חיפשת:

משרד החוץ טלפון

מחלקה קונסולרית - Israeli Missions Around The World
https://embassies.gov.il › Pages
ניתן להוריד טפסים וקישורים מאתר משרד החוץ. ... מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי-יד, טלפונים ניידים ומכשירים אלקטרוניים.
אימות מסמכים ציבוריים ישראלים | משרד החוץ
https://www.gov.il/he/Departments/General/document_verification
צור קשר | משרד החוץ - Gov
https://www.gov.il › contact_us_mfa
במסגרת כינון היחסים עם איחוד האמירויות, משרד החוץ עומד לרשותכם על מנת לסייע ... שירות קונסולרי - אימות מסמכים: 02-5303301, מענה טלפוני יינתן ...
המוקד הטלפוני של משרד החוץ
https://www.rating2day.co.il/מוקד-משרד-החוץ
מוקד טלפוני משרד החוץ. דרגו את איכות השירות של החברה: יש הסבורים כי פעילות משרד החוץ מתמקדת אך ורק בהליכים מדיניים, ואינה נוגעת לאזרח הישראלי הממוצע. תפיסה זו, כמובן, מוטעית. בלא מעט מקרים, יכול משרד החוץ לסייע לאזרחי ישראל, במהלך שהותם בחו”ל אך לא רק.
קבלת קהל אימות מסמכים במשרד החוץ | משרד החוץ
www.gov.il › he › Departments
Feb 18, 2021 · ניתן לשלוח לכתובת: משרד החוץ שדרות יצחק רבין 9 עבור האגף הקונסולרי, מחלקת אימות מסמכים. למעטפה יש לצרף, קבלה המעידה על תשלום אפוסטיל עבור כל אחד מהמסמכים הנדרשים לאימות (ללא הגבלת כמות מסמכים).
המוקד הטלפוני של משרד הרישוי
https://www.rating2day.co.il/מוקד-טלפוני-משרד-הרישוי
מוקד משרד הרישוי פעיל 24 שעות ביממה (בשעות מסוימות אך ורק בצורת מענה אוטומטי), והוא משמש מקור מידע בכל אחד מהנושאים הנתונים תחת אחריותו של משרד הרישוי. זאת ועוד, באמצעותו ניתן לדעת כיצד ניתן ...
Israel Ministry of Foreign Affairs
www.mfa.gov.il › MFAHEB › Pages
JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript mus
המוקד הטלפוני של משרד החוץ
www.rating2day.co.il › מוקד-משרד-החוץ
משרד החוץ מתפעל, כחלק מפעילותו השוטפת, מספר מוקדים טלפוניים – מרכז המצב של משרד החוץ הוא אחד המרכזיים שבהם. זהו מרכז שליטה, דיווח או תיאום, אשר פועל עם גופים שונים בארץ ובעולם.
מרכז מצב
https://mfa.gov.il › Pages › matzav
מרכז המצב של משרד החוץ משמש כמרכז שליטה, דיווח ותיאום במצבי שגרה וחירום. מרכז מצב מאויש ופעיל בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה ומסוגל לתת מענה ראשוני לפניות של ...
משרד החוץ, שד' יצחק רבין 9, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על משרד החוץ שד' יצחק רבין 9, ירושלים - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום משרדי ממשלה, מוסדות וחברות ממשלתיים.
צור קשר | משרד החוץ
www.gov.il › he › Departments
Aug 13, 2020 · מרכזיית משרד החוץ: 02-5303111 . במסגרת כינון היחסים עם איחוד האמירויות, משרד החוץ עומד לרשותכם על מנת לסייע בכל שאלה: בנושאים עסקיים נא לפנות בדואר אלקטרוני: me.economy@mfa.gov.il
משרד החוץ, שד' יצחק רבין 9, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/14811000/34675
מידע נוסף על משרד החוץ. Arrow_Open_part. אזורי שירות. ירושלים. תחומי העסק. משרדי ממשלה, מוסדות וחברות ממשלתיים. מספרי טלפון נוספים. טלפון נוסף 02-5303111.
צור קשר | משרד החוץ
https://www.gov.il/he/Departments/General/contact_us_mfa
Aug 13, 2020 · פניות ללשכת שר החוץ - sar@mfa.gov.il. ישראלים בחו"ל - 911@mfa.gov.il. נושאים קונסולריים - באמצעות טופס פניות ציבור מקוון. פניות ציבור - pniot@mfa.gov.il. פניות במסגרת חוק חופש המידע - foi@mfa.gov.il. פניות בנושא סנקציות של מועצת הביטחון - pniot@mfa.gov.il.
