חיפשת:

יקב דלתון בעלים

יקב דלתון עובר מיתוג מחדש, מגייס יינן חדש ומציג מבחר יינות ...
https://kib.co.il/יקב-דלתון-הממוקם-במרום-הגליל-בבעלות-מת
Mar 11, 2017 · יקב דלתון עובר מיתוג מחדש, מגייס יינן חדש ומציג מבחר יינות איכותיים - חדשות ישראל בעסקים. ראשי קולינריה יין ואלכוהול יקב דלתון עובר מיתוג מחדש, מגייס יינן חדש ומציג מבחר יינות איכותיים.
היקב - יקב דלתון
https://www.dalton-winery.com › the...
יקב דלתון ממוקם בלב הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. ... אנו גאים להציע לכם את האפשרות להתמסר להנאה עם יינות דלתון. ... בעלים. אלכס הרוני ...
יקב דלתון - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/241
כל המידע על יקב דלתון - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על אטרקציות נוספות באזור. יוצאים לטייל בארץ ישראל עם טיולי!
אלכס חולה אהבה: ראיון עם אלכס הרוני | מעריב
https://www.maariv.co.il › wine › Art...
זיו לנצ'נר פגש את אלכס הרוני, מנכ"ל ובעלים של יקב דלתון, לשיחה בארבע עיניים על מסע אישי מלונדון ועד דלתון, ועל ענבים במקום יהלומים...
אתר אינטרנט חדש ליקב דלתון | על היין - פורטל היין של דני רובין
https://alhayain.com › ...
אלו הצטרפו לאיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת בייצור היינות, אשר תמיד היוותה נר לרגלינו.", מסר אלכס הרוני, בעלים ומנכ"ל יקב דלתון.
יקב דלתון - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › יקב_...
יינות דלתון מתחלקים לארבע סדרות: סדרת רזרב, סדרת דלתון, סדרת הבלנדים עלמה וסדרת כנען. תפוקת היינות הנוכחית היא כמיליון וחצי בקבוקים לשנה. היקב מייצר יינות ...
אודות - יינות יקב טוליפ עד הבית
https://tulip-winery.co.il › about
בשנת 2003 החזון של משפחת יצחקי נולד. יקב טוליפ הוקם מתוך אהבה גדולה ליין ואהבה ענקית לאנשים. השילוב בין יינות איכות לצד תרומה לקהילה הפך להיות סמן הדרך.
Neta winery - Masyarakat | Facebook
https://ms-my.facebook.com › comm...
וככה על הדרך, רק שתכירו, היינות של יקבי ברקן וסגל זכו ביותר מ-500 מדליות בתחרויות בינלאומיות - גם טבעוני וגם משובח, אין התפשרות על כלום.
היקב - יקב דלתון
https://www.dalton-winery.com/the-winery
יקב דלתון ממוקם בלב הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. זוהי פנינה בצפון הארץ, השואבת את גישת המצוינות מהאנשים וממנחות הטבע הסובבים אותה. את היקב ייסדו ב־1995 האב מתי הרוני ובנו אלכס, שזיהו את הפוטנציאל הטמון בגליל העליון וראו בו אזור לייצור יינות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.
יקב דלתון: יין ישראלי איכותי ומשובח ממושב דלתון שבגליל | דלתון
https://www.dalton-winery.com
יקב דלתון מאפשר לך להפוך את השגרה להנאה ואת הפשוט למיוחד. אנו מזמינים אתכם להנות מיין ישראלי איכותי ולהוסיף עונג ליומיום, עם המשפחה והחברים.
אייל פרנקו מונה לתפקיד מנהל השיווק של יקב דלתון | מנהלי ...
https://shivuk.me/news/marketingnews/10011
Dec 16, 2019 · לדברי אייל פרנקו מנהל השיווק החדש של היקב: "יקב 'דלתון' נמצא בנקודת זמן מעניינת ומאתגרת, בה הוגדרו מחדש החזון והיעדים של היקב. אנו נפעל ליישום אסטרטגיית השיווק בפלטפורמות שונות ומגוונות, כמו גם השקת מועדון חברים ייחודי.
השבוע בענף היין 299: מלהבות השריפה בהרי ירושלים עלתה זעקתם של ...
https://www.foodis.co.il › כתבות › יין
יקב דלתא הגיש ערעור על החלטת רשם סימני המסחר, שקיבל את התנגדות יקב דלתון לבקשה של יקב דלתא, לרישום סימן המסחר DELTA. ... יהודה כמיסה בעלים ומנכ"ל יקב דלתא.
יקב בן זמרה | יין בוטיק מהגליל העליון
https://www.benzimrawinery.com
כרמי היקב ניטעו משנת 84 ועד היום, הם ממוקמים בשטחי מושב כרם בן זמרה, על אדמות רמת דלתון המכונה ״פלטו״, האדמה היא אדמת בזלת, עמוקה עם מעט אבן. הכרמים נטועים ...
אלכס הרוני: "האוכל הישראלי סולל ליין את הדרך בעולם" - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
לא מעט יקבים ישראליים הציגו בתערוכה את היינות שלהם ובהם יקב פייב סטונס, יקב יתיר, יקב פלאם, יקב קסטל ויקב דלתון, שגם משיק בימים אלה סדרה חדשה בת ...
יקב דלתון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יקב_דלתון
ה יקב מייצר יינות מהסוגים הבאים: קברנה סוביניון, מרלו, סוביניון בלאן, שיראז, סמיון, זינפנדל, ויונייה, פינו גרי, פטיט סירה, מוסקט ו שרדונה. וגם יינות מכרם יחידני (single vinyard) בעלי טרואר ייחודי. בציר הענבים ביקבי דלתון נערך לקראת החודשים החמים - יולי-אוגוסט.
זכייה של יקב דלתון בגרמניה - איש הענבים
https://grape-man.com › זכייה-של-יקב-...
זוהי הוכחה נוספת לכך שההשקעה וההקפדה הרבה והמתמשכת נושאים פרי", מסר אלכס הרוני, בעלים ומנכ"ל יקב דלתון. יש לציין, שההודעה מגרמניה הגיעה בהמשך להכרה לה זכה ...