חיפשת:

חדשות משרד החוץ

"משרד החוץ רדום": זוג הישראלים שנעצרו בטורקיה יובאו להארכת ...
https://www.maariv.co.il/news/world/Article-877105
1 day ago · "משרד החוץ לא מסר לנו שום דבר חוץ מזה שמטפלים", אמרה האחות. הבוקר אחותה של העצורה קמה "עם בטן מלאה", כלשונה. "לא ישנתי כל הלילה ואמרתי שאי אפשר לשתוק, אני לא יודעת אם קרה להם משהו.
כניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה
https://corona.health.gov.il › directives
בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ההנחיות לנכנסים לישראל וליוצאים ממנה משתנות בהתאם למצב התחלואה בארץ ובעולם.
חדשות | משרד החוץ - GOV.IL
www.gov.il › he › Departments
Oct 19, 2021 · 13.10.2021 חדשות משרד החוץ יחסי חוץ משרד החוץ מוציא את הכלים החד פעמיים משימוש יוזמה שהינה חלק מתרומת משרד החוץ למאבק במשבר האקלים ולקראת ועידת האקלים COP26 שתתקיים בגלאזגו בתחילת נובמבר.
"משרד החוץ רדום": זוג הישראלים שנעצרו בטורקיה יובאו להארכת ...
www.maariv.co.il › news › world
1 day ago · "משרד החוץ לא מסר לנו שום דבר חוץ מזה שמטפלים", אמרה האחות. הבוקר אחותה של העצורה קמה "עם בטן מלאה", כלשונה. "לא ישנתי כל הלילה ואמרתי שאי אפשר לשתוק, אני לא יודעת אם קרה להם משהו.
משרד החוץ החמיר את אזהרת המסע לאתיופיה; בני משפחות ...
https://www.maariv.co.il/news/military/Article-875866
Nov 06, 2021 · משרד החוץ. /. אתיופיה. העתק קישור. ביטול. משרד החוץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90) לאור מצב החירום שהוכרז באתיופיה, משרד החוץ הישראלי הודיע הערב (שבת) כי בני משפחותיהם של דיפלומטים ישראלים השוהים בבירה, אדיס אבבה, יוחזרו ארצה. כמו כן, יתקיימו דיוני חירום בנושא במהלך השבוע.
ארה"ב סותרת את ישראל: לא קיבלנו עדכון נקודתי על הכרזת ...
www.haaretz.co.il › news › politics
Oct 25, 2021 · ארה"ב סותרת את ישראל: לא קיבלנו עדכון נקודתי על הכרזת הארגונים בגדה. דובר משרד החוץ האמריקאי אמר כי ארצו לא קיבלה התראה מוקדמת על המהלך להכריז על הארגונים הפלסטיניים ארגוני טרור.
משרד החוץ | mako
www.mako.co.il › Tagit › משרד+החוץ
Jun 29, 2021 · משרד החוץ - mako עם מגוון רחב של חדשות ועדכונים כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על משרד החוץ
משרד החוץ של ארה"ב: מודאגים מאוד מתוכנית ישראל לקדם אלפי ...
https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.10328141
Oct 26, 2021 · משרד החוץ של ארה"ב גינה הערב (רביעי) את התוכניות לקדם יותר מ-3,000 יחידות דיור בהתנחלויות, שצפויות לעלות לדיון מחר במינהל האזרחי. בנוסף, ממשל ביידן העביר מסר חריף ללשכת ראש הממשלה בנוגע לקידום הבנייה בהתנחלויות.
חדשות | משרד החוץ - Gov.il
https://www.gov.il › news
סגן שר החוץ עידן רול: "הממשלה בישראל מעוניינת מאוד בקידום מערכת היחסים הבילאטרלית עם האיחוד האירופי". 1.11.2021 חדשות משרד החוץ יחסי חוץ ...
משרד החוץ החליט לפנות משפחות של דיפלומטים מאתיופיה …
https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.10360015
Nov 06, 2021 · על פי משרד החוץ, הדיפלומטים נשארים לעבוד בשגרירות באדיס אבבה. היום (שבת) עדכן משרד החוץ את אזהרת המסע שהוציא ביום רביעי בעקבות ההכרזה של ממשלת אתיופיה על מצב חירום במדינה יום קודם לכן.
"ממליץ להימנע מלשהות באזורי העימות": משרד החוץ פרסם אזהרת מסע ...
www.maariv.co.il › news › politics
Nov 04, 2021 · משרד החוץ פרסם אזהרת מסע לאתיופיה, הנמצאת בימים האחרונים תחת מצב חירום בשל התגברות הלחימה בין קבוצות מורדים לבין השלטון. במשרד החוץ קראו לישראלים שלא לטוס אל המדינה בעת הזו.
משרד החוץ - הארץ
https://www.haaretz.co.il › TAG-1
משרד החוץ החליט לפנות משפחות של דיפלומטים מאתיופיה בעקבות הלחימה · נפתלי בנט ויאיר לפיד במהלך ישיבת ממשלה, באוגוסט. בחזרה לשולחן השרטוטים: 17 המלצות בנות ...
משרד החוץ - גלובס
https://www.globes.co.il › news › מש...
משרד החוץ מופקד על גיבוש וביצוע מדיניות החוץ של ממשלת ישראל, על ביצועה והסברתה באמצעות נציגויות ישראל בעולם. . הוא מייצג את המדינה בפני ממשלות זרות וארגונים ...
