רש"י על במדבר - ספריא
https://www.sefaria.org.il › ... › תורהרש"י על במדבר. מפרשים · התחלת קריאה. מחבר: רש״י. זמן חיבור: צרפת של ימי הביניים, 1075 - 1105 לספירה בקירוב. תוכן. מהדורות. פרק א. אבגדטזיזיחמטננאנבנג. פרק ב.
תנ"ך מנוקד - במדבר פרק ו
https://mechon-mamre.org/i/t/t0406.htmפרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו האזנה לפרק זה. במדבר פרק ו ... {ס} כז וְשָׂמוּ אֶת-שְׁמִי, עַל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַאֲנִי, אֲבָרְכֵם. {ס}
במדבר קריאת התורה - פרשת
https://he.chabad.org/parshah/torahreading_cdo/aid/856723/p/2/jewishקריאת התורה לפרשת במדבר. פרשת במדבר. שבת כ״ט. אייר ה׳תשפ״ג. 20 מאי, 2023. בחר עלייה: ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שביעי הפטרה הכל. 2nd Portion: (במדבר א:כ-נ״ד) Show את פירוש רש"י.
רש"י על במדבר כז - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › רש..."למשפחת מנשה בן יוסף" - למה נאמר והלא כבר נאמר בן מנשה אלא לומר לך יוסף חבב את הארץ שנא' (בראשית נ) והעליתם את עצמותי וגו' ובנותיו חבבו את ...
רש"י/במדבר/כז - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › medi...רש"י/במדבר/כז ... מחלה נעה וגו'. ולהלן (במדבר לו יא) הוא אומר ותהיינה מחלה תרצה, מגיד שכלן שקולות, זו כזו, לפיכך שנה את סדרן (שם): ...
רש"י במדבר כז - שמואל פנחס גלברד - מורשת שו"ת
http://shut.moreshet.co.il › shut2רש"י במדבר כז - שמואל פנחס גלברדרש"י במדבר פרק כז (טו) וידבר משה אל ה' וגו' - להודיע שבחן של צדיקים שכשנפטרין מן העולם מניחין צרכן ועוסקין בצרכי צבור: (טז) ...
פרק כז: פסוק ג(ג) - Sefaria
https://www.sefaria.org › sheetsרש"י על במדבר כ״ז:ג׳:א׳. והוא לא היה וגו'. לפי שהיו באות לומר בחטאו מת נזקקו לומר לא בחטא מתלוננים ולא בעדת קרח שהצו על הקב"ה אלא בחטאו לבדו מת ולא החטיא את ...
רש"י/במדבר/כז – אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il/mediawiki/wiki/רש"י/במדבר/כזרש"י/במדבר/כז דף זה הועלה אוטומטית, ייתכנו שגיאות בתחביר קוד הדף. נא לא להסיר את התבנית לפני בדיקת תקינות ידנית אם הכל בסדר - נא הסירו תבנית זו מן הדף < הקודם · הבא > מעבר לתחתית הדף …
בלק קריאת התורה - פרשת עם רש"י
https://he.chabad.org/parshah/torahreading_cdo/aid/856731/p/6/showrashi/true/jewish/...הצג את פירוש רש"י במדבר פרק כ"ג כז וַיֹּ֤אמֶר בָּלָק֙ אֶל־בִּלְעָ֔ם לְכָה־נָּא֙ אֶקָּ֣חֲךָ֔ אֶל־מָק֖וֹם אַחֵ֑ר אוּלַ֤י יִישַׁר֙ בְּעֵינֵ֣י הָֽאֱלֹהִ֔ים וְקַבֹּ֥תוֹ לִ֖י מִשָּֽׁם:
רש"י על במדבר כז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_במדבר_כזעריכה. " אשר יצא לפניהם " - לא כדרך מלכי האומות שיושבים בבתיהם ומשלחין את חיילותיהם למלחמה אלא כמו שעשיתי אני שנלחמתי בסיחון ועוג שנא' ( במדבר כא) אל תירא אותו וכדרך שעשה יהושוע שנא' ( …
רש"י מנוקד על המקרא/ספר במדבר/כז – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_מנוקד_עלרש"י מנוקד על המקרא/ספר במדבר/כז. < רש"י מנוקד על המקרא | ספר במדבר. (א) לְמִשְׁפְּחֹת מְנַשֶּׁה בֶן יוֹסֵף – לָמָּה נֶאֱמַר? וַהֲלֹא כְּבָר נֶאֱמַר בֶּן מְנַשֶּׁה? אֶלָּא לוֹמַר לְךָ: יוֹסֵף ...
מבנה במדבר כז - רש"י
https://tora.us.fm › mdrjim › bm-27-rjiמבנה במדבר כז - רש"י · על פסוק 15: " וידבר משה אל ה' וגו' - להודיע שבחן של צדיקים, שכשנפטרין מן העולם מניחין צרכן ועוסקין בצרכי צבור " · על פסוק 16: " יפקד ה' - ...
במדבר כז | Judaism Wiki | Fandom
judaism.fandom.com › he › wikiבראשית שמות ויקרא במדבר דברים - יהושע שופטים שמואל מלכים ישעיהו ירמיהו יחזקאל תרי עשר - תהילים משלי איוב חמש מגילות דניאל עו"נ דה"י במדבר פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג ...
