חיפשת:

שיבולת שועל באנגלית

מילון מורפיקס | שבלת שועל באנגלית
https://www.morfix.co.il › שבלת שועל
שיבולת-שועל תרבותית או בקיצור שיבולת-שועל (שם מדעי: Avena sativa) היא מין בסוג שיבולת-שועל הגדל באקלים ממוזג ופורח באביב. דגן זה מגודל בשביל זרעיו, ...
דיאטת שיבולת שועל
https://www.diets.co.il/Articles/articles-inside.asp?ID=2557
שיבולת שועל איננה מכילה גלוטן והיא בטוחה למרבית הסובלים מצליאק. יחד עם זאת השיבולים גדלות במקרים רבים בשדות סמוכים לדגנים אחרים ולעיתים עיבודם ואריזתם במפעלים נעשה יחד עם חיטה ולכן יש חשש מגלוטן גם במוצרי שיבול שועל. ניתן גם בארץ למצוא שיבולת שועל ללא גלוטן וללא חשש שהיא ...
Fastest שיבולת שועל באנגלית
https://yamacparasutufethiye.org › שי...
Video 4 מתכונים בריאים עם שיבולת שועל watch online. שיבולת שועל מלאה - כלי חימר לתזונה בריאה. מתכוני קציצות עם שיבולת שועל - FoodsDictionary. גריסים באנגלית.
שיבולת שועל - Hebrew to English Translation
https://translation.babylon-software.com › hebrew › שיב...
שיבולת שועל (Hebrew to English translation). Translate שיבולת שועל to Hebrew online and download now our free translation software to use at any time.
מילון מורפיקס | שיבולת באנגלית | פירוש שיבולת בעברית
https://www.morfix.co.il/שיבולת
ear (of corn), stalk (of grain); (botany) spike. תרגום הפוך. מה זה שיבולת? פירוש שיבולת וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא תקני, דקדוק ועוד.
שיבולת-שועל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › שיבו...
לשם "שיבולת שועל" מספר מקורות אפשריים. יש הטוענים שמקורו בצורתו של גרעין שיבולת השועל אשר מזכיר את אוזן השועל. מקור אחר מצביע על חיבתם של שועלים להתחכך ...
מילון מורפיקס | שיבולת שועל באנגלית | פירוש שיבולת שועל בעברית
https://www.morfix.co.il/שיבולת שועל
שיבולת-שועל תרבותית או בקיצור שיבולת-שועל (שם מדעי: Avena sativa) היא מין בסוג שיבולת-שועל הגדל באקלים ממוזג ופורח באביב. דגן זה מגודל בשביל זרעיו, הנאכלים בין היתר כדייסה ומשמשים גם כמספוא לחיות משק כסוסים ופרות. במין זה נעשה גם שימוש כרכיב במזון כלבים ובמזון לתרנגולות.
פירוש המילה שיבולת שועל באנגלית - מילון וליש
https://www.wellisch.co.il › חיפוש › ש...
oat oats oatmeal, שיבולת שועל, קוואקר קמח/דייסת שיבולת שועל. סוף תוצאות לשאלות: איך אומרים שיבולת שועל באנגלית |. איך כותבים שיבולת שועל באנגלית |.
‏שיבולת שועל - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/שיבולת+שועל
אני לא רוצה להטריח, אבל אם מישהו מכין שיבולת שועל I don't want to put you out, but if someone's making oatmeal , אנחנו נאכל רק קמח שיבולת שועל ?
שיבולת שועל | אנציקלופדיה הלכתית - חקלאית | מכון התורה ...
https://www.toraland.org.il/אנציקלופדיה-הלכתית-חקלאית...
שבולת שועל ( Avena) היא סוג של צמחים חד שנתיים ממשפחת הדגניים Poaceae, לסוג שיבולת שועל קיימים כמה עשרות מינים חד שנתיים, מהם 3 מתורבתים, שגדלים באזורים ממוזגים וקרים. אחד ממיני הבר הנפוצים ביותר הוא שבולת שועל מצויה המצוי מאד בשטחי בור ושולי שדות מעובדים. המין המרכזי המתורבת הוא ...
