חיפשת:

בתי קפה מיוחדים

באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
מחוברים לטבע: בתי קפה טובים עם נוף ירוק צריך לדעת למצוא, ... בית קפה בו עובדים גם בעלי צרכים מיוחדים, שבחלל בו הוא פועל יש גם גלריית אומנות ...
בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר בתל אביב - טיים אאוט
https://timeout.co.il › אתם-יושבים-20-ב...
הדבר האחרון שאפשר היה לצפות משף בסדר גודל של חיים כהן הוא לפתוח בית קפה בתחנת דלק. על כן פיצי הוא הפתעה נעימה שבעתיים כי כל מה שיש כאן נאה, ...
באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/H1Hk427ZB
Jul 13, 2019 · במרכז המסחרי "גן הצפון", בין מסעדות למזון מהיר, גלידרייה ופיצוצייה אחת, פועלת לה חנות השוקולד של שולמן. אם תיכנסו פנימה ותחצו את החלל המרכזי בו נמכרים שלל השוקולדים ששולמן מכין בעצמו, תתגלה בפניכם חצר קטנה ופסטורלית המשקיפה על נקודת המפגש בין נחלי הבניאס, החצבני ושניר.
בתי קפה מומלצים בתל אביב - בתי קפה שלא תרצו לפספס - מטיילת ...
https://www.trvbox.co.il › בתי-קפה-מומ...
רשימה של בתי קפה הכי מומלצים וטובים בתל אביב. בתי קפה עם אווירה מעולה, קפה טוב, שירות אדיב, מתאימים לטבעוניים, אוכל ברמה גבוהה ומתאימים לעבודה עם לפטופ.
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 | בית קפה בכל הארץ - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 - צוות האתר ריכז לכם מעל 1840 (!) בתי קפה ברחבי הארץ הניתנים לחיפוש ע"י מנוע חיפוש ידידותי במיוחד! מחפשים בית קפה? היכנסו עכשיו >>
בתי קפה בתל אביב: בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר | טיים אאוט
timeout.co.il › אתם-יושבים-20-בתי
בדומה לחצי עולם, כנראה שיש לכם רגשות חזקים כלפי ספקי הקפאין והמאפים המקומיים שלכם. אלו הם בתי הקפה הטובים ביותר בתל אביב לפי אזורים - הרשימה של TimeOut
10 בתי קפה הכי מומלצים בישראל - TayCafe
https://www.taycafe.co.il › 10-בתי-קפ...
למזלנו הרב בישראל יש מבחר גדול של בתי קפה משובחים, מצפון הארץ ועד דרום הארץ…הבאנו לפניכם רשימה של 10 בתי הקפה המומלצים ביותר בישראל. היכנסו!
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 | בית קפה בכל הארץ | בתי קפה קרובים ...
www.2eat.co.il › searchrestaurants
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 - צוות האתר ריכז לכם מעל 1840 (!) בתי קפה ברחבי הארץ הניתנים לחיפוש ע"י מנוע חיפוש ידידותי במיוחד!
בתי הקפה הכי טובים בתל אביב
www.mako.co.il › food-restaurants › best
Jan 09, 2019 · לפעמים אנחנו מרגישים שמרוב בתי קפה אפשר לאבד את הידיים והרגליים. אז שירות זה חשוב וגם טיב האוכל, אבל בואו נודה בזה: הפקטור הכי חשוב מבחינתנו הוא טיב הקפה. איפה בתל אביב אפשר למצוא בתי קפה עם קפה מעולה?
בתי קפה מומלצים באזורי טיול - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il › article › בתי-...
לא רק בעיר אפשר ליהנות מקפה טוב או מארוחת בוקר מצוינת. בלב השדות, ליד הים, על גבעה המשקיפה על הנוף, לצד נחל - באזורי טיול ברחבי הארץ יש כמה בתי קפה נהדרים.
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
www.rest.co.il › restaurants › israel
מחפשים בית קפה? באתר Rest תוכלו למצוא מידע מפורט ומעודכן על בתי הקפה הכי מומלצים בארץ, כולל תפריטים מעודכנים וחוות דעת.
10 הכי טובים: בתי קפה באזור המרכז - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g3575954-c8-Central_District.html
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
10 הכי טובים: בתי קפה באזור המרכז - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g3575954-c8
מסעדות בסגנון בית קפה באזור המרכז, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות באזור המרכז וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
10 הכי טובים: בתי קפה באמסטרדם - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g188590...
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
https://www.rest.co.il › israel › cafes
בתי קפה | כשר | מחיר ₪₪₪₪ לונץ משה 4, ירושלים | תיפתח היום בצאת השבת א'-ג' 07:30-02:00 ד'-ה' 07:30-02:00 ועד אחרון הלקוחות ו' 07:30-עד שעה לפני כניסת השבת ...
בתי קפה מיוחדים בשרון – הגלריה של אלמוג
almogsgalary.d-ochel.co.il
מחפשים בתי קפה מיוחדים בשרון? תכירו את הגלריה של אלמוג בנווה ימין. שילוב ייחודי של בית קפה עם בופה בראנץ', גלריית אמנות ובוטיק מעצבים. מצפה לכם זמן קסם.
באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון
www.ynet.co.il › food › foodnews
בתי קפה יש הרבה ברחבי הארץ, אבל לא לכולם יש נוף פסטורלי. וכשאנחנו מדברים על נוף פסטורלי אנחנו מתכוונים להרבה ירוק בעיניים, לנופים חקלאים, לחורשות ולמדשאות.
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 | בית קפה בכל הארץ | בתי קפה ...
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rtype=35
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 | בית קפה בכל הארץ. בתי קפה בכל הארץ - הרשימה המקיפה ביותר של בתי קפה בישראל. תוכלו למצוא בית קפה בכל פינה של תל אביב, ירושלים וחיפה. רשתות בתי קפה חדשניות וגם בתי קפה מיתולוגיים ששומרים על אותה האווירה כבר עשרות שנים.
אספרסו של צהריים: 20 בתי קפה להעביר בהם את יום הבחירות - וואלה ...
https://food.walla.co.il › item
שונאים את האנשים האלה שיושבים כל היום בבתי קפה? יום הבחירות הוא ההזדמנות שלכם לצאת ולכבוש את היעדים הכי משובחים ברחבי הארץ לישיבה ממושכת עם ...
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/israel/cafes
Sep 30, 2021 · מחפשים בית קפה? באתר Rest תוכלו למצוא מידע מפורט ומעודכן על בתי הקפה הכי מומלצים בארץ, כולל תפריטים מעודכנים וחוות דעת. היכנסו והזמינו מקום >>
10 הכי טובים: בתי קפה באזור המרכז - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות בסגנון בית קפה באזור המרכז, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ... קפה ותה, בית קפה$$ - $$$ תפריט ... ”‪בית קפה חמוד ביפו העתיקה עם אוכל מיוחד...‬“.
בתי קפה בשרון - בתי הקפה הטובים באזור השרון
https://timeout.co.il/בתי-קפה-טובים-אזור-השרון
שתינו כמויות אדירות של קפאין כדי להבין מי הם המועמדים לבתי הקפה הטובים באזור השרון. רביבה וסיליה. צילום: אנטולי מיכאלו. מאת שירה אדלר, מרב סריג ו נעמה רק. 15 בפברואר 2017. כמו תל אביב, גם אזור השרון עמוס בבתי קפה שעובדים סביב השעון, וזה הזמן לעשות להם כבוד ולהבין איפה נמצאים בתי ...