חיפשת:

ביטחון משרד החוץ

טופסי בדיקות ביטחון - MFA
https://mfa.gov.il/MFAHEB/GeneralInfo/Pages/Forms_of_security_testing.aspx
טופסי בדיקות הביטחון מיועדים למועמדים לעבודה במשרד החוץ בארץ ובחו"ל.
סלמאן סקר | קצין ביטחון שגרירות ישראל במקסיקו | משרד החוץ – הגילדה
https://hagilda.co.il › saker1587
שם תצוגה. סלמאן סקר | קצין ביטחון שגרירות ישראל במקסיקו | משרד החוץ. אזורי פעילות. מחוז הצפון, מחוז חיפה. זמינות תעסוקתית.
מרכז מצב | משרד החוץ
https://www.gov.il/he/Departments/General/matzav
Dec 31, 2018 · מרכז מצב במצבי שיגרה: ריכוז מידע רלוונטי מן התקשורת, מן הנציגויות ומגורמי פנים וחוץ אודות התרחשויות המהוות סיכון לאזרחים ישראלים ולנציגויות ישראל בעולם.
משרד הביטחון | משרד הביטחון
https://www.mod.gov.il/Pages/default.aspx
ברוכים הבאים לאתר משרד הביטחון ייעוד משרד הביטחון הינו לעצב את יעדי הביטחון הלאומי שבאחריותו ולממשם, לתמוך את בניין הכוח של צה"ל ופעולתו ולהשלימם במישורי חברה, טכנולוגיה, תעשייה ויחסי חוץ ביטחוניים.
המוקד הטלפוני של משרד החוץ
https://www.rating2day.co.il/מוקד-משרד-החוץ
על משרד החוץ. משרד החוץ, ברמה הכללית, מאגד תחתיו את כל נושא מדיניות החוץ של ישראל, ביצועה והסברתה. הוא מייצג את המדינה בפני ממשלות זרות וארגונים שונים, מקיים שיתוף פעולה עימן בנושאי פוליטיקה, כלכלה ותרבות וכן מסייע בטיפוח היחסים עם קהילות יהודיות שונות הפזורות בכל ארצות העולם.
טופסי בדיקות ביטחון - MFA
mfa.gov.il › MFAHEB › GeneralInfo
טופסי בדיקות ביטחון GovXContentSection טופסי בדיקות הביטחון מיועדים למועמדים לעבודה במשרד החוץ בארץ ובחו"ל.
מורשי חתימה - GxMSDev
https://www.mfa.gov.il/MFAHEB/GeneralInfo/Pages/Mfa Authorized singer.aspx
בהתאם לסעיף 6 (א) (2) לחוק נכסי המדינה, התשי"א-1951, מחליטים בזה להרשות את המנהל הכללי של משרד החוץ ביחד עם חשב משרד החוץ לייצג את הממשלה בארצות אחרות בכל עיסקה מהעסקאות שמדובר בהן בסעיפים 4 ו-5 לחוק שבתחום הפעילות של המשרד ולחתום בשם המדינה על המסמכים הנוגעים לעיסקאות האמורות.
ועדת החוץ והביטחון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ועדת_החוץ_והביטחון
שירות לאומי – האגודה להתנדבות
https://sherut-leumi.co.il/article.aspx?id=70
משרד החוץ שירות לאומי במשרד החוץ - אתגר ממלכתי שנתיים של שירות לאומי ערכי במשרד החוץ בירושלים - אתגר ייחודי בתפקיד לא שגרתי שמשמעותו השתלבות מאחורי הקלעים …
המוקד הטלפוני של משרד החוץ
www.rating2day.co.il › מוקד-משרד-החוץ
באמצעות משרד החוץ, ניתן לקבל המלצות מסוגים שונים על שהות במדינות זרות: לא רק בנושאי ביטחון או טרור, אלא גם לקראת היערכות לנסיעה, אשרות כניסה אליה, מסמכים שנדרש להנפיק וכן הלאה.
פרסומים | משרד החוץ
https://www.gov.il/he/Departments/publications/?OfficeId=6cbf57de-3976-484a-8666-995ca...
ניתן לבצע חיפוש על ידי בחירה באחת או יותר מהאפשרויות הבאות: טקסט לא חוקי. לידיעתכם, ניתן לבצע חיפוש מורחב. לחצו כאן. יחידה. סוג. סטטוס כללי פעיל סגור. סטטוס כללי. סוג העסקה.
מרכז מצב | משרד החוץ
www.gov.il › he › Departments
Dec 31, 2018 · מרכז המצב של משרד החוץ משמש כמרכז שליטה, דיווח ותיאום במצבי שגרה וחירום. מרכז מצב מאויש ופעיל בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה ומסוגל לתת מענה ראשוני לפניות של גופים ואזרחים, בכל שעה. ערוך לפעילות ...
