חיפשת:

ילדים של רוני דניאל

רוני דניאל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רוני_דניאל
רוני דניאל (29 באוקטובר 1947 – 26 ביולי 2021) היה כתב ופרשן ישראלי לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות. לאורך הקריירה המקצועית שלו כעיתונאי עבד במספר כלי תקשורת, בהם: קול ישראל, גלי צה"ל וחברת החדשות, בה עבד מאז הקמתה ב-1993 ועד לפטירתו.
בגיל 73: העיתונאי רוני דניאל נפטר - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › news
דניאל הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. ראש הממשלה בנט ספד לדניאל ואמר: "רוני דניאל, האיש ששילב עיתונות עם פטריוטיות וציונות, הלך היום לעולמו.
העיתונאי רוני דניאל מת בגיל 73 - תקשורת ועיתונות - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › media
Jul 26, 2021 · רוני דניאל, מבכירי העיתונאים בישראל, מת היום (שני) מאירוע לבבי והוא בן 73. דניאל שימש ככתב וכפרשן לענייני צבא וביטחון בחברת החדשות (כיום בקשת 12) מאז הקמתה ב-1993, שידר גם בגלי צה"ל והיה בין ראשוני המנחים בתוכנית האקטואליה הוותיקה "תיק תקשורת", ששודרה בחינוכית. "רוני לא היה רק פרשן ...
משפחתו של רוני דניאל חושפת את הגורם האמיתי למותו ומזהירה ...
https://xlances.com/misc/1617
“כשאני רואה ילדים פגועים בעזה זה צובט לי בלב. וכשקיבלתי טלפון בעניין הילדות של ד”ר אבו אל-עייש (הרופא הפלסטיני ששלוש בנותיו נהרגו במבצע עופרת יצוקה), אני טלפנתי לכל הצבא שיזיזו משם את הטנק.
העיתונאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73 לאחר שלקה בדום לב - מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › טלוויזיה
הוא הותיר אחריו אישה - שלומית, ושלושה ילדים. דניאל כיהן ב-28 השנים האחרונות כפרשן הצבאי של ערוץ 2 ושל חדשות 12, אולם הקריירה התקשורתית שלו נמשכת ...
העיתונאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73 | מעריב
https://www.maariv.co.il/culture/tv/Article-855429
Jul 26, 2021 · ביטול. רוני דניאל (צילום: חן גלילי) העיתונאי ואיש התקשורת רוני דניאל הלך היום (שני) לעולמו, לאחר שלקה בדום לב, והוא בן 73. הוא הותיר אחריו אישה - שלומית, ושלושה ילדים. דניאל כיהן ב-28 השנים האחרונות כפרשן הצבאי של ערוץ 2 ושל חדשות 12, אולם הקריירה התקשורתית שלו נמשכת כבר 50 שנה.
N12 - סיפור חייו של חברנו רוני דניאל שהלך לעולמו בגיל 73 - Mako
https://www.mako.co.il › news-israel
"יש לי חור גדול בלב, יום אחד עוד נחייך": סיפור חייו של רוני דניאל והריאיון החשוף מלפני 15 שנה. פטירתו של פרשננו הצבאי הוותיק הותירה חלל עצום ...
N12 - רוני דניאל, פרשן חדשות 12, הלך לעולמו בגיל 73
www.mako.co.il › news-israel › 2021_q3
Jul 26, 2021 · נשיא המדינה הרצוג מסר: "'להיות ישר והגון זו לא הבלחה של רגע, זו דרך חיים', כך תיאר בפניי רוני דניאל את תפיסת עולמו בהודעת הוואטסאפ האחרונה שכתב לי לפני מספר שבועות. איבדנו את פס הקול הייחודי, הישר והבוטח, ההגון והמקצועי של עיתונאי אוהב אדם, אוהב המדינה ואוהב העם".
רוני דניאל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › רוני_...
רוני דניאל (29 באוקטובר 1947 – 26 ביולי 2021) היה כתב ופרשן ישראלי לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות. ... דניאל היה נשוי לשלומית ואב לשלושה ילדים.
N12 - סיפור חייו של חברנו רוני דניאל שהלך לעולמו בגיל 73
www.mako.co.il › news-israel › 2021_q3
Jul 26, 2021 · נפרדים מרוני דניאל ז"ל: הידיעה על לכתו של פרשננו הצבאי הוותיק הותירה אתמול (שני) הלם גדול. רבים לא יכלו לעצור את הדמעות, בהם גנרלים לשעבר וקולגות כאחד, שביקשו לעצור את סדר היום ולספר על האדם המיוחד במינו שכולו שליחות גדולה ולב ענק.
