חיפשת:

סיפור חסידי לשבת

סיפור חסידי לשבת זכור
https://meirkids.co.il/Blog/Show?Idx=5967380
סיפור חסידי לשבת זכור . ספור חסידי . מזל טוב! הבעל שם טוב הקדוש חיתן את נכדו. בזמן שהובילו את החתן המאושר לחופה, עבר בדרך יהודי שנסע בעגלה. הביט בו הבעש'ט, עצר את התהלוכה, וניגש אל היהודי.
סיפור חסידי לשבת זכור - ערוץ מאיר לילדים
https://meirkids.co.il › Blog › Show
סיפור חסידי לשבת זכור. ספור חסידי. מזל טוב! הבעל שם טוב הקדוש חיתן ... 'אבל כדי שתדעו כמה רבכם הצדיק הוא קדוש, אני מוכן לספר את סיפורי. יש לי שותף, חבר יקר.
דבר תורה קצר,דבר תורה לפרשת השבוע, פנינים, וורטים, סיפור חסידי
https://morbas.blogspot.com
סיפור חסידי - שמח בחלקו ... עשיר אחד, שלא ניחן בבינה יתרה, אך לעומת זה היה עז וחצוף, נהג להתערב בענייני הקהל. פעם אחת, בדיון עם רבי בנימין מקוצק, קם העשיר וחיווה את דעתו, אף שהעניין לא היה שייך אליו ...
סיפורים מדורות עברו
https://he.chabad.org › library › aid
סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על תלמידיו ... סיפור. פסח וחנה בורסטון. "אמור נא לי" דרש הרבי מפשיסחא. "היכן נמצא ה'"? ... הדג הביא אורח לשבת.
סיפור לשבת: השולחן הטהור - הידברות
https://www.hidabroot.org/article/214284
Nov 20, 2016 · סיפור לשבת: השולחן הטהור. עברו שנים רבות ור' שלמה שלומוביץ נסתלק לבית עולמו. מכיוון שלא היו לו בנים, אלא בנות בלבד, הוריש את חתיכת השולחן הקדוש שקיבל מן הרבי לחתנו הבכור.
סיפור חסידי לשבת עם מסר מרגש בסוף שווה לקרוא - פורום נסיונות ...
www.inn.co.il › Forum › Forum
סיפור חסידי לשבת עם מסר מרגש בסוף שווה לקרוא. מאיר., ח' באב תשע"ה, 15:00 (24/07/2015) בעיירה רחוקה בפולניה בין ליז'נסק ללובלין חי לו רבי שהיה אדמו"ר גדול וחשוב. והיו לו עשרות אלפי חסידים וידע תורני נרחב ואת תואר אוכל הקיגלים הטוב ביותר בעיירה. אולם,דבר אחד העיב על אושרו, לרב'ה לא היו ילדים.
סיפור למוצאי שבת על הבעל -שם טוב והגנבים
heb.centernyc.com › הבעל-שם-טוב
נהוג לספר בכל מוצאי שבת בסעודת מלווה מלכה סיפור חסידי על הבעל שם טוב הקדוש. יהודי אחד הגיע אל הבעל שם טוב והוא ממרר בבכי במר לבו. "הרב חייב לעשות נס ולהציל את הבן שלי!" הבן של היהודי היה חולה קשה, ושום דבר לא הביא לרפואתו. הבעל שם טוב שהבין מיד שמדובר במקרה קשה במיוחד, קרא מהר ...
יוסי וחלות השבת - סיפור לשבת - שירים וסיפורים לשבת - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=Q203Dyg4bc4
Jun 22, 2014 · שיר לשבת, מתוך האלבום: ״שירים וסיפורים לשבת״ להאזנת כל שירי האלבום: http://www.youtube.com/playlist?list ...
