חיפשת:

פלאפון באר שבע טלפון

נקודות מכירה ושירות לקוחות בעיר באר שבע – שעות פתיחה ...
https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/support/service-centers/1259
בעיר באר שבע תוכלו לראות את מרכזי השירות והמכירה הקרובים ביותר למיקומכם, פשוט בחרו לנוחיותכם את הנקודה הקרובה אליכם ונשמח לעמוד לשירותכם.
שעות פתיחה פלאפון גרנד קניון , באר שבע | מתי פתוח - שעות פתיחה
https://www.שעות-פתיחה.co.il › openin...
טלפון פלאפון גרנד קניון , כתובת פלאפון גרנד קניון , א'- 09:00-18:00 ; ב-ה ... שעות פתיחה פלאפון באר שבע. באר שבע. שד' טוביהו 125,באר שבע. (תקשורת) ...
צור קשר | Pelephone - פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/self-service/contact-us
צור קשר. צרו איתנו קשר בכל דרך שנוחה לכם. איתור מרכזי שירות. סמסו לנו. 050-8306000. כתבו לנו למייל. דברו איתנו בצ'אט. התכתבו איתנו ב WhatsApp. 050-9999166.
פלאפונים באר שבע {במחירים הכי זולים בארץ} - מעבדה לתיקון מסכים ...
https://maxima.ltd
פלאפונים באר שבע למכירה במבצעים חסרי תקדים. מוכרים את כל המותגים: אייפון, סמסונג, שיאומי ועוד.. תיקוני מסך ותיקון טלפונים במקום לכל סוגי המכשירים.
נקודות מכירה ושירות לקוחות בעיר באר שבע - פלאפון
https://www.pelephone.co.il › support
לנגישות מקלדת ותמיכה בקורא מסך לחץ F10. לראש הדף. הפעלת נגישות מקלדת שירותים לליקויי ראיה הצגת טקסטים של תמונה. שינוי רקע. רקע בהיר רקע כהה רקע רגיל.
פלאפון, באר שבע - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/80281890/18740
דפי זהב מציג מידע על פלאפון באר שבע - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום טלפונים סלולריים. ... טלפון נוסף 1-800-050050 ...
פלאפון בבאר שבע | הסוקר
http://www.hanutk.co.il › פלאפון-בבאר...
מעבדת תיקונים פלאפון באר שבע. זו הנקודה המרכזית בבאר שבע. במרכז זה ניתן לבצע תיקון פלאפונים וגם רכישה / שדרוג של מכשירים חדשים. כתובת: מרכז B7.
איתור מרכזי שירות ומכירה | פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/support/service-centers
נקודות שירות הלקוחות ומרכזי המכירה של פלאפון זמינים ללקוחותינו במהלך כל השבוע בפריסה ארצית, בדקו את שעות הפעילות של המרכז הקרוב לביתכם או צרו קשר בטלפון.
פלאפון, באר שבע - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
פלאפון. טלפונים סלולריים ושירותי תקשורת סלולרית בבאר שבע. תחנה מרכזית באר שבע, תחנה מרכזית אגד. מפה נווט. אין עדיין חוות דעת היה הראשון לכתוב.
תיקון פלאפונים בבאר שבע ללקוחות כל החברות | פלאפון
https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/repair/fixing-services/1259
תיקון פלאפונים בבאר שבע ללקוחות כל החברות – מרכז שירות ומכירה -רכישת מכשירים, איסוף מכשיר מתיקון, רכישת סים לחו"ל ועוד. לפרטים היכנסו כעת
פלאפון בבאר שבע שעות פעילות
http://פלאפון.toshav.co.il › פלאפון
בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף פלאפון בבאר שבע, חיל הנדסה 1, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. חיל הנדסה 1. באר שבע, IL. פלאפון בחו\"ל 1-800-050- ...
פלאפון עופר גרנד קניון ב"ש בבאר שבע
https://myofer.co.il › ... › רשימת חנויות
טלפון. פלאפון בעופר גרנד קניון ב"ש שדרות דוד טוביהו 125, באר שבע, ישראל. פלאפון מובילה את התוכן בסלולר בישראל, הן במספר מנויים והן בהיקפי שימוש.
מרכזי שירות פלאפון - עופר גרנד קניון, באר שבע - רשת חברות סלולריות
https://easy.co.il › page
הכל אודות מרכזי שירות פלאפון בעופר גרנד קניון, באר שבע - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד חברות סלולר תוכלו למצוא באתר איזי.
פלאפון עופר גרנד קניון ב"ש בבאר שבע
https://myofer.co.il/beer-sheva/stores/4624
0507076155. פלאפון בעופר גרנד קניון ב"ש, שדרות דוד טוביהו 125, באר שבע, ישראל. פלאפון מובילה את התוכן בסלולר בישראל, הן במספר מנויים והן בהיקפי שימוש. תפיסת התוכן של פלאפון מבוססת על בניית שיתופי ...