תנ"ך מנוקד - במדבר פרק כז
mechon-mamre.org › i › tבמדבר פרק כז. א וַתִּקְרַבְנָה בְּנוֹת צְלָפְחָד, בֶּן-חֵפֶר בֶּן-גִּלְעָד בֶּן-מָכִיר בֶּן-מְנַשֶּׁה, לְמִשְׁפְּחֹת, מְנַשֶּׁה בֶן-יוֹסֵף; וְאֵלֶּה, שְׁמוֹת בְּנֹתָיו--מַחְלָה נֹעָה, וְחָגְלָה וּמִלְכָּה וְתִרְצָה.
מבנה במדבר כז - רש"י
https://www.tora.us.fm/tnk1/klli/mdrjim/bm-27-rji.htmlאגב, עובדה היסטורית - פירוש רש"י הוא הספר העברי הראשון אשר הודפס. ברגע שמאן דהו, אשר, משיקולים לא ידועים, החליט להשקיע את כספו ולהדפיס דווקא רש"י ולא רס"ג לדוגמה, הוא גרם לשתי תופעות - …
תנ"ך מנוקד - במדבר פרק כז
https://mechon-mamre.org/i/t/t0427.htmתנ"ך מנוקד - במדבר פרק כז א וַתִּקְרַבְנָה בְּנוֹת צְלָפְחָד, בֶּן-חֵפֶר בֶּן-גִּלְעָד בֶּן-מָכִיר בֶּן-מְנַשֶּׁה, לְמִשְׁפְּחֹת, מְנַשֶּׁה בֶן-יוֹסֵף; וְאֵלֶּה, שְׁמוֹת בְּנֹתָיו--מַחְלָה נֹעָה, וְחָגְלָה וּמִלְכָּה וְתִרְצָה.
במדבר פרק א - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t0401.htmבמדבר פרק א א וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה בְּמִדְבַּר סִינַי, בְּאֹהֶל מוֹעֵד: בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ הַשֵּׁנִי בַּשָּׁנָה הַשֵּׁנִית, לְצֵאתָם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם--לֵאמֹר. ב שְׂאוּ, אֶת-רֹאשׁ כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל ...
במדבר כז | Judaism Wiki | Fandom
https://judaism.fandom.com/he/wiki/במדבר_כזבמדבר כז - מאמרים בנות צלפחד ודיני ירושת קרקע בין קניין פרטי לזיקה ציבורית 1. ותקרבנה בנות צלפחד בן-חפר בן-גלעד בן-מכיר בן-מנשה למשפחת מנשה בן-יוסף ואלה שמות בנתיו מחלה נעה …
רש"י/במדבר/כז – אוצר הספרים היהודי השיתופי
wiki.jewishbooks.org.il › mediawiki › wikiרש"י במדבר כז. ... על ישראל, דע שטרחנין הם, סרבנים הם, על מנת שתקבל עליך (ספרי במדבר י"א):
רש"י במדבר כז - שמואל פנחס גלברד - מורשת שו"ת
shut.moreshet.co.il › shut2רש"י במדבר כז - שמואל פנחס גלברדרש"י במדבר פרק כז (טו) וידבר משה אל ה' וגו' - להודיע שבחן של צדיקים שכשנפטרין מן העולם מניחין צרכן ועוסקין בצרכי צבור: (טז) יפקד ה' - כיון ששמע - שאל את הרב - מורשת
רש"י על במדבר כז – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › רש"י_על_במדבר_כזעריכה. " אשר יצא לפניהם " - לא כדרך מלכי האומות שיושבים בבתיהם ומשלחין את חיילותיהם למלחמה אלא כמו שעשיתי אני שנלחמתי בסיחון ועוג שנא' ( במדבר כא) אל תירא אותו וכדרך שעשה יהושוע שנא' ( יהושע ה ...
במדבר קריאת התורה - פרשת עם רש"י - בית חב"ד
https://he.chabad.org › jewish › pageהכל: (במדבר א:א - ד:כ; הושע ב:א-כ״ב). Hide את פירוש רש"י ... כזפְּקֻֽדֵיהֶ֖ם לְמַטֵּ֣ה יְהוּדָ֑ה אַרְבָּעָ֧ה וְשִׁבְעִ֛ים ...
במדבר - רש''י
http://www.toratemetfreeware.com › ...ולהלן הוא אומר ותהיינה מחלה ותרצה (במדבר לו, יא), מגיד שכולן שקולות זו כזו, ... וזהו שאמר שלמה, נוצר תאנה יאכל פריה (משלי כז, יח): אלהי הרוחות.
רש"י מנוקד על המקרא/ספר במדבר/כז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_מנוקד_על_המקרא/ספר_במדבר/כזרש"י מנוקד על המקרא/ספר במדבר/כז < רש"י מנוקד על המקרא | ספר במדבר (א) לְמִשְׁפְּחֹת מְנַשֶּׁה בֶן יוֹסֵף – לָמָּה נֶאֱמַר? וַהֲלֹא כְּבָר נֶאֱמַר בֶּן מְנַשֶּׁה?
מבנה במדבר כז - רש"י
www.tora.us.fm › tnk1 › klliבקטע השני רש"י בא להסביר, מאחר שמשה דאג לעם ישראל, מדוע לא מינה את בניו להמשיך את דרכו, על-פי ההלכה? והתשובה: הוא כבר חשב על זה קודם ומחשבתו נדחתה, ולכן, מתוך דאגה לעם ישראל, ביקש מה' שימנה איש אחר.