חיפשת:

צימרים לזוג בירושלים עם ג'קוזי

צימרים: 8 צימרים שווים בירושלים והסביבה
www.mako.co.il › travel-israel › leisure-c9fb1f3ee2
Jan 30, 2013 · צימר ירושלים של זהב בקתות עץ: צימר ירושלים של זהב בירושלים של זהב בקתות הבנויות עץ פיני משובח שמשתלב בטבעיות בין הנופים והשלווה של האזור. בשתי הסוויטות המפוארות שבאתר מיטה זוגית רחבה, ג'קוזי, מטבחון מאובזר, טלוויזיה עם מסך שטוח ועוד. המתארחים במקום יוכלו גם ליהנות מארוחת הבוקר העשירה שמוגשת במקום מידי יום (בתיאום מראש ותוספת מחיר).
צימרים לזוגות בירושלים | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
צימרים לזוגות בירושלים, ירושלים והסביבה 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. חופשה זוגית במתחם סוויטות מפנקות ויוקרתיות עם מיטה עגולה רחבה, ג'קוזי ספא מפנק והמון רומנטיקה
צימרים עם ג'קוזי ספא בירושלים והסביבה
https://www.shappo.co.il › צימרים-עם-...
צימרים עם ג'קוזי ספא. צימרים בנחת. ירושלים והסביבה, מושב נחם. אזלו החדרים לסופש הקרוב. להזמנה ופרטים נוספים · בית קטן ברחביה. ירושלים והסביבה, ירושלים.
צימרים בירושלים עם ג`קוזי - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_בירושלי...
שעה ₪100; שעתיים ₪200; 3 שעות ₪250; כל היום ₪350. 053-9372768 אדל. חדרים לפי שעה. 1/9. אדל רומס גילה. ירושלים , רח` יעקב פת, בר יוחאי 3 הצג מפה. החל מ 150 ₪.
צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי בירושלים - המקומות המובילים לשנת ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/13220
אם אתם מחפשים המלצות על צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי בירושלים, "הפסגה" היא בהחלט המקום הנכון לנחות בו ולקבל המלצות על צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי בירושלים בראש שקט.
צימר בירושלים | צימרים בירושלים והסביבה - מבחר גדול - TTT ...
https://www.ttt.co.il/צימרים_בירושלים_והסביבה.html
קטגוריות נוספות שיכולות לעיניין אותך. צימרים באזור ירושלים עם בריכה צימרים ואכסניות בירושלים צימרים קרוב לירושלים צימרים יפים בירושלים צימרים קרובים לירושלים צימרים באזור ירושלים למשפחות צימרים בירושלים בזול לינה בירושלים בזול צימרים בירושלים והסביבה עם ג'קוזי לינה ...
צימרים לזוגות בירושלים | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=1&r=7&s=186
נוף אל החורש. צימרים לזוגות בירושלים, ירושלים והסביבה | 24/11/2021. 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. צימר מבודד וקסום לזוגות בלב עמק נחל גילה, המעוצב בסגנון Open Space, כולל מיטה זוגית, 2 מרפסות עם נוף משגע, פינות ישיבה, טלוויזיה ומערכת סאונד Bluetooth.
צימרים ירושלים עם ג`קוזי - המומלצים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים ירושלים עם ג`קוזי (2 מקומות אירוח) · טור סיני · Mamila View · אדל רומס · לאבלי פלייס · אדל רומס גילה · סוויטות ז`אדור בירושלים · צימרים מפנקים בשואבה · חדרים ...
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי בירושלים, ישראל | Booking.com
www.booking.com › jacuzzi › city
דירת גן עם ג'קוזי במרכז העיר (garden apartment in city center With Jacuzzi) מציעה מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם ופטיו, וממוקמת בירושלים, במרחק של 3.7 ק"מ מהכותל המערבי, במרחק של 1.9 ק"מ ממודל העיר...
צימרים עם ג'קוזי בירושלים(22 תוצאות ) - צימר T
https://www.ttt.co.il › צימרים_עם_גקוזי...
