חיפשת:

בתי קפה שווים

אספרסו של צהריים: 20 בתי קפה להעביר בהם את יום הבחירות - וואלה ...
https://food.walla.co.il › item
הקפה של בית הקלייה AVA שנמכר ללא מעט בתי קפה חיפאים אחרים, ... תמצאו שם תבשילים צמחוניים, סנדביץ' קרואסון, משקאות בריאות שווים, ואווירת חופש ...
10 הכי טובים: בתי קפה באזור המרכז - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות בסגנון בית קפה באזור המרכז, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות באזור המרכז וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
מחוברים לטבע: בתי קפה טובים עם נוף ירוק צריך לדעת למצוא, ובמיוחד כאלה שטובלים בנוף ירוק, אז הכנו רשימה שאף נסיעה לצפון לא שלמה בלעדיה.
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
Nov 25, 2021 · בתי קפה | מחיר ₪₪₪₪. כברי | אנחנו פתוחים! א' 08:30-18:00 ג'-ה' 08:30-18:00 ו' 09:00-14:00 ש' 10:00-14:00 *בחודשי האביב, קיץ וסתיו יש הופעות כובע וג'אם בכברי בערבי חמישי מ 21:00 לתוך הלילה (יחזור ממרץ) 053-8090517. פרטי המסעדה.
בתי הקפה הכי שווים בתל אביב
https://www.mako.co.il/food-cooking_magazine/...
Jun 14, 2010 · בית קפה ומאפייה במתחם אסיה הכשר שבתל-אביב, מצליח לייצר אווירה עסקית מהוגנת שאליה מגיעים לקיים פגישות או לנוח בחברת עיתון, עורכי דין, שופטים ואנשי עסקים מהסביבה, בשילוב בית קפה נעים המציע מוצרי בוטיק משובחים. וכל זאת באווירה של לובי של בית מלון מכובד.
כשר - בתי קפה - איזי
https://easy.co.il › ... › בתי קפה
בתי קפה (כשר) - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. ... "עצירה נהדרת לקפה צהריים עם מבחר סלטים שווים". 148 ביקורות.
בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר בתל אביב - טיים אאוט
https://timeout.co.il › אתם-יושבים-20-ב...
מבחוץ הוא נראה כמו בית קפה שכונתי קטן וחמוד, עם נוף לכיכר מילנו וצלחות יפות של סלטים, כריכים ומנות צהריים מתוחכמות ובריאות, אך תפריט הקפה הוא ...
בתי קפה בתל אביב: בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר | טיים …
קפה (צילום: שאטרסטוק) בדומה לחצי עולם, כנראה יש לכם רגשות חזקים כלפי ספקי הקפאין והמאפים השכונתיים שלכם. הרכבנו לכם את הרשימה האולטימטיבית למי שרוצה לשתות קפה בלי לצאת מהטרנינג. מאת שירי כץ, נעמה רק ו שרון בן-דוד. 3 ביוני 2021.
בתי קפה מומלצים בתל אביב - בתי קפה שלא תרצו לפספס - מטיילת ...
https://www.trvbox.co.il › בתי-קפה-מומ...
רשימה של בתי קפה הכי מומלצים וטובים בתל אביב. בתי קפה עם אווירה מעולה, קפה טוב, שירות אדיב, מתאימים לטבעוניים, אוכל ברמה גבוהה ומתאימים לעבודה עם לפטופ.
פריז: המלצות על הקונדיטוריות ובתי הקפה הכי שווים
בתי קפה; קונדיטוריות; בולנז'רי; פטיסרי; טיולים בחו"ל
בתי הקפה המומלצים בתל אביב לשנת 2022 - Rest
Oct 20, 2014 · בתי קפה בתל אביב המומלצים לשנת 2022. צפו בחוות דעת וגלו את בתי הקפה הכי שווים בעיר. מיינו לפי רמת כשרות, טווח מחירים ועוד. רעבים? Rest!
12 בתי קפה שווים בבוקרשט בשנת 2021 – זמן מקומי
https://zmanmekomi.com/בתי-קפה-שווים-בבוקרשט
Oct 12, 2021 · תוכן זה זמין גם ב: English (אנגלית) Deutsch (גרמנית) Italiano (איטלקית) polski (פולנית) כתבה, טעמה וצילמה: יעל פרי. בוקרשט התעוררה מחלום בלהות אחרי משבר השנה הראשונה של הקורונה, שנה שהמיטה כלייה על עסקיי מזון רבים שחלקם נסגרו לצמיתות. אבל …
25 המסעדות ובתי הקפה הכי שווים בוינה, לשנת 2021 – זמן …
Dec 19, 2019 · בית קפה מיוחד מאוד, מנהלות אותו 3 סבתות שהן גם המבשלות וגם המגישות (הסבים כמובן גם עוזרים בעומס), האווירה מאוד ביתית והאוכל כמובן הוא אוסטרי אותנטי מבית סבתא, אפשר להרגיש בכל ביס את הטאצ' המיוחד של הסבתות.
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Zap Rest
https://www.rest.co.il › israel › cafes
מחפשים בית קפה? באתר Rest תוכלו למצוא מידע מפורט ומעודכן על בתי הקפה הכי מומלצים בארץ, כולל תפריטים מעודכנים וחוות דעת. היכנסו והזמינו מקום >>