Google Drive: Sign-in
https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1InLO9Tk0Kbj4zUEKdOBwC...Access Google Drive with a free Google account (for personal use) or Google Workspace account (for business use).
הדיאלוג ההדרכתי : חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר / עורכים ...
www.nli.org.il › he › booksהספר, בעריכת ד"ר פלורה מור מג'וינט ישראל -אשלים וד"ר איתמר לוריא ובהשתתפותם של בכירי מערכת החינוך בתחום הפסיכו-חברתי, משלים את הכרך הראשון ("לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר ...
כתב עת בנושא ילדים, נוער וצעירים במצבי סיכון ובני משפחותיהם
https://din-online.info › pdf › eth10הגיליון פותח במאמרה של ד”ר פלורה מור, ראש תחום בכירה בחינוך, העוסק בשאלת ... לטענת פלורה, ... www.accpc.ca/Speak_Up/SUPSummaryReport.pdf.
פורטל מס"ע | מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון
portal.macam.ac.il › article › מדריךמאת: פלורה מור. מילות מפתח: אוכלוסיות חלשות ניכור נשירה תלמידים בסיכון תלמידים חלשים. מקור: "לראות את הילדים" – מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון, הוצאת אשלים ומשרד החינוך ...
שקופית 1 - orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il/yeutzmm/cp/homepage/reg…מעברים: הסיכוי שבסיכון פלורה מור *
פלורה מור - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פלורה-מורביוגרפיה של הסופר פלורה מור לצד רשימת ספריו: לראות את הילדים - מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון וספרים נוספים. ... הכלה פלורה מור.pdf.
לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר
https://www.thejoint.org.il › uploads › 2020/09 › A...התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית בשירות הגדילה 1. 45. של תלמידים תת-משיגים במצבי מצוקה וסיכון – פלורה מור. ציפיות מבית הספר, רגשי אשם והשפעתם על ההכלה 2.
ד ר פלורה מור - אשלים 'ג- וינט
http://education.academy.ac.il › SystemFiles › Morר פלורה מור. אשלים. 'ג-. וינט. היזמה למחקר יישומי בחינוך. למידה חברתית. -. רגשית. 12/06/2018. Page 2. בגופי. המחקר ... ר פלורה מור. אשלים.
הוראה בקֹו " מורה - מתמחה " מכוח הסמכות הפנימית ומכוח היחסים
http://academia-kita.macam.ac.il › dr-flora-mor-1המשימה. של ההוראה בשירות ההתפתחות . ♧. העיסוק. ביחסים כמשימה בפני עצמה עלול להביא לניסיון קוגניטיבי. להנדס. יחסים . 4. "ד. ר פלורה מור. ,. ראש תחום בכיר.
הערכה פנימית בית-ספרית - תשפ"ב
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsהערכה פנימית בית-ספרית - תשפ"ב. ההערכה הפנימית מאפשרת לצוות בית הספר לעקוב אחר התקדמות הלמידה והאקלים החינוכי בבית הספר. במישור הלימודי היא מאפשרת לזהות את הפערים בין הביצועים המצופים לבין ...
עקרון יחסי קרבה ואכפתיות
http://static.lnet.org.il › Lnet › Files › file5_oldספר עזר למורה לשיפור החינוך וההוראה . רחמים מלמד. -. כהן . הוצאת רכס . לראות את הילדים. ,. מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון . פלורה מור.
הכלה פלורה מור.pdf
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › ה...טיפולוגיה של האוריינטציה המערכתית של בית הספר להכלת הפרט. תהליכים טרנספורמטיביים ברמת התלמיד. ,. המורה והארגון. "ד. ר פלורה מור. ,. ראש תחום חינוך בכיר.
לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית - משרד ...
https://cms.education.gov.il › ledaberimmitbagrim3פלורה ויצחק עבדו לצידי כאשר כיהנתי כמנהל "מפנה" וחברו בתבונה לאידיאולוגיה. המלווה את דרכי, כי יש לתת את החינוך האיכותי ביותר לתלמידים המאכזבים את. מוריהם.
מכון מור | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › infoNov 14, 2021 · מור – רפואה מתקדמת בשבילך, היא רשת המרכזים הרפואיים־אבחוניים הגדולה והמתקדמת מסוגה בארץ. הפעילות שלנו מתמקדת במתן שירותי אבחון, בירור וטיפול רפואי, בבדיקות סקר תקופתיות וברפואה תעסוקתית ...
משרד החינוך - דף הבית
https://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/2F952598-13D…פלורה מור. ד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום חינוך בכיר, אשלים ג'וינט ישראל, יוצרת ומובילה את התפישה החינוכית הפסיכו-סוציאלית, מדריכה אנשי מקצוע ומוסדות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון.
ילדים בסיכון - ספרות מומלצת
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/UNITS/Shefi/Templates...מור, פלורה ולוריא, איתמר (2010). כוחו של היועץ החינוכי- בית ספר כסביבה חינוכית מגדלת. ירושלים: עמותת אשלים מיסודה של ג'וינט ישראל, אשלים הוצאה לאור. הספר בעל חשיבות גדולה לקהילת המחנכים בכלל וליועצים החינוכיים בפרט. המחברים ...
הדיאלוג ההדרכתי : חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר / עורכים ...
https://www.nli.org.il/he/books/NNL_ALEPH003759100/NLIהספר, בעריכת ד"ר פלורה מור מג'וינט ישראל -אשלים וד"ר איתמר לוריא ובהשתתפותם של בכירי מערכת החינוך בתחום הפסיכו-חברתי, משלים את הכרך הראשון ("לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר ...
לראות את הילדים : מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים ...
www.nli.org.il › he › booksלראות את הילדים : מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון / פלורה מור [עריכה - איתי דרור]. כותרים נוספים: Added t.p.: Seeing the children / Flora Mor. מהדורה: הדפסה ב. מקום קשור: Jerusalem (Israel)-place of publication
התנהגויות סיכון - Edu
cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/pirusmim/catalog/perek10.htmד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום פיתוח תוכניות לאוכלוסיות בסיכון במערכות חינוך באשלים. יוצרת ומובילה את התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית. מדריכה אנשי מקצוע ומוסדות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון. תוכן והקדמה פרק מבוא - מבט על כוחו של היועץ החינוכי מור, פלורה ולוריא, איתמר (2010). כוחו של היועץ החינוכי- בית ספר כסביבה חינוכית מגדלת.
התנהגויות סיכון - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsמור, פלורה (2010). לראות את הילדים, מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. ירושלים: עמותת אשלים מיסודה של ג'וינט ישראל, אשלים הוצאה לאור.
הגישה החינוכית הפסיכו חברתית PSEIA1
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-beer-shevaמור פלורה )2014( התפישה החינוכית הפסיכו-חברתית בשירות הגדילה של תלמידים ... מור ואיתמר לוריא )עורכים( הדיאלוג ההדרכתי: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר.
משרד החינוך - דף הבית
cms.education.gov.il › NR › rdonlyresפלורה מור. ד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום חינוך בכיר, אשלים ג'וינט ישראל, יוצרת ומובילה את התפישה החינוכית הפסיכו-סוציאלית, מדריכה אנשי מקצוע ומוסדות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון.