חיפשת:

הראל ביטוח שיניים מחירון

בדקנו: כמה עולה ביטוח שיניים - ומה הוא כולל
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4225127,00.html
פוליסה קבוצתית ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › maman › DocLib
הראל חברה לביטוח מעמידה לרשות המבוטחים שירות טלפוני באגף ביטוח שיניים בימים א'-ה' ... מחירון הראל לטיפולי חניכיים )פריודונטליים(.
מחירון טיפולי שיניים
https://dental.medicart.co.il/מחירון-טיפולי-שיניים
תיאור ההרדמה / הטיפול. מחירון טיפולי שיניים. בדיקה מקדימה של רופא מרדים. 200. טיפולי שיניים בהרדמה כללית 30 דקות. 1,200. טיפול שיניים בהרדמה כללית לילדים שעה. 2,000. טיפולי שיניים בהרדמה מלאה שעה.
ביטוח שיניים משמר, ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
www.harel-group.co.il › insurance › dental
ביטוח שיניים משמר היא פוליסת ביטוח שיניים המעניקה החזר הוצאות עבור שירותים וטיפולי שיניים שוטפים, כגון: צילומי שן, סתימות, עקירות, טיפולי שורש, ניקוי אבן ועוד. טיפולים אלו חשובים לבריאות הפה ומטרתם למנוע ו/או להפחית את הצורך בטיפולים מורכבים ויקרים בעתיד. רשימת מאפיינים ...
ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
www.harel-group.co.il › Insurance › dental
אנחנו שומרים על בריאות הפה שלך באמצעות מגוון רחב של טיפולי שיניים חיוניים. ניתן לבחור בין מאות מרפאות, רופאים ומכוני צילו ם בפריסה ארצית רחבה. בנוסף ניתן לקבל החזר כספי על טיפולים משמרים ו מניעתיים, שיקומיים , שחזור שיניים ועוד מגוון טיפולים. .
ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › doclib › פוליסת ביטוח
הראל חברה לביטוח מעמידה לרשות המבוטחים שירות טלפוני באגף ביטוח שיניים בימים א'-ה' ... מחירון הראל לטיפולי וניתוחי חניכיים )פריודונטליים(.
איתור רופאי שיניים, מרפאות שיניים ומכוני צילום בהסדר, ביטוח ...
www.harel-group.co.il › Insurance › dental
לרשותך עומד מנוע חיפוש לאיתור רופאי שיניים, מרפאות ומכוני צילום באזור מגוריך, הקשורים עמנו בהסכם ושאצלם תוכל לקבל טיפולי שיניים ושירותים נוספים הכלולים בפוליסת ביטוח השיניים שברשותך.
מחירון טיפולי שיניים - midrag
https://www.midrag.co.il/Content/Price/573
למעלה תוכלו לראות את פירוט המחירים של טיפולי שורש לפי כל הפרמטרים השונים. טווח מחיר טיפול שורש נע בין 500-900 ₪ במרפאות השיניים של קופות החולים ובין 400-2200 ₪ במרפאות השיניים הפרטיות (המחיר הגבוה ...
ביטוח נסיעות לחו"ל לימי הקורונה – רכישה אונליין | הראל ביטוח
www.harel-group.co.il › Insurance › travel
הכירו את האפליקציה החדשה הראל חו"ל: אפליקציה לרכישת ביטוח נסיעות ולביצוע מגוון פעולות בנוחות ובמהירות מכל מקום בעולם.
ביטוח שיניים 2015 - הראל
https://www.harel-group.co.il › collectives › DocLib
פרק ו': טיפולים אורתודונטיים )יישור שיניים(. 65. תגמולי הביטוח נספח ב' לפוליסה. 65. מחירון הראל לטיפולים משמרים. 69. מחירון הראל לטיפולי חניכיים ) ...
אופן קבלת הטיפול, ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › Pages
רופא שיניים בהסכם הינו רופא, מרפאה או מכון צילום אשר הגיעו להסכם עם "דקלה" למתן שירותים למבוטחים ב"דקלה" על פי מחירון מוסכם עימם.
ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
https://www.harel-group.co.il › Pages
פוליסות ביטוח השיניים של הראל הן פוליסות השיניים המתקדמות ביותר בעולם המערבי ... אנחנו שומרים על בריאות הפה שלך באמצעות מגוון רחב של טיפולי שיניים חיוניים.
ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › isracard › DocLib
פוליסה ביטוח להוצאות ריפוי שיניים קבוצתי - נספח א' להסכם ... הראל חברה לביטוח מעמידה לרשות המבוטחים שירות טלפוני באגף ביטוח שיניים בימים א'-ה'.
ביטוח שיניים משמר - הראל
https://www.harel-group.co.il › Pages
פוליסת ביטוח שיניים משמר מעניקה שירות או החזר הוצאות עבור טיפולי שיניים שוטפים כגון סתימות, עקירות, טיפולי שורש וניקוי אבן (טיפול שיננית).