פורטל הדף היומי: שיבולת שועל - "שיבולת שועל..." (מנחות ע ע"א)
daf-yomi.com/DYItemDetails.aspx?itemId=12371
חלק מהמפרשים מתרגמים את "שיבולת שועל" לשבולת שועל (Avena). רבינו גרשום (מנחות, ע ע"ב) מתרגם "תעלא" ל"אבנה". רש"י (פסחים, לה ע"א): "שיבולת שועל - אביינ"א, שיבולת שלה עשוי כזנב שועל". הערוך (ערך "שבל") בפירושו השני כותב "וינ"ה העשויה כזנב שועל".
שיבולת שועל in English - Translate.com
https://www.translate.com › ... › Hebrew-English › O
Need the translation of "שיבולת שועל" in English but even don't know the meaning? Use Translate.com to cover it all.
שיבולת שועל - Translation into English - examples Hebrew
https://context.reverso.net › translation › שיבולת+שועל
Translations in context of "שיבולת שועל" in Hebrew-English from Reverso Context: וחלב עז אחת בתמורה לעוגיות שיבולת שועל.
שיבולת-שועל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיבולת-שועל
שיבולת-שועל תרבותית או בקיצור שיבולת-שועל (שם מדעי: Avena sativa) היא מין בסוג שיבולת-שועל הגדל באקלים ממוזג ופורח באביב. דגן זה מגודל בשביל זרעיו, הנאכלים בין היתר כדייסה ומשמשים גם כמספוא לחיות משק כסוסים ופרות. במין זה נעשה גם שימוש כרכיב במזון כלבים ובמזון לתרנגולות. מין זה הוא אחד מתשעת סוגי שיבולת השועל הגדלים בישראל והוא שכיח בכל אזורי הארץ למעט דרום הנגב ומרומי החרמון.
יתרונות שיבולת שועל - הדוקטור- פורטל בריאות ורפואה
https://www.hadoctor.co.il/health_videos/יתרונות-שיבולת-שועל
צילום: Pixabay Ovidiu Creanga. שיבולת שועל או קוואקר (Avena sativa) היא דגן בעל יתרונות רפואיים, תזונתיים ובריאותיים מגוונים. במאמר זה נסקור את היתרונות של שיבולת שועל לבריאות, הן מבחינת ערכים תזונתיים והן מבחינה רפואית. שיבולת שועל מכילה מעט שומנים.
שיבולת-שועל in English - Glosbe Dictionary
https://glosbe.com › Hebrew-English dictionary
Check 'שיבולת-שועל' translations into English. Look through examples of שיבולת-שועל translation in sentences, listen to pronunciation and learn grammar.
שיבולת-שועל (סוג) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיבולת-שועל_(סוג)
שיבולת שועל (שם מדעי: Avena) הוא סוג ממשפחת הדגניים, בעל 31 מינים. מצוי באסיה, באירופה, ובצפון מערב אפריקה. בישראל גדלים תשעה מיני שיבולת שועל. שיבולת השועל היא צמח חד שנתי ירוק בעל עלים ארוכים וצרים ותפרחת המתנשאת על קנים גבוהים. בכל תפרחת שניים עד שישה פרחים ירוקים ומלעניים (בעלי זיפים נוקשים וחדים).
שיבולת שועל - Translation into English - examples Hebrew ...
https://context.reverso.net/translation/hebrew-english/שיבולת+שועל
אני לא רוצה להטריח, אבל אם מישהו מכין שיבולת שועל I don't want to put you out, but if someone's making oatmeal , אנחנו נאכל רק קמח שיבולת שועל ?
איך כותבים באנגלית 4 כפות שיבולת שועל?
https://stips.co.il › ask › איך-כותבים-בא...
איך כותבים באנגלית 4 כפות שיבולת שועל? 11 במאי 2021, 10:38. שיבולת שועלאוכלתזונה. 3 תשובות. 4 tablesppons of oatmeal ? נראלי אדק.