חיפשת:

צימר בירושלים לזוג עם בריכה

צימרים בירושלים והסביבה - צימר בירושלים והסביבה - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_בירושלי...
צימר בירושלים והסביבה ייתן לכם חופשה נהדרת למשפחות, זוגות אוהבים וקבוצות בכל הגדלים. ... תמונות כלליפנים הוילהבריכה, ג´קוזי ספא וחצר. צלצלו לבירור מחיר.
צימרים באזור ירושלים עם בריכה | צימרים באזור ירושלים לזוגות
https://www.ttt.co.il/צימרים_באזור_ירושלים_עם_בריכה.html
צימרים באזור ירושלים עם בריכה | צימרים באזור ירושלים לזוגות. עמוד הבית » צימרים בירושלים והסביבה » צימרים באזור ירושלים עם בריכה.
צימרים עם בריכה בהרי ירושלים - הכי מומלצים | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/vac_jerusalem-hights_pool
Oct 12, 2021 · צימרים בנס הרים. צימרים בשואבה. צימרים בשורש. צימרים בתרום. 053-9386076. קסם בהר משולב אבן ועץ עם עם בריכה בירושלים והסביבה, נס הרים | 12/10/2021. בחצר המרכזית של מתחם האירוח תיהנו מבריכה גדולה ומרעננת בעונת הרחצה. מסביבה מדשאה, צמחייה עשירה ושלווה מכל עבר.
בתי הארחה בירושלים - צימר משפחתי עם בריכה
www.zimerdan.co.il/Details.asp?CategoryID=14
צימרים קרוב לירושליים צור קשר 052-4481113 ל - דני. חצר גושן בסגנון קיסרי. חדש בצימר דן . יקב דן - בראשית.
צימרים בירושלים והסביבה | צימרים בירושלים -המומלצים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_בירושלים
רשימת צימרים בירושלים והסביבה - כאן תמצאו צימרים בירושלים למשפחות או לזוגות וגם צימרים בירושלים זולים עם בריכה. הכנסו עכשיו.
צימרים עם בריכה בירושלים - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › jerusalem...
צימרים עם בריכה בירושלים מזמינים רק באתר צימר. ... סיורי הסגווי ברחבי ירושלים, מהווים חוויה תיירותית לזוגות, משפחות וקבוצות המבקרות בעיר.
צימרים באזור ירושלים עם בריכה(28 תוצאות ) - צימר T
https://www.ttt.co.il › צימרים_באזור_ירו...
כאן תוכלו ליהנות ממגוון צימרים באזור ירושלים עם בריכה. גם צימרים באזור ירושלים לזוגות מחכים לכם. ... בריכה במתחם ג'קוזי ספא חיצוני. עד 2 אנשים לאירוע.
צימרים בירושלים עם בריכה פרטית - המומלצים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים בירושלים עם בריכה פרטית המומלצים ביותר, הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם. מבחר צימרים במחירים הטובים ביותר.
צימרים עם בריכה בירושלים - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/jerusalem-pool
צימרים עם בריכה בירושלים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בירושלים במחיר אטרקטיבי.
צימרים בירושלים עם בריכה פרטית - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_בירושלים_עם_בריכה_פרטית.asp
צימרים באזור ירושלים עם בריכה מחוממת צימרים באזור ירושלים למשפחות לינה באזור ירושלים צימרים בכניסה לירושלים צימרים בירושלים עם בריכה צימרים בהרי ירושלים צימרים באזור ירושלים עם ג`קוזי צימרים בירושלים עם ג`קוזי דירות אירוח בירושלים חדרי אירוח בירושלים אירוח בירושלים ...
צימרים לזוג עם בריכה פרטית - רשימת המומלצים ביותר - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימר_לזוגות_עם_בריכה_פרטית.asp
צימר לזוגות עם בריכה פרטית. כאשר מתכננים חופשה רומנטית, מומלץ מאוד לחפש צימר לזוגות עם בריכה פרטית. שכן, בריכה פרטית משדרגת מאוד את החופשה ומשפרת את האווירה. באתר תוכלו להתרשם גם משורה של ...
צימרים לזוגות בירושלים | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=1&r=7&s=186
Oct 12, 2021 · צימרים לזוגות בירושלים. מיין לפי: מס' חוות דעת עדכון חדרים מחיר. מלון המושבה. מלון בוטיק לזוגות בירושלים, ירושלים והסביבה | 12/10/2021. 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. חופשה זוגית במחירים נוחים במיקום שווה בירושלים ובמרחק הליכה ממתחם התחנה. במלון חדרים נוחים, …
צימרים עם בריכה בהרי ירושלים - הכי מומלצים | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
ירושלים והסביבה, אבן ספיר. מחיר לזוג, החל מ: אמצ"ש: ₪1000. סופ"ש: ₪1200. יחידות אירוח:2, בריכה, ג'קוזי ביחידות. במתחם היוקרתי עיינות ספיר מתחם חיצוני משותף ...
צימרים עם בריכה פרטית בירושלים
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/8852
צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית צמודה. צימרים בירושלים - צימרים יוקרתיים מומלצים, צימרים רומנטיים לזוגות הממוקמים באיזור ירושלים.
צימרים עם בריכה בירושלים והסביבה - הכי מומלצים | Weekend ...
https://www.weekend-family.co.il/vac_jerusalem-district_pool
Oct 14, 2021 · צימרים עם בריכה בירושלים והסביבה. בקשת סינון לפי: x מרכז. x ירושלים והסביבה. x עם בריכה. סינון צימרים: איזור. צימרים בצפון צימרים במרכז צימרים בדרום. סיווג. צימרים יוקרתיים צימרים עם בריכה צימרים זולים.
צימרים עם בריכה פרטית - מבחר ענק של צימרים יוקרתיים ...
https://www.bordo100.co.il/צימרים+עם+בריכה+פרטית.html
היכנסו לאתר ובחרו צימר עם בריכה פרטית בסטנדרט איכות הגבוה ביותר, לחופשה בלתי נשכחת. צימרים עם בריכה פרטית - מבחר ענק של צימרים יוקרתיים לחוויית פינוק יוצאת דופן | בורדו
צימרים עם בריכה בירושלים והסביבה | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ע...
מבט אל הוואדי דירת נופש באבו גוש, ירושלים והסביבה. נהדר. החל מ: אמצ"ש 450 סופ"ש 550. 3 חדרי שינה, בוסתן עצי פרי, ארוחות אותנטיות, בריכה.