תוספתא | לקסיקון לתרבות ישראל | תרבות.il
tarbutil.cet.ac.il › lexicon › תוספתאמבוא
תוספתא. תשכ"ג. ירושלים -- צוקרמנדל, משה שמואל - HebrewBooks
https://hebrewbooks.org › ...כותר, תוספתא. תשכ"ג. ירושלים. מחבר, צוקרמנדל, משה שמואל. Title, Tosefta Tzukermandel. Author, Tzukermandel, Moshe Shmuel ...
תוספתא ליברמן ותוספתא כפשוטה - Sefaria
https://www.sefaria.org › sheetsתוספתא מהדורת ליברמן התוספתא היא קובץ של מקורות תנאיים שלא נכנסו לקובץ המשנה וסודרו בחיבור מקביל לה. מהדורת ליברמן לתוספתא היא מהדורה מדעית שיצאה לאור בשנת ...
Mishnah and Tosefta | My Jewish Learning
https://www.myjewishlearning.com › EvergreenThese two texts both shaped Rabbinic Judaism. But which came first? By Alieza Salzberg. Both the Mishnah and the Tosefta are anthologies that record laws ...
תוספתא – ויקישיבה
https://www.yeshiva.org.il/wiki/index.php/תוספתאTosefta - Wikipedia
https://en.wikipedia.org › wiki › ToseftaThe Tosefta (Jewish Babylonian Aramaic: תוספתא "supplement, addition") is a compilation of the Jewish oral law from the late 2nd century, the period of the ...
תוספתא - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › תוס...תוספתא. שפת המקור, עברית. סוגה, ספרות חז"ל. קריאת היצירה. מהדורות בויקיטקסט, תוספתא מהדורת "וילנא" · תוספתא מנוקדת ומעוצבת.
פרקי תוספתא: מקורם ומשמעותם של החילופים בחלוקה לפרקים - JSTOR
https://www.jstor.org › stableפרקי תוספתא: מקורם ומשמעותם של החילופים בחלוקה לפרקים. א. מבוא. התוספתא, בדומה למשנה, מחולקת בחלוקה פנימית במספר רמות לסדרים, למסכתות,.
שישה סדרי תוספתא - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org › ...... פרה, טהרות, מקואות, נידה, מכשירין, זבים, טבול יום, ידיים, עוקצין. שישה סדרי תוספתא. מהדורת אב התשס"ב. לפי מהדורת וילנא. © 2002 כל הזכויות שמורות למכון ממרא.
תוספתא – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/תוספתאמסכתות מיוחדות []. מסכתות אבות, תמיד, מידות וקינים; אין תוספתא למסכתות אלו, אבל ראו אבות דרבי נתן, שהיא מעין תוספתא לאבות (אמנם מאוחרת בהרבה).וראו גם את משנה מסכת יומא פרקים ב'-ג' ואת תוספתא יומא, סוף פרק א, הממלאות תפקיד של ...
תוספתא - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/he/תוספתאהַתּוֹסֶפְתָּא היא קובץ מסודר של מסורות מתקופת התנאים, שלא נכללו במשנה שערך רבי יהודה הנשיא, אלא הן חלק מהברייתות. על פי המסורת, רבי חייא, מתלמידיו של רבי יהודה הנשיא, ערך …
תוספתא – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תוספתאהַתּוֹסֶפְתָּא (בעברית: "תוספת") היא קובץ מסודר של מסורות מתקופת התנאים, שלא נכללו במשנה שערך רבי יהודה הנשיא, אלא הן חלק מהברייתות. על פי המסורת, רבי חייא, מתלמידיו של רבי יהודה הנשיא, ערך את התוספתא יחד עם רבי אושעיא; אך החוקרים בימינו חולקים על דעה זו, ומעלים השערות מורכבות יותר. הנחה מקובלת היא שהתוספתא
תוספתא – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תוספתאתוספתא. הַ תּוֹסֶפְתָּא (ב עברית: "תוספת") היא קובץ מסודר של מסורות מ תקופת התנאים, שלא נכללו ב משנה שערך רבי יהודה הנשיא, אלא הן חלק מה ברייתות. על פי המסורת, רבי חייא, מתלמידיו של רבי יהודה ...
תוספתא - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/תוספתאתוספתא מתוך ויקימילון, מיזם רב לשוני ליצירת מילון חופשי שיתופי. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תוספתא – ויקישיבה
www.yeshiva.org.il › wiki › indexמה היא התוספתא
תוספתא/ברכות – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › תוספתא"תוספתא מסכת ברכות" עם חיפוש באתר מכון ממרא (לפי דפוס וילנא בכתיב רגיל ובלי פיסוק); טקסט התוספתא באתר סנונית הוא העתק של "מכון ממרא".
תוספתא | לקסיקון לתרבות ישראל | תרבות.il
https://tarbutil.cet.ac.il/lexicon/תוספתאאנציקלופדיה יהודית דעת - תוספתא ;
https://daat.ac.il › encyclopedia › valueתוספתא - תוספות והערות למשניות. וקובץ ברייתות שהן משניות חיצוניות. ר' עקיבא עשה לפעמים פירוש למשניות לבאר ההלכות (עדיות פ"ב א', פ"ח א', כלאים פ"א נ', ...
תוספתא - ויקימילון
he.wiktionary.org › wiki › תוספתאתוספתא מתוך ויקימילון, מיזם רב לשוני ליצירת מילון חופשי שיתופי. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תוספתא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › תוספתאאין תוספתא למסכתות אלו, אבל ראו אבות דרבי נתן, שהיא מעין תוספתא לאבות (אמנם מאוחרת בהרבה). וראו גם את משנה מסכת יומא פרקים ב'-ג' ואת תוספתא יומא, סוף פרק א , הממלאות תפקיד של מעין תוספתא למסכתות ...
תוספתא ליברמן ותוספתא כפשוטה | Sefaria
www.sefaria.org › sheets › 321722תוספתא כפשוטה למהדורה שערך, חיבר הרב פרופ' ליברמן גם פירוש לתוספתא: תוספתא כפשוטה, שעולה גם היא למאגר ספריא. פירוש זה נחשב לפורץ דרך בחקר המשנה והתלמוד.