מקום שהרבים מצויין שם - ספריית אסיף
https://asif.co.il › wpfb-file › 7-pdf-47מדרשת לינדנבאום · ובסוף הוציאה · תשעח · אבידה ומציאה, ובסוף הוציאה, פרק שני בבא מציעא · אבידה, בבא מציעא דף כד, השבת אבדה, השבת אבידה, יאוש, ייאוש, מקום שהרבים ...
שה שה שה שה שה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שה_שה_שה_שה_שהשה שה שה שה שה. שְׁה שְׁה שְׁה שְׁה שְׁה (ב כתב סיני: 施氏食獅史; ב פין-יין: Shī Shì shí shī shǐ) הוא שיר בשפה ה סינית הקלאסית מאת ה בלשן ה סיני - אמריקאי גַּ'או יְוֵּ'אנְזֶ'ן (Zhào Yuánrèn; Chao Yuen Ren; 1892–1982 ...
שה – lamb (male) – Hebrew conjugation tables - Pealim
https://www.pealim.com/dict/4416-seLearning Hebrew? Use pealim.com for checking word inflection: complete verb tables, dictionary, search and pronunciation guide.
Otzar Midrashim, Midrash on Song of Songs - Sefaria
https://www.sefaria.org › Otzar_Midr...יש פירושים רבים למדרש שה״ש גם זולת הפירושים הכוללים למדרשי רבות, כמו פירוש כנפי יונה לר׳ ברוך עטעלזאהן, ווארשא תרל״ו. ויש עוד מדרש שיצא לאור ע״י ר״ש באבער מכ״י ...
שֶׂה - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › שֶׂהעל המילה שֶׂה. במילון. שֶׂה. (ללא ניקוד: שה) ... חקלאות (תש"ב, 1942). שֶׂה ר' שֵׂיִים; נ' שֵׂיָה, ר' שֵׂיוֹת; יחידת הצאן; בערבית: שאה.
קטגוריה:שמות יב ג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:שמות_יב_גלמה גם שה לבית אבות וגם שה לבית ? בית אבות בלשון ימינו הוא מציין מושב זקנים ב"לשון נקיה" (ניסן נצר, "עברית של שבת" על שמות יב ג, עמ' 63). אולם בלשון המקרא בית אבות הוא כינוי למשפחה מורחבת.
שה - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › שהשֶׂהעריכה · "– שגית מאד – ענה השר – לא שה תמים רק דוב אורב הנהו, כי הוא נקב חור בכד למען הוציא את היין החוצה וכאשר יקום איש על רעהו לרצחי כן הדבר הזה, הידעת ...
שה שה שה שה שה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שה_שה_שה_שה_שהשה שה שה שה שה. שְׁה שְׁה שְׁה שְׁה שְׁה (ב כתב סיני: 施氏食獅史; ב פין-יין: Shī Shì shí shī shǐ) הוא שיר בשפה ה סינית הקלאסית מאת ה בלשן ה סיני - אמריקאי גַּ'או יְוֵּ'אנְזֶ'ן (Zhào Yuánrèn; Chao Yuen Ren; …
פורטל הדף היומי: הלכה כרבי עקיבא - תמיד? (פסחים סט ע"ב)
https://daf-yomi.com/DYItemDetails.aspx?itemId=23590וגם לפי ההסבר השונה שהבאנו שה"רבים" הם חכמים מברייתא אחרת הרי שבכל מקרה מדובר שהדעה מוסכמת על רבי עקיבא במשנתנו, ומדוע צריך לפסוק במפורש כרבי עקיבא. כמו כן הרי כבר נקבע בסוגיות הנ"ל שאין הלכה ...
קטגוריה:שמות יב ג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:שמותלמה גם שה לבית אבות וגם שה לבית ? בית אבות בלשון ימינו הוא מציין מושב זקנים ב"לשון נקיה" (ניסן נצר, "עברית של שבת" על שמות יב ג, עמ' 63). אולם בלשון המקרא בית אבות הוא כינוי למשפחה מורחבת.
קדימות בצדקה: למי שהרבים צריכים, אחיך במצוות, חייך קודמים
https://www.yutorah.org › lecture.cfmקדימות בצדקה: למי שהרבים צריכים, אחיך במצוות, חייך קודמים. Speaker: Ask speaker Rabbi Itamar Rosensweig; Date: Apr 5, 2022. Length: 1 hr 29 min 43 sec ...
