חיפשת:

רופא שיניים מומלץ הראל

רופאי שיניים מומלצים | חוות דעת על רופאי שיניים – במידרג
https://www.midrag.co.il/content/product/99
רק רופא שיניים שציונו הכללי נמצא מעל 9, נכנס לרשימת רופאי השיניים המומלצים באתר! מלבד הדירוג הכללי של רופא השיניים, אנחנו גם מבקשים מהלקוחות שלו לתאר את טיפול השיניים אותו עברו (סתימה, טיפול שורש ואפילו ניתוחים), ואיך היו מדרגים את הרופא באיכות הטיפול, במחיר וביחס, כדי לקבל ...
איתור רופאי שיניים, מרפאות שיניים ומכוני צילום בהסדר ...
https://www.harel-group.co.il/Insurance/dental/...
תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות. investor-relations. אמנת השירות. מפת אתר. תובענות ייצוגיות – הודעות לציבור. אימות נתוני פרוייקטים בבניה. אחריות תאגידית. "הודעה על רכישת שירביט". ביטוח.
רופאי שיניים ביטוח רפואי הראל - בזק B144
https://www.b144.co.il › ... › הראל
רופאי שיניים הראל באינדקס עסקים ובעלי המקצוע בזק 144, מחפשים רופאי שיניים הראל? מגוון עסקים ובעלי מקצוע מאזור והסביבה מידע מקיף חוות דעת והמלצות גולשים.
הראל ביטוח שיניים - הכל על רופאי שיניים
https://www.iden.co.il › Article-267
חברת ביטוח הראל מפעילה את אחד מהמערכים הפרטיים הגדולים בארץ לטיפולי שיניים, זה מה שהופך אותה למובילה בתחום בעקבות חוק הבריאות חש כל אזרח ישראלי בכיסו את ...
רופאים מומחים: הראל רופאים מומלצים פרטיים • BEOK
https://www.beok.co.il/index/?it=1&city=254
בחר/י רופא מומחה בתחום מרשימת הרופאים המוצגת לאזור הראל. באפשרותך לחייג ישירות לקביעת תור או לשאול בפורומים שלנו ... מילון תרופות ... רופא שיניים . צפיות: 307.
רופאי שיניים מומלצים - 3,611 חוות דעת באתר מידרג
https://www.midrag.co.il/Content/SectorPortal/77
רשימת רופאי שיניים מומלצים לפי 3,611 חוות דעת מאומתות של לקוחות קודמים כמוכם! אחרי כל טיפול שיניים צוות מידרג מקבל מהלקוח חוות דעת על רופא השיניים ומעדכן מייד את הדירוג של רופא השיניים באתר.
רופא שיניים מומלץ בהסדר עם הראל ברחובות - BeOK
https://www.beok.co.il › forum-77
בניהול: ד"ר מאיר ממרייב. אשמח להמלצה על רופא שיניים באזור רחובות בהסדר עם הראל. תודה.
ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
https://www.harel-group.co.il/Insurance/dental
אנחנו שומרים על בריאות הפה שלך באמצעות מגוון רחב של טיפולי שיניים חיוניים. ניתן לבחור בין מאות מרפאות, רופאים ומכוני צילו ם בפריסה ארצית רחבה. בנוסף ניתן לקבל החזר כספי על טיפולים משמרים ו …
רופאי שיניים, הראל ביטוח שיניים - דפי זהב
https://www.d.co.il › רופאי שיניים
מחפש הראל ביטוח שיניים? דפי זהב יסייע לך בבחירת רופאי שיניים, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
רופאים מומלצים - MedReviews
https://www.medreviews.co.il › all
בהסדר עם: לאומית, מכבי, פרטי, מנורה, כלל, הראל, הפניקס, איילון, ביטוח ישיר, הכשרה. בתי חולים: הלל יפה, הרצליה מדיקל סנטר - HMC, רפאל - Raphael, ...
רופא שיניים בהסכם הסדר הפניקס, הראל, מנורה ועוד - ד״ר לוי מיכאל
https://www.levymichael.co.il › tel-a...
בין היתר ביטוחים אלו כוללים רופא שיניים בהסדר מנורה, רופא שיניים עם הסדר של מגדל, רופא שיניים בהסדר עם הראל(כולל דקלה), עם הפניקס, ועוד.
כיצד לבחור רופא מרשימת רופאי "הראל ביטוח שיניים"? - Doctors
https://www.doctors.co.il › forum-13
פורום רפואת שיניים באתר Doctors - דיון בנושא כיצד לבחור רופא מרשימת רופאי "הראל ביטוח שיניים"? - דיון מתאריך 04/01/2012.
איתור רופאי שיניים, מרפאות שיניים ומכוני צילום בהסדר, ביטוח שיניים
https://www.harel-group.co.il › Pages
הראל הינה קבוצת חברות הביטוח והפיננסים מהגדולות ומהמובילות בישראל. הראל מציעה ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוח אלמנטרי, מוצרי חיסכון פנסיוני ושירותים פיננסים ...
הראל ביטוח שיניים - הכל על רופאי שיניים
https://www.iden.co.il/Article-267/הראל-ביטוח-שיניים
הלקוחות של חברת הראל, נהנים לא רק מתוכניות ביטוח שיניים שמתאימות להם ומתאימות לעולם רפואת השיניים, אלא גם מהאמינות של חברת הראל. אמינות שנבנתה במשך יותר מ70 שנה, וממשיכה להוכיח את עצמה, הן בעולם הביטוח בכלל והן בעולם ביטוחי בריאות ושיניים בפרט.