סיפורי חסידים בנושא: שבת - זושא
https://www.zusha.org.il › subject
סיפורי חסידים בנושא: שבת ... ר' דוד מללוב מאחר להגיע לשבת אצל החוזה מלובלין, ונאלץ לשהות בכפר סמוך. ... סיפור חסידי המסתיים בסטירת לחי מצלצלת.
מספר סיפורים - סיפורי חסידים
www.mesaper.co.il/Screens/StoriesList.aspx?ID=...
סיפור אל ג'ין ( השד ) סיפור 'בר המצווה' של שמוליק כהן; סיפור העליה לארץ ישראל; סיפורו של תותח הדוידקה; ספינת הדיג ניצן; ספינת הדייג נאמן; עין העצמאות; על התקשורת; על ספרו הראשון של זאב וילנאי; פגישה בניכר
סיפור לשבת
www.kaduri.net/?CategoryID=510
סיפור לשבת. כדורי.נט מגיש: סיפור לשבת. "סיפור לשבת" מביא מידי שבוע את הסיפור החסידי, שנוטע בנו אמונת חכמים וגורם לנו הנאה מרובה בכל שבוע מחדש. מתוך "הגאולה, מעניין ועכשווי".
סיפור חסידי לשבת עם מסר מרגש בסוף שווה לקרוא - פורום נסיונות פעילים
https://www.inn.co.il › Forum.aspx
סיפור חסידי לשבת עם מסר מרגש בסוף שווה לקרוא. מאיר., ח' באב תשע"ה, 15:00 (24/07/2015). בעיירה רחוקה בפולניה בין ליז'נסק ללובלין חי לו רבי שהיה אדמו"ר גדול ...
עזות קדושה – סיפור לשבת | עודד מזרחי | בית המדרש | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › midrash
שיעור בנושא עזות קדושה – סיפור לשבת מאת עודד מזרחי. ... ר' אליהו מוקוטובסקי נולד בשנת תער"ב (1912) בפולין להורים שהיו חסידי רבי צדוק הכהן מלובלין.
סיפור לשבת - מבחר סיפורים חינוכיים המתאימים לקריאה סביב ...
https://www.hidabroot.org/magazine/category/53512
Aug 07, 2016 · סיפור לשבת: הרבי בעליית הגג. ספר התורה היה מעוטר בעיטורי זהב, וכעת עמד לידו לא אחר מאשר רבה של בוסקוביץ', רבי שמואל הלוי קעלין, בידו פטיש קטן והוא מפרק את עיטורי הזהב. רבי משה כחכח בגרונו בעדינות, והרב הישיש הסתובב ופניו מלאות דמעות. הוא סימן לרבי משה לגשת אליו. לכבוד הרב הקדוש ...
» נושאים » שבת - zusha.org.il
https://www.zusha.org.il/subject/שבת
הבן של הבדחן. הומור וצחוק, שבת, אמת ושקר, כוחו של סיפור. סיפור חסידי המסתיים בסטירת לחי מצלצלת. באמצע הקידוש, בליל השבת, בוחר ר' ישראל מרוז'ין לספר סיפור ארוך ומצחיק על שני בדחנים המתחרים ביניהם.
סיפור יומי חסידי - יהדות - כיכר השבת
www.kikar.co.il › articles
סיפור חסידי מסוגל לעורר את הנשמה יותר מכל דבר אחר. צפו בסדרה - "סיפור יומי חסידי עם הרב שלמה כ״ץ". מידי יום מתפרסם סיפור חסידי קצר עם מסר מרגש ומעשי (יהדות) כשהרימנובר פנה אל הרוח / צפו בסיפור הרב שלמה כ"ץ. סיפור חסידי מסוגל לעורר את הנשמה יותר מכל דבר אחר. צפו בסדרה - "סיפור יומי ...
סיפור חסידי לשבת עם מסר מרגש בסוף שווה לקרוא - פורום ...