מיצר שהחזיקו בו הרבים | עולמות - לימוד בעיון
https://olamot.net › shiur › מיצר-שהחזי...ג. ובעיקר דין "מיצר שהחזיקו בו הרבים אסור לקלקלו", יש לדון האם זו הלכה בדיני ממונות מדין "חזקת קנין" או "חזקת תשמישים" שהרבים זכו בבעלות על המיצר, או דין איסור ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - שיר השירים פרק ח פסוק ז
https://www.mgketer.org/tanach/30/8/7שיר השירים פרק ח פסוק ז - מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה אם יתן איש את כל הון ביתו באהבה בוז יבוזו לו ... יבוזו-ג' (ב' מלא ואחד חסר): מש' ו, ל; *שה" ...
רבים - Wiktionary
en.wiktionary.org › wiki › רביםOne who throws [on the Sabbath] from the private domain to the public domain or from the public domain to the private domain is liable; [if one throws] from the private domain to the private domain and [passing through] the public domain in the middle— Rabbi Akiva finds [him] liable, but the sages find [him] exempt. ( grammar) plural.
השפה העברית - טלה,שה וגדי
https://www.safa-ivrit.org/fauna/tale.phpכְּבָשִׂים הוא צורת הרבים של כֶּבֶשׂ! טלה, טליה – הוולד עד התבגרותו. רחל, רחלה – הכבשה מראשית ההתבגרות המינית עד גמר תקופת הלידה. אַיִל, אֵילִים – הזכר בכבשים בבגרותו. שׂה – על פי המקרא, שה ...
רבים - Wiktionary
https://en.wiktionary.org/wiki/רביםOne who throws [on the Sabbath] from the private domain to the public domain or from the public domain to the private domain is liable; [if one throws] from the private domain to the private …
שה - Wiktionary
https://en.wiktionary.org/wiki/שהAnd Isaac spoke unto Abraham his father, and said: ‘My father.’. And he said: ‘Here am I, my son.’. And he said: ‘Behold the fire and the wood; but where is the lamb for a burnt-offering?’. And …
קטגוריה:שיר השירים ח ז - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קטג...מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה אם יתן איש את כל הון ביתו באהבה בוז יבוזו לו נוסח הפסוק לפי מהדורת וסטמינסטר · ראו פסוק זה ...
שה - Wiktionary
en.wiktionary.org › wiki › שהAnd Isaac spoke unto Abraham his father, and said: ‘My father.’. And he said: ‘Here am I, my son.’. And he said: ‘Behold the fire and the wood; but where is the lamb for a burnt-offering?’. And Abraham said: ‘God will provide Himself the lamb for a burnt-offering, my son.’. So they went both of them together. שֶׂה ...
שה רבים זה אלימות - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=XNa84f2Kw8oAbout Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - שמות פרק יב פסוק ג
https://www.mgketer.org/tanach/2/12/3ולמדתנו התורה בזה, שכבר יצאו רבים בשה אחד, עד שכבר יתכן שישתתפו כל המשפחה בו. שה לבית-למד, שכבר יוכל הבית האחד לקחת שה בעבורו, מזולת שישתתף לו בו זולתו (ראה מכיל' בא פסחא ג).
השפה העברית - טלה,שה וגדי
www.safa-ivrit.org › fauna › taleכְּבָשִׂים הוא צורת הרבים של כֶּבֶשׂ! טלה, טליה – הוולד עד התבגרותו. רחל, רחלה – הכבשה מראשית ההתבגרות המינית עד גמר תקופת הלידה. אַיִל, אֵילִים – הזכר בכבשים בבגרותו. שׂה – על פי המקרא, שה ...
שה רבים זה אלימות - YouTube
www.youtube.com › watchAbout Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - שמות פרק יב פסוק ג
www.mgketer.org › tanach › 2/12/3ולמדתנו התורה בזה, שכבר יצאו רבים בשה אחד, עד שכבר יתכן שישתתפו כל המשפחה בו. שה לבית-למד, שכבר יוכל הבית האחד לקחת שה בעבורו, מזולת שישתתף לו בו זולתו (ראה מכיל' בא פסחא ג).