משרד החוץ החליט לפנות משפחות של דיפלומטים מאתיופיה בעקבות ...
www.haaretz.co.il › news › politics
Nov 06, 2021 · משרד החוץ החליט לפנות חלק מבני המשפחות של דיפלומטים ישראלים המוצבים באתיופיה בעקבות ההסלמה הביטחונית במדינה. על פי משרד החוץ, הדיפלומטים נשארים לעבוד בשגרירות באדיס אבבה. היום (שבת) עדכן ...
משרד החוץ - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › משר...
משרד החוץ אמון גם על ההסברה ויצירת תדמית חיובית למדינת ישראל. ... זו של הכפר הגלובלי מצריכה מיומנות דינאמית של האגף שכן המידע מתחדש ומשתנה חדשות לבקרים, ...
חדשות | משרד החוץ - GOV.IL
https://www.gov.il/he/Departments/news?OfficeId=6...
Oct 19, 2021 · שר החוץ יאיר לפיד בהצהרה מיוחדת עם מזכיר המדינה, אנתוני בלינקן ושר החוץ האמירתי, הוד מעלתו השייח עבדאללה בן זיאד. אנחנו כותבים פרק חדש בהיסטוריה. זו ברית של מתונים שעוסקת בחיים בתקווה באופטימיות בלהסתכל קדימה. 13.10.2021 חדשות משרד החוץ יחסי חוץ.
משרד החוץ - חדשות ועדכונים בזמן אמת | חמ"ל
https://www.hamal.co.il › hashtag
חמל - מבזקים וחדשות מתפרצות בזמן אמת: סקופים ודיווחים ראשוניים מהשטח בזמן אמת - לפני סינון, לפני עריכה ולפני כולם. היכנסו עכשיו!
ארה"ב סותרת את ישראל: לא קיבלנו עדכון נקודתי על הכרזת ...
https://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.10324775
Oct 25, 2021 · התראות במייל. 25 באוקטובר 2021. דובר משרד החוץ האמריקאי נד פרייס הכחיש אמש (שני) את טענת ישראל כי היא מסרה מידע מוקדם לארה"ב על הכוונה להכריז על ששת הארגונים הפלסטיניים בגדה ארגוני טרור. "למיטב ידיעתנו, לא קיבלנו מידע נקודתי על כך", אמר פרייס לשאלת עיתונאים.
משרד החוץ | מעריב
https://www.maariv.co.il › תגיות
משרד החוץ – כל מה שרציתם לדעת אודות משרד החוץ : חדשות חמות, כתבות ומידע עדכני - למידע נוסף, היכנסו עכשיו.
"ממליץ להימנע מלשהות באזורי העימות": משרד החוץ פרסם …
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-875543
Nov 04, 2021 · בהודעה שפורסמה מטעם משרד החוץ נאמר כי במהלך הימים הקרובים ייתכנו שיבושים ומגבלות על טיסות, תנועה וגישה, תקשורת וזמינות של מוצרים במדינה האפריקאית, זאת בעקבות מלחמת האזרחים שבשטחה. אנה רייבה ברסקי 04/11/2021 18:50 1 דק' קריאה השמעה. עצור.
משרד החוץ החמיר את אזהרת המסע לאתיופיה; בני משפחות השגרירים ...
www.maariv.co.il › news › military
Nov 06, 2021 · משרד החוץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90) לאור מצב החירום שהוכרז באתיופיה, משרד החוץ הישראלי הודיע הערב (שבת) כי בני משפחותיהם של דיפלומטים ישראלים השוהים בבירה, אדיס אבבה, יוחזרו ארצה. כמו כן ...
משרד החוץ: סוכם כי ישראל תצטרף לתוכנית השקעות של האיחוד ...
https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.10326856
Oct 26, 2021 · משרד החוץ הודיע היום (שלישי) על השלמת המשא ומתן לצירוף ישראל לתוכנית "הורייזן יורופ" לשבע השנים הקרובות. מדובר בתוכנית המשך של האיחוד האירופי להשקעות במיזמים בתחומי המדע בתקציב כולל של כ-95.5 מיליארד אירו, שהוגדרה בישראל "ספינת הדגל" ביחסים המתחזקים עם האיחוד.
משרד החוץ הפלסטיני: תוכנת פגסוס נמצאה בטלפונים של שלושה ...
https://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.10376017
2 days ago · משרד החוץ הפלסטיני הודיע היום (חמישי) כי תוכנת הריגול "פגסוס" של NSO הישראלית נמצאה בטלפונים הניידים של שלושה בכירים ברשות הפלסטינית.
משרד החוץ - Ynet
http://www.ynet.co.il › tags › משרד_ה...
משרד החוץ - מגוון כתבות אודות משרד החוץ באתר ynet. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חדשות חמות, עדכונים ומבזקים.
צרפת: "מבקשים הבהרות מישראל" על ארגוני הטרור - סרוגים
https://www.srugim.co.il/611268-צרפת-מבקשים-הבהרות-מישראל-על...
Oct 26, 2021 · משרד החוץ של צרפת התייחס להכרזה של ישראל על 6 ארגונים פלסטינים כארגוני טרור, ואמר כי חברי הממשלה "מבקשים הבהרות מהרשויות הישראליות". לדבריהם, "צרפת מביעה את דאגתה" מההודעה. הסערה נמשכת: משרד החוץ של צרפת הגיב היום (שלישי) להכרזתו של שר הביטחון בני גנץ על הגדרת שישה ארגונים ...
חדשות, עדכונים ומידע מורחב אודות משרד החוץ | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
משרד החוץ - מחפשים מידע אודות משרד החוץ? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות משרד החוץ באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!