שירות קונסולרי - GxMSDev
mfa.gov.il › mfaheb › consularservice
All rights reserved to the state of Israel © 2015
GOV.IL
https://www.gov.il/he/Departments/General/matzav
31.12.2018. מרכז המצב של משרד החוץ משמש כמרכז שליטה, דיווח ותיאום במצבי שגרה וחירום. מרכז מצב מאויש ופעיל בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה ומסוגל לתת מענה ראשוני לפניות של גופים ואזרחים, בכל שעה. ערוך לפעילות במצבי שיגרה ובמצבי חירום ו/או משבר ופועל בשיתוף פעולה עם גופים רשמיים בארץ ...
משרד החוץ , ירושלים , קונסולרית , המחלקה לישראלים בחו"ל - B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
צור קשר עם משרד החוץ , ירושלים , קונסולרית , המחלקה לישראלים בחו"ל בירושלים - משרדי ממשלה בירושלים באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, ...
קבלת קהל אימות מסמכים במשרד החוץ | משרד החוץ
https://www.gov.il/he/Departments/General/imut_mismachim_zmanim
Feb 18, 2021 · קבלת קהל אימות מסמכים במשרד החוץ | משרד החוץ. קהל נכבד, אנו נוכחים לראות כי מידי יום אזרחים רבים שהזמינו תור אינם מגיעים ואינם מקפידים לבטל את התור שהזמינו. במידה והזמנת תור ואינך מגיע/ה, אנא התחשבו באחרים ודאגו לבטל את התור. gov.il.
המוקד הטלפוני של משרד החוץ
https://www.rating2day.co.il › מוקד-מ...
במוקד הטלפוני של משרד החוץ ניתן לקלב מידע רב הן בעיתות חרום, ... מוקד טלפוני משרד החוץ ... יש הסבורים כי פעילות משרד החוץ מתמקדת אך ורק בהליכים מדיניים, ...
משרד החוץ, שד' יצחק רבין 9, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
www.d.co.il › 14811000 › 34675
מידע נוסף על משרד החוץ. Arrow_Open_part. אזורי שירות. ירושלים. תחומי העסק. משרדי ממשלה, מוסדות וחברות ממשלתיים. מספרי טלפון נוספים. טלפון נוסף 02-5303111.
משרד החוץ-מידע כללי - MFA
www.mfa.gov.il/MFAHeb/General+info/About+us/misrad.htm
משרד החוץ מופקד על גיבוש מדיניות החוץ של ממשלת ישראל, על ביצועה והסברתה. הוא מייצג את המדינה בפני ממשלות זרות וארגונים בינלאומיים, מסביר את עמדותיה ובעיותיה ברחבי העולם, שוקד על קידום קשרי הכלכלה, התרבות והמדע ומקדם את שיתוף הפעולה עם ארצות מתפתחות.
שירות קונסולרי - GxMSDev
https://mfa.gov.il/mfaheb/consularservice/pages/default.aspx
All rights reserved to the state of Israel © 2015
חיפוש נציגויות ישראל בעולם | משרד החוץ
https://www.gov.il/he/Departments/dynamiccollectors/israeli-consular-services
חיפוש נציגויות ישראל בעולם | משרד החוץ. gov.il. משרד החוץ. חיפוש נציגויות ישראל בעולם. חיפוש נציגויות ישראל בעולם. באפשרותכם לבצע חיפוש על ידי בחירה באחת או יותר מהאפשרויות הבאות. יבשת טקסט לא חוקי יבשת. מדינה טקסט לא חוקי מדינה. נציגות טקסט לא חוקי נציגות.
קורונה - היתרי כניסה לישראל
embassies.gov.il › la-he › Pages
Aug 01, 2021 · הודעת משרד הבריאות בהתאם להחלטת קבינט הקורונה, להלן רשימת סיווג המדינות החדשה אשר תיכנס לתוקף ביום שני 16.8.21 (בכפוף לאישור התקנות הרלוונטיות).
משרד החוץ - מספרי טלפונים של אגף קונסולרית - foi.gov.il אתר חופש ...
https://foi.gov.il › node
משרד החוץ. 06.03.2018. אבקש לקבל את מספרי טלפונים של אגף קונסולרית. קבצים להורדה. מספרי טלפונים בקשה.pdfמספרי טלפונים בקשה.pdf.