חיפשת:

דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים

פורטל מס"ע | עליזה עמיר
https://portal.macam.ac.il/masa-creators/עליזה-עמיר
תקציר. דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם משפיעים במידה ניכרת על הדיאלוג שהוא מנהל עמם. במאמר זה בוחנות המחברות את הדיאלוגיות ב-133 חיבורים שכתבו תלמידי ...
Atkin Hilla - oranim.ac.il
www.oranim.ac.il › personal › hilla_a
עבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
פורטל מס"ע | טיעון
portal.macam.ac.il › masa-keyword › טיעון
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם משפיעים במידה ניכרת על הדיאלוג שהוא מנהל עמם.
פורטל מס"ע | עליזה עמיר
portal.macam.ac.il › masa-creators › עליזה-עמיר
תקציר. דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, והם משפיעים במידה ניכרת על הדיאלוג שהוא מנהל עמם. במאמר זה בוחנות המחברות את הדיאלוגיות ב-133 חיבורים שכתבו תלמידי ...
ביבליוגרפיה - מורים ללשון משתפים - האתר של שני אורה - Google Sites
https://sites.google.com › biblography
אתקין , ה', & עמיר, ע'. (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים : כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך, 54-37. אתקין, ה', & עמיר, ע'. (2012).
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עליזה עמיר והלה אתקין. תקציר. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי.
מכללת אפרתה
https://online.emef.ac.il › course › overviewfiles
קשיים בכתיבה ושחרור חסמים ... דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. ... אמצעים לשוניים מפורשים להבעת דיאלוגיות בכתיבתם של תלמידי בית הספר התיכון – מחקר משווה.
אתקין הלה - oranim.ac.il
https://www.oranim.ac.il/personal/hilla_a
עבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
אתקין הלה - oranim.ac.il
www.oranim.ac.il › personal › hilla_a
עבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
https://portal.macam.ac.il/article/דיאלוגיות-בכתיבת-טיעון-של...
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים ...
צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › Chativat-Beynayim
המבטאים דיאלוגיות בכתיבת טיעון של. תלמידי כיתה י"ב . מן המחקר עולה. ,. כי ניכר שחלק מהתלמידים מודעים לאופי האינטראקציוני. וה. שכנועי של תהליך הבניית הטיעון, ...
הוראת הטיעון וכתיבת טיעון - מורים ללשון משתפים - האתר של ...
https://sites.google.com/site/morimlashon305115461/sirtonimivrit/tiunamutot
בקריאות של טקסטים בכלל חשוב לבחון את מטרת הטקסט וסוגתו. כלומר, חשוב לברר את סוג הטקסט: טיעון, הכוונה, תיאור, טרנזקציה, נרטיב והיצג. ... היא תשאל אתה תלמידים מה דעתם על הנושא ויחד הם יעלו נימוקים ...
חלק ב: כתיבת סיכום "אמצע הדרך" במיזם הכתיבה ההנחיות
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-rishon
דיאלוגיות בכתיבתם של תלמידים. דפים 57. תל אביב: מכון מופ"ת; עמיר, ע' ואתקין ה' (2012). צייני עמדה בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון. בתוך: ע' השכל שחם, ...
מבוא
https://kaye.ac.il › wp-content › uploads › 2018/08
כתיבת טקסט טיעוני ?( רציונל המחקר. לדעתנו. ,. לכל מורה יש תפקיד בקידום ובעידוד הכתיבה של תלמידים כחלק מתפקידו בחינוך. לאוריינות.
אתקין הלה - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › hilla_a
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים, דפים, 57, 54-37. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2012). צייני עמדה בכתיבת הטיעון של תלמידי התיכון, בתוך: השכל-שחם, ע', בורשטיין, ר', ...
מה דעתי? כותבים טיעון - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/מה-דעתי-כותבים-טיעון
ניטור רמת האלימות בבתי הספר על-פי דיווחי תלמידים . ילד אלים כלפי מורים ותלמידים ... המאמר מבוסס על ההרצאה של רינה יצחקי "ילדים כבני-אדם, הזכות לכבוד והחובה ... התנסות בכתיבת טיעון.
דפים 57 - גליון בנושא לשון והוראתה - מרכז ההזמנות של מכון ...
https://store.macam.ac.il/store/dapim/3465
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. גילה שילה ונוע רגוניס. חשיפת המסנה הלוגי של טקסט טיעון בשפה טבעית באמצעות הצרנו בפרולוג (תכנות בלוגיקה) זהר לבנת. העברית כשפת מחקר מודרנית. רחל רוזנר. "דיבור מתוכנן" בתכניות הלימודים בעברית (כשפת אם) בבית הספר העל-יסודי בישראל: סקירת ...
פורטל מס"ע | דיאלוג
portal.macam.ac.il › masa-keyword › דיאלוג
מאמר זה מבקש לתרום לדיון לגבי השפה הדיאלוגית וה"שיחות" הנערכות במפגשי המרחב הווירטואלי והדרך שבה אנשים צעירים תופסים מרחב זה, השפעתו עליהם, והקשרים ההדדיים שלהם בתוכו. המאמר מציג את הממצאים ממחקר שהתבסס על קהילת חקר פילוסופית שבה תלמידים דנו ב"אני" ו"אתה" (האחר ...
פורטל מס"ע | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
portal.macam.ac.il › article › דיאלוגיות
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. עמיר, ע' ואתקין, ה' (2014). דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים. דפים, 57, 54-37. בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים ...
פורטל מס"ע | טיעון
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/טיעון
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים בשנים האחרונות נדונה בהרחבה הדיאלוגיות המתקיימת בכתיבה הארגומנטטיבית. ביטוייה מראים כי המוען ער לנוכחותם של נמענים, …
Atkin Hilla - oranim.ac.il
https://www.oranim.ac.il/personal/hilla_a/en/default.aspx
עבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית. יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים. אוניברסיטת בר אילן, בהנחיית הפרופסור אלדעה ויצמן. Interactivityin Readers' Ironic Comments to On-Line Op-Eds. in the Website of "Haaretz" Newspaper: Threads and Ripples.