר קר.
פיג'ו 607 2000 - 2008 יד שנייה - שאלות ותשובות
https://www.carz.co.il/gen/467/faq
שלום יש לי פיגו 607 מנוע 2200 הרכב מזייף בזמן נסיעה. החלפתי לו כוהל אל עדיין מזייף בדיקת מחשב הופיע שצריך להחליף חיישן קישור. האם החלפתו תפתור את הבעיה ? יש לציין שהרכב נכבה בטורים נמוכים.
הרכב נכבה כשמאטים, מה יכול להיות? - מועדון פיאט ישראל
www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=12358
May 25, 2011 · הרכב נכבה כשמאטים, מה יכול להיות? פונטו - טכני ... האם המנוע לא נכבה בטורים נמוכים, בלי ועם ללחוץ על הברקס בחניה ?. דוד. לא, כשהאוטו עומד בחניה אין …
כיוון הצתה במנוע 1200- איך עושים זאת בדרך הנכונה? [גרסא קלה ...
musach.co.il › forum › archive
המנוע מצלצל בטורים גבוהים , נסעתי ככה הרבה זמן אבל אני רוצה לעשות כיוון מדוייק. אז איחרתי מעט את ההצתה עכשיו המנוע מצלצל מעט מאוד בטורים גבוהים אך הסחיבה לא הכי טובה . אז מה עדיף?
למה המנוע נכבה תוך כדי נסיעה? > מרכז המנוע
https://motor-center.co.il › למה-המנוע-נ...
מה הצעדים שיש לנקוט במקרה שמנוע נכבה באמצע נסיעה? ... מנוע הרכב עשוי להיכבות תוך כדי נסיעה עקב מחסור בדלק או תקלה מכאנית/חשמלית.
מיצובישי ספייס וואגן 1997 - 2003 יד שנייה - שאלות ותשובות
https://www.carz.co.il/gen/416/faq
הצג רק שאלות בתחום: כל הנושאים (21 שאלות) בטיחות (3 שאלות) אבזור (2 שאלות) שנתון (שאלה אחת ) מפרט (שאלה אחת ) אחזקה (2 שאלות) חלקי חילוף (שאלה אחת ) אמינות (3 שאלות)
מנוע נכבה בטורים נמוכים - טכני, אחזקה וטיפולים - פורום רכב
https://carsforum.co.il › topic › 1170...
יש שם משהו שדומה לראש של גפרור - ממש ככה , אז ניקיתי גם שם עם ספריי . האם זה הבית המצער ? אגב חזרתי עכשיו הביתה - בנתיים הכל בסדר - הרכב נוסע ...
רכב נכבה כשמאטים - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
ואם כן אז האם התסמינים של מנוע נכבה ברמזורים ובצמתים או בהאטת הרכב עד לטורים ממש נמוכים , זה דבר שבאמת מושפע מדלק "מלוכלך" תודה מראש לעוזרים.
רכב נכבה-בדיקת תקינות של צ'וק אוטמטי והעלאת טורים?
www.jeepolog.com › forums › showthread
בתקופה האחרונה הרכב נכבה בטורים סרק, המנוע נשמע שהוא בטורים נמוכים מדי, לפעמים הבעיה נפתרת לאחר נסיעה ממשוכת אבל עדיין בעמידה בניטרל נראה כי הטורים נמוכים מדי.. 1.