הוראה בקֹו " מורה - מתמחה " מכוח הסמכות הפנימית ומכוח היחסים
http://academia-kita.macam.ac.il › dr-flora-mor-1המשימה. של ההוראה בשירות ההתפתחות . ♧. העיסוק. ביחסים כמשימה בפני עצמה עלול להביא לניסיון קוגניטיבי. להנדס. יחסים . 4. "ד. ר פלורה מור. ,. ראש תחום בכיר.
הכלה פלורה מור.pdf
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › ה...טיפולוגיה של האוריינטציה המערכתית של בית הספר להכלת הפרט. תהליכים טרנספורמטיביים ברמת התלמיד. ,. המורה והארגון. "ד. ר פלורה מור. ,. ראש תחום חינוך בכיר.
פורטל מס"ע | מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון
portal.macam.ac.il › article › מדריךמאת: פלורה מור. מילות מפתח: אוכלוסיות חלשות ניכור נשירה תלמידים בסיכון תלמידים חלשים. מקור: "לראות את הילדים" – מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון, הוצאת אשלים ומשרד החינוך ...
התנהגויות סיכון - Edu
cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/pirusmim/catalog/perek10.htmד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום פיתוח תוכניות לאוכלוסיות בסיכון במערכות חינוך באשלים. יוצרת ומובילה את התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית. מדריכה אנשי מקצוע ומוסדות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון. תוכן והקדמה פרק מבוא - מבט על כוחו של היועץ החינוכי מור, פלורה ולוריא, איתמר (2010). כוחו של היועץ החינוכי- בית ספר כסביבה חינוכית מגדלת.
כתב עת בנושא ילדים, נוער וצעירים במצבי סיכון ובני משפחותיהם
https://din-online.info › pdf › eth10הגיליון פותח במאמרה של ד”ר פלורה מור, ראש תחום בכירה בחינוך, העוסק בשאלת ... לטענת פלורה, ... www.accpc.ca/Speak_Up/SUPSummaryReport.pdf.
הערכה פנימית בית-ספרית - תשפ"ב
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsהערכה פנימית בית-ספרית - תשפ"ב. ההערכה הפנימית מאפשרת לצוות בית הספר לעקוב אחר התקדמות הלמידה והאקלים החינוכי בבית הספר. במישור הלימודי היא מאפשרת לזהות את הפערים בין הביצועים המצופים לבין ...
פלורה מור - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פלורה-מורביוגרפיה של הסופר פלורה מור לצד רשימת ספריו: לראות את הילדים - מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון וספרים נוספים. ... הכלה פלורה מור.pdf.
הגישה החינוכית הפסיכו חברתית PSEIA1
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-beer-shevaמור פלורה )2014( התפישה החינוכית הפסיכו-חברתית בשירות הגדילה של תלמידים ... מור ואיתמר לוריא )עורכים( הדיאלוג ההדרכתי: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר.
התנהגויות סיכון - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsמור, פלורה (2010). לראות את הילדים, מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון. ירושלים: עמותת אשלים מיסודה של ג'וינט ישראל, אשלים הוצאה לאור.
ילדים בסיכון - ספרות מומלצת
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/UNITS/Shefi/Templates...מור, פלורה ולוריא, איתמר (2010). כוחו של היועץ החינוכי- בית ספר כסביבה חינוכית מגדלת. ירושלים: עמותת אשלים מיסודה של ג'וינט ישראל, אשלים הוצאה לאור. הספר בעל חשיבות גדולה לקהילת המחנכים בכלל וליועצים החינוכיים בפרט. המחברים ...
לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית - משרד ...
https://cms.education.gov.il › ledaberimmitbagrim3פלורה ויצחק עבדו לצידי כאשר כיהנתי כמנהל "מפנה" וחברו בתבונה לאידיאולוגיה. המלווה את דרכי, כי יש לתת את החינוך האיכותי ביותר לתלמידים המאכזבים את. מוריהם.
משרד החינוך - דף הבית
cms.education.gov.il › NR › rdonlyresפלורה מור. ד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום חינוך בכיר, אשלים ג'וינט ישראל, יוצרת ומובילה את התפישה החינוכית הפסיכו-סוציאלית, מדריכה אנשי מקצוע ומוסדות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון.
עקרון יחסי קרבה ואכפתיות
http://static.lnet.org.il › Lnet › Files › file5_oldספר עזר למורה לשיפור החינוך וההוראה . רחמים מלמד. -. כהן . הוצאת רכס . לראות את הילדים. ,. מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון . פלורה מור.
שקופית 1 - orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il/yeutzmm/cp/homepage/reg…מעברים: הסיכוי שבסיכון פלורה מור *
ד ר פלורה מור - אשלים 'ג- וינט
http://education.academy.ac.il › SystemFiles › Morר פלורה מור. אשלים. 'ג-. וינט. היזמה למחקר יישומי בחינוך. למידה חברתית. -. רגשית. 12/06/2018. Page 2. בגופי. המחקר ... ר פלורה מור. אשלים.
Google Drive: Sign-in
https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1InLO9Tk0Kbj4zUEKdOBwC...Access Google Drive with a free Google account (for personal use) or Google Workspace account (for business use).
לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר
https://www.thejoint.org.il › uploads › 2020/09 › A...התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית בשירות הגדילה 1. 45. של תלמידים תת-משיגים במצבי מצוקה וסיכון – פלורה מור. ציפיות מבית הספר, רגשי אשם והשפעתם על ההכלה 2.
הדיאלוג ההדרכתי : חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר / עורכים ...
www.nli.org.il › he › booksהספר, בעריכת ד"ר פלורה מור מג'וינט ישראל -אשלים וד"ר איתמר לוריא ובהשתתפותם של בכירי מערכת החינוך בתחום הפסיכו-חברתי, משלים את הכרך הראשון ("לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר ...
מכון מור | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › infoNov 14, 2021 · מור – רפואה מתקדמת בשבילך, היא רשת המרכזים הרפואיים־אבחוניים הגדולה והמתקדמת מסוגה בארץ. הפעילות שלנו מתמקדת במתן שירותי אבחון, בירור וטיפול רפואי, בבדיקות סקר תקופתיות וברפואה תעסוקתית ...
משרד החינוך - דף הבית
https://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/2F952598-13D…פלורה מור. ד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום חינוך בכיר, אשלים ג'וינט ישראל, יוצרת ומובילה את התפישה החינוכית הפסיכו-סוציאלית, מדריכה אנשי מקצוע ומוסדות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון.
לראות את הילדים : מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים ...
www.nli.org.il › he › booksלראות את הילדים : מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון / פלורה מור [עריכה - איתי דרור]. כותרים נוספים: Added t.p.: Seeing the children / Flora Mor. מהדורה: הדפסה ב. מקום קשור: Jerusalem (Israel)-place of publication
הדיאלוג ההדרכתי : חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר / עורכים ...
https://www.nli.org.il/he/books/NNL_ALEPH003759100/NLIהספר, בעריכת ד"ר פלורה מור מג'וינט ישראל -אשלים וד"ר איתמר לוריא ובהשתתפותם של בכירי מערכת החינוך בתחום הפסיכו-חברתי, משלים את הכרך הראשון ("לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר ...