מדריך למורה – רפלקציה - משרד החינוך
http://meyda.education.gov.il › madrich_riflekziaרפלקציה. רפלקציה היא. התבוננות עצמית ... התלמידים יתבקשו לכתוב כתיבה רפלקטיבית במהלך ביצוע המשימה ואף בשלב ... רפלקציה כחלק מיומן לתיעוד למידה ...
שיקוף (רפלקציה) - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/content/43ד"ר שלמה בן אליהו. מאמר קצר המתאר את כלי ההערכה הנקרא "שיקוף"- כתיבה של סקירה רפלקטיבית בעקבות לימוד/ מבחן.
תלקיט מורשת
https://www.hila-matnasim.org.il › designFilesבנוסף יש לכלול רפלקציה חשיבה על העשייה, הסבר על מבנהו של התלקיט ועל תוכנו, וכן הסבר כיצד ... רפלקציה. מאפיין משמעותי כדי להפוך אותו לתלקיט ולא תיק עבודה.
בחירת הפריטים לתלקיט ואופן ניהולו
www.orianit.edu-negev.gov.il › tipuacha › cpרפלקציה של התלמיד על התהליך שהוא עבר דוגמא מס' 3 תכולת תלקיט כתיבה תוכן עניינים תוצר אחד של כתיבה החשובה לך תוצר אחד של כתיבה שאתה מרוצה ממנו תוצר אחד של כתיבה שאינך מרוצה ממנו הסבר ונימוק לכל תוצר שנבחר.
תלקיט- פרק רפלקציה | gali-ezrahut
galiharpaz.wixsite.com › gali-ezrahut › ----ceרפלקציה הוא תהליך של התבוננות על עצמינו מבחוץ. המטרה כאן היא להסתכל על עצמנו בתוך התהליך של כתיבת תלקיט האזרחות ולבחון את עצמנו. בכתיבת הרפלקציה כל אחד כותב באופן אישי על התהליך שהוא עבר בכתיבת העבודה ומתאר מחשבות, תובנות, רגשות וכדומה שעלו לאורך העבודה וכעת בסיומה. עליכם להתייחס לנקודות הבאות: איך בחרתם את הנושא (כל אחד מנקודת מבטו)
רפלקציה אישית - בבקשה עזרה בבדיקת העברית - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=15620297Dec 23, 2014 · רפלקציה אישית - בבקשה עזרה בבדיקת העברית - FXP. דף הבית. לימודים והשכלה. סיכומים ועבודות. עזרה| רפלקציה אישית - בבקשה עזרה בבדיקת העברית. הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook. הוסף לקריאה מאוחרת. הסר מקריאה מאוחרת. הגדרות אשכול.
תלקיט (פּוֹרְטְפוֹלְיוֹ) - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/teaching-tools/teaching...לתלקיט שלושה עקרונות פעולה חשובים: משקף רצף של תהליך הוראה-למידה-הערכה ... רפלקציה ובניית תוצרים בכלים דיגיטליים. כמו כן מציע הקורס הדיגיטלי שלבי עבודה לבניית תלקיט.
תלקיט- פרק רפלקציה | gali-ezrahut - Wix.com
https://galiharpaz.wixsite.com › gali-...כתיבת רפלקציה. רפלקציה הוא תהליך של התבוננות על עצמינו מבחוץ. המטרה כאן היא להסתכל על עצמנו בתוך התהליך של כתיבת תלקיט האזרחות ולבחון את עצמנו.
הערכת הישגים - 2016 תלקיט – ככלי הערכה
https://moodle.tau.ac.il › blog › attachment... דוגמאות, וחומרים שנאספו בתהליך הלמידה תוך תהליך של רפלקציה. ... רשימת צעדים שאל המורה לנקוט על מנת ליישם את רעיון לתלקיט הלכה למעשה בכיתה:.
התלקיט - orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il/bagrutcm/cp/homepage...ה. רפלקציה 3 4 access 10 הקמת מסד נתונים לנושא שנבחר בהתאם לפרקים 9-11 בתוכנית הלימודים. א. עריכת 3 טבלאות 3 ב. הכנת שאלתה (אחת לפחות) 1 ג. הכנת דוח 1 ד. הפקת טופס 1 ה. עדכון לפי משוב 2 ו. רפלקציה 2 5. חלופה א'
רפלקציה - lashon.co.il
http://lashon.co.il › רפלקציהרפלקציה לתלקיט - 12 שנ"ל. שם התלמיד: לפניך רשימת משימות התלקיט. בחר 2 משימות שהיו לך הקשות ביותר: (כתוב אותן במשבצות שמתחת)
רפלקציה אישית - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=17108610Mar 24, 2016 · רפלקציה אישית (תגובה אחת) רפלקציה אישית (24 תגובות)
התלקיט - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsהתלקיט הוא אוסף תוצרים של התלמיד שנבחרו בקפידה כעדויות לתהליך הלמידה שהתרחש, להישגים, להתקדמות, לידע וליכולות של התלמיד. בניית התלקיט נעשית בהשתתפות התלמיד החל מבחירת תוכן התלקיט, שימוש בקריטריונים ברורים לבחירת החומר שייכלל בתלקיט ומתן ראיות לרפלקציה עצמית (מטה קוגניציה) של התלמיד. התלקיט מוערך באמצעות קריטריונים ברורים לשיפוט החומר שייכלל בתלקיט.
