חיפשת:

פלאפון באר שבע מכשירים

פלאפון - סניפים, שירות לקוחות, מכשירים סלולרים - ראשונים ...
https://www.t.co.il/n189-פלאפון.html
רשת פלאפון היא רשת הסלולאר הוותיקה בישראל. הרשת הוקמה ב-1986 על ידי חברות מוטורולה ותדיראן, ובשנת 2004 היא נרכשה על ידי חברת בזק. ... תל אביב ירושלים חיפה באר שבע ... "אני וכל משפחתי בעליי מכשירים של ...
תיקון פלאפונים בבאר שבע ללקוחות כל החברות | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › repair
תיקון פלאפונים בבאר שבע ללקוחות כל החברות – מרכז שירות ומכירה -רכישת מכשירים, איסוף מכשיר מתיקון, רכישת סים לחו"ל ועוד. לפרטים היכנסו כעת.
טלפונים סלולריים, פלאפונים וחנויות סלולר בבאר שבע - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c18740-e0-p0-l0-city9000
יצחק בן צבי 7, באר שבע. יצחק בן צבי 7, באר שבע. map location. נווט. היה הראשון לדרג. אנדרו אקספרס היא רשת חנויות ומעבדות סלולאר המובילה בארץ וביחוד באזור הדרום. החנות הוקמה על מנת לתת לצרכנים להנות ...
מרכזי שירות פלאפון - עופר גרנד קניון, באר שבע - רשת חברות סלולריות
https://easy.co.il › page
במרכז זה ניתן לקבל את השירותים הבאים: רכישה ושדרוג וכמו כן, יסופק ללקוח המנוי בשירות תיקונים מכשיר פלאפון חליפי, עד לתיקון מכשירו וזאת בכפוף לתנאי השירות.
טלפון כשר|פלאפון כשר|סמארטפון כשר| מוגן |טלפון לילדים ...
https://hmagen.co.il
סלולרי כשר ההבדלים המשמעותיים ביותר הן היכולת של מכשיר טלפון כשר טלפון לילדים או סמארטפון כשר לתעל את האינטרנט לטובת חנות מיועדת ובה מעל 3000 כמו וייז ויוטיוב כשר אפליקציות שעברו בדיקה וסינון ...
קטלוג מכשירים | מחירי אילת ללא מע"מ | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › devices
סמארטפונים ומכשירים סלולריים קונים רק בפלאפון ונהנים מהמגוון הרחב ביותר מהמותגים המצליחים והמובילים בעולם Apple, Samsung, Xiaomi, Huawei, Realme.
צור קשר | Pelephone - פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/self-service/contact-us
צרו איתנו קשר בכל דרך שנוחה לכם. איתור מרכזי שירות. סמסו לנו. 050-8306000. כתבו לנו למייל. דברו איתנו בצ'אט. התכתבו איתנו ב WhatsApp. 050-9999166. הזמנת שיחה.
טלפונים סלולריים וסמארטפונים | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › lobby
מבצע זה תקף בכל נקודות המכירה לא כולל פלאפון בעיר. 15% הנחה על אייר טאג מהמחיר כולל מע"מ- לרוכשים מסדרת אייפון 12. מבצע אייר טאג מתנה – לרוכשים גלקסי S21 ...
איתור מרכזי שירות ומכירה | פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/support/service-centers
נקודות שירות הלקוחות ומרכזי המכירה של פלאפון זמינים ללקוחותינו במהלך כל השבוע בפריסה ארצית, בדקו את שעות הפעילות של המרכז הקרוב לביתכם או צרו קשר בטלפון.
נקודות מכירה ושירות לקוחות בעיר באר שבע - פלאפון
https://www.pelephone.co.il › trade-in
באיזה יישוב/עיר נוח לך לרכוש מכשיר חדש ולהחזיר את המכשיר הישן? לאיתור מרכז פלאפון / נקודת מכירה. מרכזי פלאפון בהם אפשר לבצע טרייד אין.