עמוד הבית »גקוזי ספא חיצוני »צימרים עם ג'קוזי בירושלים. צימרים עם ג'קוזי בירושלים(22 תוצאות ). פילטרים פועלים. X גקוזי ספא חיצוני. קטגוריות קשורות.
צימרים בירושלים והסביבה לזוגות - נופש זוגי במחירים תחרותיים
https://www.weekendtop.co.il › zim...
יחידות 4; בריכה; בריכה מחוממת בחורף; טיפולי ספא ועיסויים; ג'קוזי; מתאים למשפחות; מתאים לזוגות. 053-2437584 · הדירה ברחביה צימרים לזוגות בירושלים והסביבה, ...
צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי בירושלים - המקומות המובילים לשנת ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 13220
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי בירושלים שבדקנו בעצמנו. מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים בירושלים לזוגות - רשימת ענק של צימרים לזוג בירושלים ...
www.rrr.co.il › צימרים_בירושלים
עיר הקודש שלנו מחכה עם שלל צימרים בירושלים לזוג. רומנטיקה עם אווירה אחרת היא חלק ממה שמציעים צימרים בירושלים לזוגות מכל רחבי הארץ. צימרים בירושלים לזוג שונים מאשר בכל עיר אחרת.
צימרים בירושלים לזוגות - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › jerusalem...
צימרים בירושלים לזוגות מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר בירושלים לזוגות במחיר אטרקטיבי.
צימרים בירושלים והסביבה - המומלצים ביותר | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
מבחר צימרים מומלצים לחופשה זוגית או משפחתית בירושלים והסביבה. אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות את הצימרים המומלצים ביותר, עם תיאור מפורט אודות כל צימר.
צימרים בירושלים והסביבה לזוגות - נופש זוגי במחירים ...
https://www.weekendtop.co.il/zimmers_jerusalem-district_couples
Dec 06, 2021 · צימר לזוגות בלבד עם ג'קוזי פרטי, מטבחון מאובזר, חצר פרטית ומטופחת, מעוצב כחלל פתוח מרכזי, עם אינטרנט, טלוויזיה, אווירה ש
צימרים עם ג'קוזי בירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › a...
מלון הקומה ה-21 הוא מלון סוויטות בלב ירושלים. המלון מציע סוויטות חדשות ומפנקות בעיצוב מודרני, וחווית שירות אישי וקשוב.
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי בירושלים, ישראל | …
https://www.booking.com/jacuzzi/city/il/jerusalem.he.html
מצאו והזמינו דילים על המלונות עם ג'קוזי הטובים ביותר בירושלים, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון עם ג׳קוזי מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
צימרים: 8 צימרים שווים בירושלים והסביבה
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure-c9fb1...
Jan 30, 2013 · צימר של זהב: 8 צימרים שווים בירושלים והסביבה חופשה בעיר הקודש תעניק לכם מנה הגונה של קולטורה, מגוון קולינרי עשיר וחתיכת היסטוריה.
צימרים בירושלים והסביבה לזוגות - נופש זוגי במחירים תחרותיים ...
www.weekendtop.co.il › zimmers_jerusalem-district
Dec 06, 2021 · צימרים בתעוז. 053-8097071. Lovely Place - לאבלי פלייס צימרים לזוגות בירושלים והסביבה, מבשרת ציון | 06/12/2021. ליהנות מג'קוזי אינטימי, תאורה רומנטית בחדרים, מיטה זוגית נוחה ושלווה מכל עבר. לאבלי פלייס הוא ...
צימרים רומנטיים בירושלים והסביבה | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ר...
דירות בוטיק גולדה. 053-4259003 · דירות בוטיק גולדהדירת נופש בירושלים · אמצ"ש 500 סופ"ש 1000 ; מלון טנטור הילס. 053-9428795 · מלון טנטור הילסמלון בוטיק בירושלים.
צימרים בירושלים והסביבה | צימרים בירושלים -המומלצים | RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_בירושלים
בירושלים והישובים הסמוכים איליה תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות אירוח, צימרים, וילות נופש וסיוויטות נופש. כאן תמצאו רשימת צימרים בירושלים והסביבה עם בריכה, ג`קוזי ועוד המון פינוקים המיועדים ...