חיפשת:

ידע אינטואיטיבי במתמטיקה

מתמטיקה - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › Matematika
ילדים מגיעים לגן עם ידע מתמטי מסוים שנצבר במהלך חייהם, יש להתחשב בידע זה. ... המושגים המתמטיים שיש לילדים בגיל הגן הם לרוב מושגים אינטואיטיביים,.
2. מרכיבי הידע המאפיינים פעילות מתמטית
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Chapter...
בחלק זה נבחן את המרכיבים המרכזיים המאפיינים פעילות מתמטית . פישביין קבע שלושה מרכיבים עיקריים הקשורים זה בזה : מרכיב הידע הפורמלי , מרכיב הידע האלגוריתמי-פרוצדורלי ומרכיב הידע האינטואיטיבי ( תירוש , צמיר , ברש וקליין , . ( Fischbein , 1993 ; 2000 . 1 המרכיב האינטואיטיבי כולל את האמונות ...
המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - ידע ...
newhighmath.haifa.ac.il › index › alle-22
Jun 19, 2016 · ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית. כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש. מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998
קראו בכותר - פיתוח חשיבה מתמטית בגיל הרך : תיאוריה, מחקר ...
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Viewer
מדריכה דידקטית במתמטיקה, עוסקת בכתיבה ובפיתוח חומרי הוראה-למידה, ובינהם המאגר עוד מעט חשבון. דר בת-שבע אילני, בעלת התמחות בחינוך מתמטי במכללה האקדמית בית ברל ובאוניברסיטה הפתוחה. עוסקת ...
אינטואיציה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אינטואיציה
ביטויים נפוצים ביום יום
מתמטיקה ליסודי | מרחב פדגוגי | פורטל עובדי הוראה
pop.education.gov.il › tchumey_daat › matmatika
הבית למורי מתמטיקה. כאן תוכלו למצוא חומרי הוראה ולמידה איכותיים: יחידות הוראה מתוקשבות, מערכי שיעור, סרטונים, שיעורים מצולמים רעיונות של מורים וכן את תוכניות הלימודים והנושאים במרכזיים בכל תוכנית.
תאור המדגם-
https://www.gordon.ac.il › ofir_and_levenberg
הוא מבחין בין ידע פרוצדורלי, שבו ... פורמלי, ידע אלגוריתמי וידע אינטואיטיבי. ... ובהוראת המתמטיקה בפרט, ניכרת השפעתה גם על הסטנדרטים להוראת ה. מתמטיקה.
תכונות ידע אינטואיטיבי, מה זה עבור דוגמאות / פסיכולוגיה ...
https://he.thpanorama.com/articles/psicologa/...
2. מרכיבי הידע המאפיינים פעילות מתמטית
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Index
בחלק זה נבחן את המרכיבים המרכזיים המאפיינים פעילות מתמטית . פישביין קבע שלושה מרכיבים עיקריים הקשורים זה בזה : מרכיב הידע הפורמלי , מרכיב הידע האלגוריתמי-פרוצדורלי ומרכיב הידע האינטואיטיבי ( תירוש , צמיר , ברש וקליין , .
מתמטיקה – הכול מתחיל בגיל הרך!
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
כל פעם שהעיסוק במתמטיקה עולה לסדר היום, ... ההשקעה בגיל הרך בכלל ואת חשיבות העיסוק במתמטיקה ... כי לילדים צעירים יש ידע אינטואיטיבי רחב לגבי מתמטיקה,.
מתמטיקה -פיתוח יחידות לימוד ותהליכי הערכה במתמטיקה בכיתה ...
my.oranim.ac.il › michlol3 › TeacherPortalWap
ידע אינטואיטיבי וידע לוגיכמרכיבים של הפעילות המתמטית. על"ה, עלון למורים למתמטיקה , 22, (12-28) אנגלית חובה
מתמטיקה ליסודי | מרחב פדגוגי | פורטל עובדי הוראה
pop.education.gov.il/tchumey_daat/matmatika/yesodi
הבית למורי מתמטיקה. כאן תוכלו למצוא חומרי הוראה ולמידה איכותיים: יחידות הוראה מתוקשבות, מערכי שיעור, סרטונים, שיעורים מצולמים רעיונות של מורים וכן את תוכניות הלימודים והנושאים במרכזיים בכל תוכנית.
אפרים פישביין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אפרים_פישביין
אפרים פישביין, דינה תירוש, אביבה ברש, ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית, על"ה, 22 (1998), 12–28; אפרים פישביין, מדלן בלצן, המושג המתמטי 'קבוצה' ו'מודל האוסף', על"ה, 26 (2000), 50–65
2. מרכיבי הידע המאפיינים פעילות מתמטית - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
לומד מתמטיקה הפותר בעיה עוסק אמנם במתמטיקה כגוף ידע אך מבצע תהליך יצירתי . ... מבקר ומתקן , לעתים על סמך ניחושים אינטואיטיביים ולעתים על-פי ראיות חדשות ...
מתמטיקה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מתמט...
הידע והשימוש במתמטיקה בסיסית היוו תמיד חלק טבעי וחיוני בחיי האדם והקבוצה. ... רק כך ניתן להימנע מ"משפטים" שגויים, המבוססים על אינטואיציה בלבד, שכמותם הופיעו ...
מחשבות על אינטואיציה ופורמליזם במתמטיקה או בלשון החוקרים ...
http://www.shaanan.ac.il › Laor › Ktav_Et › Math
Is mathematics just an elaboration of common sense? ... בחינוך מתמטי, אינטואיציה ופורמליזם במתמטיקה. ... היותו ילד, ידע אורי שהוא רוצה ללכת בעקבותיו.
אינטואיציה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אינטואיציה
אפרים פישביין – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אפרים_פישביין
אפרים פישביין, דינה תירוש, אביבה ברש, ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית, על"ה, 22 (1998), 12–28; אפרים פישביין, מדלן בלצן, המושג המתמטי 'קבוצה' ו'מודל האוסף', על"ה, 26 (2000), 50–65
עקרונות עבודה חוצי גילים בהוראת המתמטיקה
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › חו...
בבסיס המודל מצויים שלושה סוגי ידע מתמטי: » ידע אינטואיטיבי. » ידע פרוצדוראלי. » ידע פורמאלי. שילוב שלושת סוגי הידע בחיי היום-יום, באמצעות הוראה משמעותית ...
המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - ידע ...
newhighmath.haifa.ac.il/index.php/alle-22/1965-2016-06-19-09-28-02
Jun 19, 2016 · ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית. כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש. מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998
ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית - המרכז ...
https://newhighmath.haifa.ac.il › alle-...
ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית. כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש. מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998 ...