נקודות מכירה ושירות לקוחות בעיר באר שבע - פלאפון
https://www.pelephone.co.il › support
בעיר באר שבע תוכלו לראות את מרכזי השירות והמכירה הקרובים ביותר למיקומכם, פשוט בחרו לנוחיותכם את הנקודה הקרובה אליכם ונשמח לעמוד לשירותכם.
פלאפונים באר שבע {במחירים הכי זולים בארץ} - מעבדה לתיקון ...
https://maxima.ltd
מעבדת פלאפונים באר שבע – סלולרי מומלץ. לא משנה איך אנחנו קוראים לו – סמארטפון, טלפון נייד, פלאפון (אחרי שבמשך כמעט עשור שלם בישראל הייתה רק רשת סלולרית אחת, רבים מאיתנו התרגלו לקרוא לכל מכשיר “פלאפון…
אביזרים - חנות פלאפון
https://www.pelephone.co.il › shop
קבוצת בזק: בזק אינטרנט בזק בינלאומי פלאפון 144 yes בזק Online וואלה! NEWS · רוצים להישאר מעודכנים? Gini mobile pmobile פלאפון בעיר.
מכשירי סלולר השוואת מחירים - כמהזה
https://www.kamaze.co.il/Compare/2/Cellular-Devices
מבין מפעילות הסלולר הפועלות בישראל, אלו לדוגמא חברות הסלולר אשר מציעות שירות מכירת מכשירים: פלאפון, סלקום, פרטנר, 012 מובייל, רמי לוי תקשורת והוט מובייל. חלקן מציעות גם שירות תמיכה ותיקונים.
סמארטפונים וטלפונים סלולרים - קטלוג מכשירים | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › devices
החל מ-3,589₪ ללא מע"מ. 20% הנחה על AirPods דור 2. iPhone 13 Pro - new. סמארטפון iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue. תומך 5G. iPhone 13 Pro.
מכשירים - אתר Digital - פלאפון
http://www.pelephone.co.il › catalog
GINI S4 Pro עם תוכנת Norton Antivirus 899 ₪ מחיר למשלמים עד 6 תשלומים הזמן עכשיו. 5 שנות אחריות. Huawei P9 Plus 3,199 ₪ מחיר למשלמים עד 12 תשלומים הזמן ...
חנות סמסונג Samsung - מכשירים סלולריים, שעונים, טאבלטים ...
https://www.pelephone.co.il/ds/heb/eshop/store/samsung-store
פלאפון מציגה את חנות Samsung עם מגוון מוצרים מובילים - מכשירי סמסונג, שעוני סמסונג, אוזניות סמסונג, טאבלטים סמסונג יחד עם אביזרים מותאמים. היכנסו עכשיו לכל הדגמים!
פלאפונים באר שבע {במחירים הכי זולים בארץ} - מעבדה לתיקון מסכים ...
https://maxima.ltd
פלאפונים באר שבע למכירה במבצעים חסרי תקדים. מוכרים את כל המותגים: אייפון, סמסונג, שיאומי ועוד.. תיקוני מסך ותיקון טלפונים במקום לכל סוגי המכשירים.
טלפונים סלולריים וסמארטפונים | פלאפון
https://www.pelephone.co.il/ds/heb/eshop/lobby
מכשירים ... פלאפון רשאית לבטל את הרכישה אם יתברר שהלקוח שביצע את הרכישה חייב לה כספים לרבות בגין רכישות אחרות או שיתברר שהרכישה בוצעה לצורך מסחרי כאמור או בניגוד לקריטריונים שנקבעו לעיל ...
תיקון פלאפונים בבאר שבע ללקוחות כל החברות | פלאפון
https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/repair/fixing-services/1259
תיקון פלאפונים בבאר שבע ללקוחות כל החברות – מרכז שירות ומכירה -רכישת מכשירים, איסוף מכשיר מתיקון, רכישת סים לחו"ל ועוד. לפרטים היכנסו כעת