רשימת המשרות בחו"ל | משרד הביטחון
https://www.mod.gov.il/Citizen_Service/clalim/drushim/Pages/drushim_hul.aspx
המודעות מנוסחות בלשון זכר אך פונות לנשים ולגברים כאחד. תפריט תחתון. אודות. משרד הביטחון; חדר תקשורת
רשימת המשרות בחו"ל | משרד הביטחון
www.mod.gov.il › Citizen_Service › clalim
המודעות מנוסחות בלשון זכר אך פונות לנשים ולגברים כאחד. תפריט תחתון. אודות. משרד הביטחון; חדר תקשורת
ביטחון | משרד החוץ - Gov.il
https://www.gov.il › security_mfa
gov.il · משרד החוץ; ביטחון. ביטחון. אודות. יחידת הביטחון מופקדת על מכלול נושאי הביטחון בארץ ובנציגויות בחוץ לארץ. היא פועלת בהתאם להנחיות המקצועיות הניתנות ...
פרסומים | משרד החוץ
www.gov.il › he › Departments
ניתן לבצע חיפוש על ידי בחירה באחת או יותר מהאפשרויות הבאות: טקסט לא חוקי. לידיעתכם, ניתן לבצע חיפוש מורחב. לחצו כאן. יחידה. סוג. סטטוס כללי פעיל סגור. סטטוס כללי. סוג העסקה.
כך יסוכל הפיגוע הבא נגד ישראלים - Mako
https://www.mako.co.il › news-military
מי ששמר עליהם תמיד היו מאבטחי חטיבת הביטחון של משרד החוץ, ... מתיחות בצפון או חיסול של בכיר בחמאס: כמעט כל אירוע ביטחוני בארץ ובעולם משפיע ...
משרד החוץ: סוכם כי ישראל תצטרף לתוכנית השקעות של האיחוד ...
https://www.haaretz.co.il › politics
המשרד הודיע כי בחודש דצמבר צפוי טקס החתימה על ההצטרפות ל"הורייזון יורופ" - תוכנית המשך למיזמי מדע בהיקף של כ-95 מיליארד אירו.
מערך האבטחה הממלכתי של משרד החוץ בחו"ל מציע... | Facebook
https://www.facebook.com › posts
בדיון של ראש הממשלה עם בכירי משרד החוץ, רשות האוכלוסין ומשרדי הבריאות, התיירות והתחבורה, הוחלט לאשר כניסת אזרחים זרים לישראל למטרות ביקורים תיירותיים או ...
מורשי חתימה - GxMSDev
www.mfa.gov.il › MFAHEB › GeneralInfo
10. ראש חטיבת ביטחון משרד החוץ (בטמ"ח) - עד לסכום של 100,000 ₪ 11. מנהל מחלקת המשק - עד לסכום של 43,000 ₪ מורשה 1 יחתום יחד עם חשב המשרד.
ביטחון לאומי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ביטחון_לאומי
יהושפט הרכבי, מלחמה ואסטרטגיה, מערכות, 1990. צ'ק (דוד) פרייליך, תפיסת הביטחון הלאומי של ישראל: אסטרטגיה חדשה לעידן של תמורות, הוצאת מודן, 2019. ד"ר אמיר גילת, " על בג"ץ וביטחון לאומי ", מתוך אתר " בין המערכות ", "מערכות", אתר צה"ל, אפריל 2020. משה אלעד, ביטחון לאומי של מדינת ישראל.
משרד החוץ - האגף והקרן לחיילים משוחררים
https://www.hachvana.mod.gov.il › ...
מערך האבטחה הממלכתי של משרד החוץ בחו"ל, מציע לבוגרי יחידות השדה בצה"ל, קצינים, מפקדים ולוחמים, להשתלב בתפקידי אבטחה בשגרירויות ישראל בעולם.
משרד הביטחון | משרד הביטחון
www.mod.gov.il › Pages › default
ייעוד משרד הביטחון הינו לעצב את יעדי הביטחון הלאומי שבאחריותו ולממשם, לתמוך את בניין הכוח של צה"ל ופעולתו ולהשלימם במישורי חברה, טכנולוגיה, תעשייה ויחסי חוץ ביטחוניים.
ביטחון
https://mfa.gov.il › Pages › Bitachon
MM.yyyy. משרד החוץ ... ביטחון. GovXContentSection. יחידת הביטחון מופקדת על מכלול נושאי הביטחון בארץ ובנציגויות בחוץ לארץ. ... ה. אספקת אמצעי ואביזרי ביטחון.
מאבטח שגרירות - אבטחה
https://www.securityworld.co.il › מאב...
מאבטחי משרד החוץ נדרשים לתת מענה למגוון רחב של אירועים ותרחישים אפשריים ולכן הם ... אם עבודה בסביבה מאתגרת ומסקרנת המשתנה ללא הרף ושמירה על ביטחון נציגי ...
"לסכן חיים כדי למנוע פגיעה בדיפלומט". הצצה לאבטחת השגרירויות בחו"ל
https://www.ynet.co.il › ... › צבא וביטחון
"אין יום ואין כמעט שעה בלי אירוע ביטחוני חריג באחת מ-102 נציגויות ישראל בחו"ל". כך חושף גורם בכיר בחטיבת הביטחון של משרד החוץ (בטמ"ח) במשרד ...