חיפשת:

לחם כוסמין באנגלית

‏כוסמין - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/כוסמין
אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט. I think they spelt "frittata" wrong on the menu. זה נאפה עם כוסמין. It's made with spelt. זה כוסמין בדיוק כמו שזה נשמע. It's spelled just like it sounds. כלומר בירה כוסמין לאחור, דבש. That's beer spelled backwards, honey. ובכן, גם איך הם כוסמין שמך, אף.
כוסמין במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
he.glosbe.com › he › en
לְהוֹסִיף. גֶזַע. הדבר הקרוב ביותר אני יכול למצוא היה Reissinger, כוסמין עם שני S של ו " נ ". Closest thing I could find was a Reissinger, spelled with two S's and an " N. ". OpenSubtitles2018.v3. " שניהם כוסמין עם " עמ "! " Both spelt with " p "! OpenSubtitles2018.v3 ...
איך אומרים באנגלית קמח כוסמין וגם איך כותבים קמח כוסמין - למה כמה?
https://www.lamakama.co.il › שפות
“קמח כוסמין” כותבים באנגלית באופן הבא: Spelled Flour. “קמח כוסמין” אומרים באנגלית באופן הבא: לחץ כאן להשמעה. כוסמין הוא צמח מאכל הנקרא גם חיטת הכוסמין.
לחם כוסמין - פצפוצים
www.pitzpootzim.com › 2018/01/03 › spelt-bread
Jan 03, 2018 · לחם כוסמין. לפני כמה זמן הכנתי לחם כוסמין. הוא היה מושלם. אוורירי, לח, רך, עם קראסט מושלם ומלוח בדיוק במידה הנכונה. זה היה אי שם ב-2015. מאז, כל פעם שאני מנסה להכין את אותו הלחם, הוא לא יוצא אותו דבר ...
קמח כוסמין - יתרונות מול חסרונות - האופה
https://thebaker.science/קמח-כוסמין-מה-הקטע-איתו
Jul 21, 2018 · א ני מודה, על אף המתכונים שיש לי ללחם כוסמין (קישורים בסוף המאמר), נלחמתי בזמנו בעקשנות לא להידבק בטרנד הלוהט. עולם ה – WELLNESS אימץ בחום את הכוסמין והטעין אותו על התותחים הכבדים ביותר עם הסברים שלפעמים נשמעו קצת מוגזמים, באינטרנט, במגזינים השונים בארץ ובעולם, במודעות, במחלקות ...
‏כוסמין - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
context.reverso.net › תרגום › עברית
תרגום "כוסמין" לאנגלית. אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט. I think they spelt "frittata" wrong on the menu. זה נאפה עם כוסמין. It's made with spelt. זה כוסמין בדיוק כמו שזה נשמע. It's spelled just like it sounds. כלומר בירה כוסמין ...
בטבע שלי - הבית של מותגי הבוטיק הטבעוניים - Facebook
https://www.facebook.com › posts
מה זה כוסמין ולמה כולם מדברים על זה? כוסמין היא בעצם סוג של סופר חיטה מבחינת ערכים תזונתיים: כֻּסְמִין או חיטת הכוסמין (באנגלית spelt) היא מין של חיטה.
Spelt: ב עִברִית, תִרגוּם, המשמעות של, נרדפות, הִגוּי ...
https://iw.opentran.net › spelt
תרגום אנגלית-עברי. ... The English sound /sh/ is spelt with "c" in Berber. ... Kartoffelbrot הוא לחם תפוחי אדמה שעשוי להכיל קמח כוסמין ושיפון.
יתרונות בריאותיים של קמח כוסמין שכדאי להכיר - בא-במייל תזונה ...
www.baba-mail.co.il › content
לחם כוסמין מכינים מקמח של הדגן כוסמין, שמכונה באנגלית Spelt, והוא לא קשור לדגן כוסמת אלא מגיע ממשפחת גרעיני החיטה העתיקים.
מתכון: לחם כוסמין - mako
www.mako.co.il › food-recipes › recipes_column-bread
מתכון ללחם כוסמין מלא. לחם בריא, טעים ומזין שאפשר להכין בבית בקלות, וגם טיפים לעבודה נכונה עם קמח כוסמין: באיזה טמפרטורה לעבוד, איזה מים להכניס ומה זה סטרטר?
כוסמין במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
https://he.glosbe.com/he/en/כוסמין
גֶזַע. הדבר הקרוב ביותר אני יכול למצוא היה Reissinger, כוסמין עם שני S של ו " נ ". Closest thing I could find was a Reissinger, spelled with two S's and an " N. ". OpenSubtitles2018.v3. " שניהם כוסמין עם " עמ "! " Both spelt with " p "! OpenSubtitles2018.v3. ודא שאתה כוסמין השם הנכון. Make sure you spelled the name right.
כוסמין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כוסמין
כֻּסְמִין או חיטת הכוסמין (שם מדעי: Triticum spelta) היא מין הקסאפלואידי של חיטה, ששימש כמזון בסיסי בחלקים של המזרח התיכון ואירופה מתקופת הברונזה עד ימי הביניים, עד שפינה את מקומו לחיטת הלחם (Triticum aestivum), שאותה קל יותר לגדל ולעבד. אחוז החלבון (גלוטן) בכוסמין גבוה מבחיטת הלחם אך ריכוז הגלוטנין נמוך יותר , אחוז הסיבים התזונתיים נמוך מבחיטת הלחם, ואחוז הוויטמינים דומה, אם כי בוויטמינים שונים.
כוסמין – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › כוסמין
כוסמין, באתר אנציקלופדיה בריטניקה (באנגלית) כוסמין, באתר ITIS (באנגלית) כוסמין, באתר NCBI (באנגלית) כוסמין, באתר האנציקלופדיה של החיים (באנגלית) כוסמין, באתר Tropicos (באנגלית) כוסמין, באתר GBIF (באנגלית)
כוסמין - Translation into English - examples Hebrew - Reverso ...
https://context.reverso.net › translation › כוסמין
Translations in context of "כוסמין" in Hebrew-English from Reverso Context: אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט.
מחמצת באנגלית | פירוש מחמצת בעברית - Morfix Dictionary
https://www.morfix.co.il › מחמצת
מחמצת in English - Translation of מחמצת to English from Morfix dictionary, the leading online English Hebrew translation site, with audio pronunciation, ...
כוסמין - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › כוסמין
מדיה וקבצים בנושא כוסמין בוויקישיתוף · כוסמין, באתר אנציקלופדיה בריטניקה (באנגלית). כוסמין, באתר ITIS (באנגלית); כוסמין, באתר NCBI (באנגלית); כוסמין, ...
כוסמין in English - Hebrew-English Dictionary | Glosbe
https://glosbe.com › Hebrew-English dictionary
Check 'כוסמין' translations into English. Look through examples of כוסמין translation in sentences, listen to pronunciation and learn grammar.
מתכון: לחם כוסמין
https://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column...
Jan 07, 2015 · מתכון ללחם כוסמין מלא. לחם בריא, טעים ומזין שאפשר להכין בבית בקלות, וגם טיפים לעבודה נכונה עם קמח כוסמין: באיזה טמפרטורה לעבוד, איזה מים להכניס ומה זה סטרטר?