הראל ביטוח שיניים - הכל על רופאי שיניים
https://www.iden.co.il/Article-267/הראל-ביטוח-שיניים
הלקוחות של חברת הראל, נהנים לא רק מתוכניות ביטוח שיניים שמתאימות להם ומתאימות לעולם רפואת השיניים, אלא גם מהאמינות של חברת הראל. אמינות שנבנתה במשך יותר מ70 שנה, …
ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
https://www.harel-group.co.il/Insurance/dental
פוליסות ביטוח השיניים של הראל הן פוליסות השיניים המתקדמות ביותר בעולם המערבי ומותאמות לצרכים וליכולת של קבוצות המבוטחים השונות, זאת תוך מעקב מתמיד אחר ההתפתחות המדעית בתחום השיניים והחידושים ברפואת השיניים.
ביטוח שיניים הראל, ביטוח שיניים, ב - הכל על רופאי שיניים
https://www.iden.co.il/Supplier-54324/ביטוח-שיניים-הראל
מי אנחנו. ביטוח שיניים הראל הוא תוכנית ביטוח מהחדשניות בעולם המערבי. חברת הראל משלבת בתוכניות ביטוח שיניים ידע שנרכש במשך יותר מ70 שנות קיומה. תוכניות ביטוח שיניים של חברת הראל קיימות כבר 30 ...
ביטוח שיניים משמר, ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
https://www.harel-group.co.il/insurance/dental/policies/pages/preservative.aspx
ביטוח שיניים משמר היא פוליסת ביטוח שיניים המעניקה החזר הוצאות עבור שירותים וטיפולי שיניים שוטפים, כגון: צילומי שן, סתימות, עקירות, טיפולי שורש, ניקוי אבן ועוד.טיפולים אלו חשובים לבריאות הפה ומטרתם למנוע ו/או להפחית את ...
בדקנו: כמה עולה ביטוח שיניים - ומה הוא כולל - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › בריאות השן
גם בחברת "הראל" מאפשרים לרכוש באופן פרטי רק תוכנית טיפולים משמרים, ובכל טיפול ישנה השתתפות עצמית של המבוטח בסך 30 שקל. הביטוח נעשה לשש שנים, אך ...
מחירון טיפולי שיניים
dental.medicart.co.il › מחירון-טיפולי
כל המחירים נקובים בשקלים וכוללים מע״מ. המחירים הנקובים במחירון חושבו בהתאם לממוצע המחירים של 4 מרפאות שיניים באזור המרכז. מחירי מבצע והנחות נקודתיות תוכלו לקבל בטלפון - על תשכחו לשאול את הנציגים. בסגירת תוכנית טיפולים גדולה (מעל 20,000 ש״ח) נהוג לקבל הנחה לא מבוטלת במחיר.
ביטוח שיניים - כל המבטחים כל הרופאים
https://dental.medicart.co.il/ביטוח-שיניים
ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › פוליסות ביטוח › פולי...
אנו שמחים להציג בפניכם תכנית ביטוח שיניים מורחבת ומשופרת באמצעות חברת "הראל. ביטוח ופיננסים". התוכנית שהינה אחת מתוכניות השיניים הטובות ...
ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › doclib › פוליסת ביטוח
הראל חברה לביטוח מעמידה לרשות המבוטחים שירות טלפוני באגף ביטוח שיניים בימים א'-ה' בין ... מחירון הראל לטיפולי וניתוחי חניכיים )פריודונטליים(.
ביטוח שיניים - כל המבטחים כל הרופאים
dental.medicart.co.il › ביטוח-שיניים
למי פונים שצריכים טיפול בשיניים?
יישור שיניים ולסת - אורתודונטיה, הראל ביטוח שיניים בגדרה ...
https://www.d.co.il/h-c46231-e0-p0-l0-city2550-t40064582.nb1
מחפש הראל ביטוח שיניים בגדרה? דפי זהב יסייע לך בבחירת יישור שיניים ולסת - אורתודונטיה, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
מחירון ביטוח, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-ביטוח
טיפולי שיניים; ... ריכזנו עבורכם מחירון ביטוח מעודכן לשנת 2021 ולאחריו מדריך טיפים בשם: "כל מה שצריך לדעת לפני שעושים ביטוח אצל סוכן." ... הראל ביטוח בריאות, איילון חברה לביטוח, הפניקס או מנורה ...
שירותי עזרה ראשונה וחירום לטיפולי שיניים 24 שעות ביממה, ביטוח ...
www.harel-group.co.il › insurance › dental
שירותי עזרה ראשונה וחירום לטיפולי שיניים, 24 שעות ביממה היא פוליסת ביטוח שיניים המעניקה טיפולים לעזרה ראשונה ושיכוך כאבים במקרים של כאבי שיניים.