חיפשת:

יקב דלתון צימרים

יקב דלתון - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il › מסעדה
על המקום - יקב דלתון. מרכז מבקרים הממוקם בפארק תעשייה דלתון מכיל מסעדה, חדר תצוגה של יינות היקב וחנות. להמשך קריאה ...
צימרים בדלתון - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4952
גולד דרים | Gold dream גליל עליון - דלתון - סוויטה בדלתון. קשה להפתיע אותנו בתור מבקרי צימרים ותיקים, אבל לעיתים רחוקות אנחנו מגיעים למקום שמצליח להתעלות על כל הציפיות הגבוהות שלנו, ואפילו להגדיר סטנדרטים חדשים של אירוח. גולד דרים, המתחם החדש במושב דלתון, הוא תוספת מרעננת ומפתיעה ...
חופשה משכרת: 7 צימרים שיש בהם יקבים - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
בקבוק יין הוא פריט חובה בכל צימר שמכבד את עצמו. אבל לאלו שרוצים הקצבה קבועה של הנוזל המשמח, ... דלתון - יקב דלתון + צימרים קימונו.
היינות שלנו - יקב דלתון
https://www.dalton-winery.com/our-wines
יינות דלתון מיוצרים מענבי איכות, אותם אנו מגדלים ובוצרים בקפידה בכרמים שלנו, הממוקמים בגליל. מוזמנים להכיר את קטלוג היינות שלנו ופרטים אודותיהם.
צימר מקום בלב ההר בדלתון - יקב - צימרים
http://www.zipedia.co.il › מקום בלב הה...
מקום בלב ההר - יקב. יישוב: דלתון. אזור: גליל עליון. תאריכים פנויים. חוות דעת. להזמנות: רחל ויהודית. לא בפרסום. כמות יחידות: 4 צימרים.
חופשה משכרת: 7 צימרים שיש בהם יקבים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4211930,00.html
יקב אדיר, דלתון | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › attractio...
סיווג: אטרקציות לזוגות, אטרקציות למשפחות, יקבים ובתי בד, קבוצות וימי כיף. כתובת: דלתון. טלפון: 053-9414901. מתאים לגילאים: גישה לנכים: לא ידוע. מתי פתוח:.
צימרים עם יקב בוטיק בדלתון - המקומות המובילים לשנת 2022 ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/24122
צימרים לזוגות המשלבים יקב בוטיק בחווית האירוח צימרים בצפון במושב דלתון- צימרים יוקרתיים מומלצים, צימרים רומנטיים לזוגות הממוקמים בגליל העליון בדלתון. מחפשים המלצות על צימרים עם יקב בוטיק בדלתון?
אחוזת קימונו בדלתון - סוויטה בצפון - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › site
ביקרנו באחוזת קימונו בישוב דלתון - מה אהבנו, מה כדאי לדעת לפני שמזמינים, איך האווירה במקום ומה הגולשים ... דלתון • גליל עליון • 4 צימרים.
צימר אחוזת קימונו - דלתון - Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/kimono-dalton
יחידות אירוח: 4 אורחים ביחידה, עד: 7 חדרים ביחידות, עד: 1 יישוב: דלתון אזור: גליל עליון טלפון: 053-9416109 חשוב לדעת עם בריכה הבריכה מחוממת בחורף מטבח מאובזר ביחידות שולחן פינג פונג
יקב דלתון: יין ישראלי איכותי ומשובח ממושב דלתון שבגליל | דלתון
https://www.dalton-winery.com
יקב דלתון מאפשר לך להפוך את השגרה להנאה ואת הפשוט למיוחד. אנו מזמינים אתכם להנות מיין ישראלי איכותי ולהוסיף עונג ליומיום, עם המשפחה והחברים.
יקב דלתון - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il/מסעדה/יקב+דלתון.html
יקב דלתון (0.0 - ק'מ) גליל עליון | דלתון מרכז מבקרים הממוקם בפארק תעשייה דלתון מכיל מסעדה, חדר תצוגה של יינות היקב וחנות
יקב דלתון - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/241
ביקב דלתון השוכן בפארק תעשייה דלתון שבגליל יש מרכז מבקרים. מכאן תוכלו לצאת לסיורים, להכיר את היקב, ללמוד על תהליך ייצור היין מהכרם ועד הבקבוק ולבסוף לטעום יין. אפשר להוסיף לטעימות היין גם ארוחה גלילית כפרית או מגש גבינות, בתוספת תשלום ולרכוש את מוצרי היקב ומוצרים נוספים מן ...
צימרים בדלתון - מרכז מבקרים - יקב אדיר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › show...
מרכז מבקרים - יקב אדיר, צימרים בדלתון מידע אודות הצימר, מחירים, תמונות, המלצות - כמו כן תמצאו צימרים נוספים מומלצים בסביבה של דלתון. הכנסו עכשיו.
יקב דלתון: יין ישראלי איכותי ומשובח ממושב דלתון שבגליל | דלתון
https://www.dalton-winery.com
יקב דלתון מאפשר לך להפוך את השגרה להנאה ואת הפשוט למיוחד. אנו מזמינים אתכם להנות מיין ישראלי איכותי ולהוסיף עונג ליומיום, עם המשפחה והחברים.
צימרים בדלתון - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימריםבדלתון.asp
צימרים בדלתון. ( 36 תוצאות) צימרים בצפון X בגליל עליון X דלתון X. מושב דלתון הממוקם לצד צפת בגליל העליון בצפון הארץ ושייך למועצה האזורית מרום הגליל.היישוב הוקם בשנת 1950 ובו כ-800 תושבים. תושבי המקום ...
צימרים בדלתון - מרכז מבקרים - יקב אדיר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il/showCabin2.asp?nearto=1520
צימרים לזוגות (713) צימרים למשפחות (673) צימרים למסיבות (307) בריכה צימרים עם בריכה (562) בריכה מחוממת (337) בריכה פרטית (188) בריכה מקורה (257)