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t735267
Aug 17, 2021 · סיפור חסידי לשבת עם מסר מרגש בסוף שווה לקרוא. מאיר., ח' באב תשע"ה, 15:00 (24/07/2015) בעיירה רחוקה בפולניה בין ליז'נסק ללובלין חי לו רבי שהיה אדמו"ר גדול וחשוב. והיו לו עשרות אלפי חסידים וידע תורני נרחב ואת תואר אוכל הקיגלים הטוב ביותר בעיירה. אולם,דבר אחד העיב על אושרו, לרב'ה לא היו ילדים.
בזכות שמירת השבת - סיפורים
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/2419702
בזכות שמירת השבת. חנה ויסברג. "בתיה, הקבוצה יוצאת ברכבת הערב", אמר הרב פנחס סודאק לאשתו. הוא דיבר אליה בלחישה, למרות שבביתם הפרטי לא היה איש מלבדם. ברוסיה הסובייטית של שנות ה-40, שבה בכל פינה היו ...
סיפור חסידי | נשי ובנות חבד בארץ הקודש
http://w-chabad.org.il › category › סי...
כל הפוסטים בסיפור חסידי. לקנא באיש הפשוט | סיפור חסידי ... קודש לאדמו”ר הצמח צדק, אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי להגיע לשבת קודש לליובאוויטש בגלל הזמן הקצר.
» נושאים » שבת - zusha.org.il
www.zusha.org.il › subject › שבת
הבן של הבדחן. הומור וצחוק, שבת, אמת ושקר, כוחו של סיפור. סיפור חסידי המסתיים בסטירת לחי מצלצלת. באמצע הקידוש, בליל השבת, בוחר ר' ישראל מרוז'ין לספר סיפור ארוך ומצחיק על שני בדחנים המתחרים ביניהם.
סיפור לשבת - מבחר סיפורים חינוכיים המתאימים לקריאה סביב שולחן ...
https://www.hidabroot.org › category
סיפור קצר ובעל מוסר השכל, המתפרסם באתר הידברות - אתר היהדות הגדול בעולם.
מלוה מלכה עם הבעל שם טוב 💫 סיפור חסידי למוצאי שבת 💫 סיפור של ...
www.youtube.com › watch
זכינו להבטחה מכרוז שיצא מן השמים, שהעיד עליו הבעל שם טוב הקדוש בעצמו, שאומר: מי שיאמין בישראל בן שרה שכל ...
סיפור חסידי למוצאי שבת - עמוד 2 - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › tag › t=סיפור...
סיפור למוצ"ש (חסידים). סיפור למלווה מלכה - מוצאי שבת פרשת שופטים · סיפור למוצ"ש: מדוע הסבא משפולי המליץ לשבת בכלא חודש? ו' באלול תשפא | 14/08/21 | כיכר השבת.
סיפור חסידי לשבת זכור
meirkids.co.il › Blog › Show
סיפור חסידי לשבת זכור . ספור חסידי . מזל טוב! הבעל שם טוב הקדוש חיתן את נכדו. בזמן שהובילו את ...
סיפור חסידי למוצאי שבת - תגית - כיכר השבת
www.kikar.co.il › tag
Oct 16, 2021 · סגולה גדולה ונפלאה לכל הדברים הטובים • צפו (חסידים) הרבנים ראו את סוכתו של הבעל שם טוב הקדוש, ואמרו לו: ש'הסוכה שלו אינה כשרה על פי דין'. התווכח עימם הבעל שם טוב הקדוש, ואמר שסוכתו כשרה // סיפור למוצאי שבת (חגים) מידי מוצ"ש, הרב ישבעם הלל מחנך ומרצה לענייני יהדות, מגיש סיפורי ...
סיפורים חסידייםחב"ד - אור אין סוף
https://abc770.org › סיפורים-חסידיים
סיפור חסידי על צדיק, על חסיד, על מעשה נפלא או על השגחה פרטית גלויה, ... מרוז'ין שני מחברי ספרים לקבל את הסכמתו, האחד חיבר חידושי תורה והשני סיפורי צדיקים.