חיפשת:

רוני דניאל ערי

רוני דניאל - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/he/רוני_דניאל
רוני דניאל (29 באוקטובר 1947 – 26 ביולי 2021) היה כתב ופרשן ישראלי לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות. לאורך הקריירה המקצועית שלו כ עיתונאי עבד במספר כלי תקשורת, בהם: קול ישראל , גלי צה"ל וחברת החדשות, בה עבד מאז הקמתה ב- 1993 ועד לפטירתו.
רוני דניאל נפרד - וואלה! סלבס
https://celebs.walla.co.il › item
רוני דניאל נפרד. כתבנו הצבאי העביר לאחרונה את חפציו לבית מלון ועזב את הדירה בה התגורר עם אשתו. מקורב לדניאל: הוא הציג בפנינו את חברתו החדשה.
הטרגדיה של רוני דניאל - גלובס
https://www.globes.co.il › article
... הרמטכ"ל עשה רושם של מארח במסיבה שתעתה בדרכה ומקום נחיתתה לא נודע, אבל יותר מכול כאב הלב על הפרשן הצבאי רוני דניאל, שכבר שלשום בלילה חשף ...
מגזין - זוכרים את רוני דניאל: נקודות הציון החשובות בחייו - פרוגי
https://www.frogi.co.il › ... › מגזין וחברה
דניאל הותיר אחריו את אשתו שלומית ושני ילדיו, עלמה שנמצאת בארצות הברית, ועמית. ערי, בן נוסף שלו, נפטר בשנת 1987 בגיל 13, לאחר התקף אסתמה חריף ...
העיתונאי רוני דניאל מת בגיל 73 - תקשורת ועיתונות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › media
רוני דניאל, מבכירי העיתונאים בישראל, שימש ככתב ופרשן צבא וביטחון של חברת החדשות מאז הקמתה והיה מראשוני המגישים ב"תיק תקשורת".
רוני דניאל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › רוני_...
רוני דניאל (29 באוקטובר 1947 – 26 ביולי 2021) היה כתב ופרשן ישראלי לענייני צבא וביטחון של חברת ... ערי, בנו, נפטר בשנת 1987 בגיל 13, לאחר התקף אסתמה חריף.
העיתונאי והפרשן הצבאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73 - Ynet
https://www.ynet.co.il › article
רוני דניאל, מהפרשנים הבכירים והמוכרים בישראל מזה עשרות שנים, עיתונאי חדשות 12, הלך לעולמו בגיל 73. דניאל נפטר בביתו, ככל הנראה בעקבות דום לב ...
שיחה:רוני דניאל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:רוני_דניאל
רוני דניאל הגן על צופיו מפני האמת המרה על צה"ל. פלא שהם ...
https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.10046547
Jul 29, 2021 · רוני דניאל, ששילב עיתונות עם פטריוטיות וציונות, לא היה רק פרשן צבאי. הוא היה קולה של תקופה אחרת, של א"י הטובה, של אהבת המדינה ושמירה על ביטחונה, של הקיבוץ והעיר גם יחד. ביקר כשצריך, נתן מילה טובה ...
רוני דניאל – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/רוני_דניאל
רוני דניאל (29 באוקטובר 1947 – 26 ביולי 2021) היה כתב ופרשן ישראלי לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות. לאורך הקריירה המקצועית שלו כעיתונאי עבד במספר כלי תקשורת, בהם: קול ישראל, גלי צה"ל וחברת החדשות, בה עבד מאז הקמתה ב-1993 ועד לפטירתו.
N12 - סיפור חייו של חברנו רוני דניאל שהלך לעולמו בגיל 73 - Mako
https://www.mako.co.il › news-israel
"יש לי חור גדול בלב, יום אחד עוד נחייך": סיפור חייו של רוני דניאל והריאיון החשוף מלפני 15 שנה. פטירתו של פרשננו הצבאי הוותיק הותירה חלל עצום ...
רוני דניאל נפטר : עמית סגל נפרד מרוני דניאל ז"ל: "לא פחד ...
https://cuttsvorepor.blogspot.com/2021/07/20.html
רוני דניאל, מהפרשנים הבכירים והמוכרים בישראל מזה עשרות שנים, עיתונאי חדשות 12, הלך לעולמו בגיל 73. רוני דניאל, מי ששימש במשך שנים ככתב ופרשן צבאי בקול ישראל, גלי צהל וחדשות ערוץ 2, נפטר בגיל 73.
רוני דניאל נפטר - Ag6xwkwreoymym
https://jasonsirche.blogspot.com/2021/07/ag6xwkwreoymym.html
רוני דניאל נפטר - Ag6xwkwreoymym. הכתב והפרשן לענייני צבא וביטחון של חדשות 12 נפטר בגיל 73 • היה אחד מהעיתונאים הוותיקים בחברת החדשות.
ראיון עם אמא: ההפתעה שהכינו לרוני דניאל לכבוד יום הולדתו - מעריב
https://www.maariv.co.il › military
רוני דניאל הוא הפרשן הצבאי הבכיר של 'חדשות 12', מגיש ברדיו 103fm כבר שנים רבות, ומוביל את תוכנית 'הקבינט' מדי חמישי בבוקר לצד אלון בן דוד ...
ערי דניאל בן 13 נפטר מדום לב — Maariv - מעריב 13 October 1987
https://www.nli.org.il › mar › article
ערי דניאל, בנו יחידו של כתב הרדיו רוני דניאל, נפטר שלשום בלילה מדום לב. בן 13 היה במותו. בעוד שבועיים עמד לתוג את בר המצווח.
העיתונאי והפרשן הצבאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/sklblb3cd
Jul 26, 2021 · רוני דניאל, מהפרשנים הבכירים והמוכרים בישראל מזה עשרות שנים, עיתונאי חדשות 12, הלך לעולמו בגיל 73.
ערי דניאל בן 13 נפטר מדום לב ⁩ — ⁨⁨מעריב⁩⁩ 13 אוקטובר 1987 ...
https://www.nli.org.il/he/newspapers/mar/1987/10/13/01/article/56
ערי דניאל, בנו יחידו של כתב הרדיו רוני דניאל, נפטר שלשום בלילה מדום לב. בן 13 היה במותו. בעוד שבועיים עמד לתוג את בר המצווח. בשבת לפנות ערב קיבל ערי התקף אסטמה הריף והובהל לבית חתולים הדסה בת''א.
רוני דניאל: "המלחמה הבאה תהיה אלימה במיוחד" | חדשות מעריב
https://www.maariv.co.il/news/military/Article-610581
Nov 27, 2017 · רוני דניאל (צילום: חן גלילי) על רקע המתיחות בצפון סביב נוכחותם של כוחות איראנים בסוריה, דנו היום (שני) אנשי תקשורת, בפאנל "סיקור המלחמה הבאה", שנערך בכנס אילת לעיתונות, בסוגיית דיווחי האמת בשעת חירום.
רוני דניאל היה עיתונאי מזן שכמוהו לא מייצרים כאן יותר ...
https://www.haaretz.co.il/gallery/television/...
Jul 26, 2021 · רוני דניאל, הפרשן הצבאי של חדשות 12 שמת היום (שני) במפתיע בגיל 73, היה עיתונאי מזן שכמוהו לא מייצרים כאן יותר. ספק אם היו פה רבים כמוהו גם כשהחל את דרכו בתקשורת, עוד בתחילת שנות ה–70.