רוני דניאל בתמונות נדירות | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
דניאל היה כתב ופרשן לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות במשך שלושה עשורים, מאז הקמתה בשנת 1993. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. מועד הלוויתו טרם ...
"תמיד היה שם": העיתונאי רוני דניאל הובא למנוחות - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › כללי
"כבר לא מייצרים אנשים כמוהו": הלווייתו של רוני דניאל. (צילום: N12) ... 23 שנות חברות, ותמיד חזרנו לבית שלו, למשפחה שלו, הילדים שלו.
103FM - רוני דניאל - הגיע תורם של הילדים?
103fm.maariv.co.il › programs › media
Jan 28, 2021 · 103FM - רוני דניאל - הגיע תורם של הילדים? האזנה לשידור החי פודקאסטים תוכניות פודקאסטים מייעצים שבת עברית TOP 10 ארכיון לוח שידורים הורדת האפליקציה על הרדיו צרו קשר תנאי שימוש באתר. דף הבית.
רוני דניאל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › רוני_דניאל
רוני דניאל. רוני דניאל ( 29 באוקטובר 1947 – 26 ביולי 2021) היה כתב ו פרשן ישראלי לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות. לאורך הקריירה המקצועית שלו כ עיתונאי עבד במספר כלי תקשורת, בהם: קול ישראל, גלי צה"ל וחברת החדשות, בה עבד מאז הקמתה ב- 1993 ועד לפטירתו.
הטרגדיה של רוני דניאל - גלובס
https://www.globes.co.il › article
... הרמטכ"ל עשה רושם של מארח במסיבה שתעתה בדרכה ומקום נחיתתה לא נודע, אבל יותר מכול כאב הלב על הפרשן הצבאי רוני דניאל, שכבר שלשום בלילה חשף ...
N12 - סיפור חייו של חברנו רוני דניאל שהלך לעולמו בגיל 73
https://www.mako.co.il/news-israel/2021_q3/Article-acef294f604ea71027.htm
Jul 26, 2021 · נפרדים מרוני דניאל ז"ל: הידיעה על לכתו של פרשננו הצבאי הוותיק הותירה אתמול (שני) הלם גדול. רבים לא יכלו לעצור את הדמעות, בהם גנרלים לשעבר וקולגות כאחד, שביקשו לעצור את סדר היום ולספר על האדם המיוחד במינו שכולו שליחות גדולה ולב ענק.
משפחתו של רוני דניאל חושפת את הגורם האמיתי למותו ומזהירה את ...
xlances.com › misc › 1617
“כשאני רואה ילדים פגועים בעזה זה צובט לי בלב. וכשקיבלתי טלפון בעניין הילדות של ד”ר אבו אל-עייש (הרופא הפלסטיני ששלוש בנותיו נהרגו במבצע עופרת יצוקה), אני טלפנתי לכל הצבא שיזיזו משם את הטנק.
רוני דניאל בן 70: מה אמא שלו ואחותו אומרות עליו? | חדשות מעריב
https://www.maariv.co.il/news/military/Article-725528
Oct 24, 2019 · ביטול. רוני דניאל (צילום: יח"צ) רוני דניאל הוא הפרשן הצבאי הבכיר של 'חדשות 12', מגיש ברדיו 103fm כבר שנים רבות, ומוביל את תוכנית 'הקבינט' מדי חמישי בבוקר לצד אלון בן …
העיתונאי רוני דניאל מת בגיל 73 - תקשורת ועיתונות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › media
רוני דניאל, מבכירי העיתונאים בישראל, שימש ככתב ופרשן צבא וביטחון של חברת החדשות מאז הקמתה והיה ... הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. דניאל ...
רוני דניאל בן 70: מה אמא שלו ואחותו אומרות עליו? | חדשות מעריב
www.maariv.co.il › news › military
Oct 24, 2019 · ביטול. רוני דניאל (צילום: יח"צ) רוני דניאל הוא הפרשן הצבאי הבכיר של 'חדשות 12', מגיש ברדיו 103fm כבר שנים רבות, ומוביל את תוכנית 'הקבינט' מדי חמישי בבוקר לצד אלון בן דוד ויואב לימור. בתוכניתם הבוקר (חמישי) ציפתה לו הפתעה מיוחדת.
העולם של רוני דניאל | אב במשרה מלאה
https://avbe.co.il/2011/09/06/העולם-של-רוני-דניאל
Sep 06, 2011 · בעולם של רוני דניאל הערבים מבינים רק כח, "המזרח התיכון מתנהל לפי חוקים אחרים, הכבוד הלאומי משמש מרכיב בסיסי ב"כח ההרתעה" ובכלל הם התחילו אז הם צריכים להתנצל. הכל עובר עליך וקקה בידיך, ממש גן ...