תלקיט כיתה י - עברית במחשבה תחילה
https://www.lashon.co/blank-5תלקיט כיתה י 30%. מטרת הקורס להעמיק את נושא הכתיבה בכלל וכתיבת הטיעון בפרט תוך התייחסות למאמרים שנכתבו בנושא והקפדה על תקינות הכתיבה. במהלך הקורס נצא יחד למסע בו תוכלו לגבש את עמדתכם כלפי ...
התלקיט - orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il › bagrutcm › cpהדרך המתאימה ביותר להערכת הישגיו של התלמיד הינה הערכה באמצעות תלקיט תהליכים רפלקטיבי, המתוכנן לשקף ללומד את התקדמותו, מאמציו והישגיו והן לעודד את התלמיד לעשות רפלקציה על למידתו. התלקיט: הוא "אוסף מכוון של עבודות שהגיעו לסיום או בתהליך – המציג מאמץ, התקדמות והישגים בתחום אחד או יותר" (Meyer, 1991 & Paulson, Paulson).
התלקיט - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...התלקיט הינו כלי למידה-הוראה-הערכה מרכזי וחשוב, המאפשר ביטוי לייחודיות של הלומדים ולשונות ביניהם והמספק מענה לצורכיהם המגוונים. לקריאה והעמקה בנושא התלקיט ומקומו בקידום תהליכי ההערכה לשם ...
תלקיט כתיבה - השפה, העברית ומה שביניהן - Google Sites
https://sites.google.com › site › talkitאיסוף העבודות בתיק מלֻווה בהערות של המורה ושל העמיתים, בדיונים בין התלמיד למורה, בתובנות בקשר לכתיבה (רפלקציה) בשלביה השונים, ובתיעוד של כל אלה.
תלקיט כתיבה - השפה, העברית ומה שביניהן
sites.google.com › site › ariellasufAug 18, 2014 · תלקיט כתיבה תיק עבודות (תלקיט, פורטפוליו) הוא אוסף מכוון של עבודות שהתלמיד בוחר ומאגד בתיקייה (בדפים או במחשב), והן מתעדות את כתיבתו בפרק זמן מסוים. באוסף נכללות עבודות באמצע תהליך הלימוד ועבודות...
תלקיט- פרק רפלקציה - gali-ezrahut
https://galiharpaz.wixsite.com/gali-ezrahut/----ceרפלקציה הוא תהליך של התבוננות על עצמינו מבחוץ. המטרה כאן היא להסתכל על עצמנו בתוך התהליך של כתיבת תלקיט האזרחות ולבחון את עצמנו. בכתיבת הרפלקציה כל אחד כותב באופן אישי על התהליך שהוא עבר ...
מה אפשר לרשום ברפלקציה של התלקיט בלשון?עזרה דחופה ביותר!
https://stips.co.il › ask › מה-אפשר-לרשו...לא הגשתי את התלקיט בעברית מה יקרה לי? מה אפשר לכתוב ברפלקציה? אני צריכה לעשות רפלקציה באנגלית על עבודה, ואני לא יודעת מה לרשום אפשר עזרה?
תלקיט כתיבה - השפה, העברית ומה שביניהן
https://sites.google.com/site/ariellasuf/haraha/talkitAug 18, 2014 · תלקיט כתיבה. תיק עבודות (תלקיט, פורטפוליו) הוא אוסף מכוון של עבודות שהתלמיד בוחר ומאגד בתיקייה (בדפים או במחשב), והן מתעדות את כתיבתו …
תלקיט (פּוֹרְטְפוֹלְיוֹ) - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › teaching-tools › teaching-practicesרצוי שהתלקיט יכיל משימות המביאות לידי ביטוי כישורים שונים. מומלץ לשתף גם את ההורים בהערכת תוצרי הילדים. כדאי לשלב מטלות ביצוע אותנטיות בתלקיט. חשוב לכלול משימות הכוללות תהליך של שיפור בעקבות משוב ורפלקציה. כדאי לזכור התלקיט - חלופה להערכה התלקיט מתאים להערכה פנימית מעצבת הכוללת תהליכי שיפור בעקבות משוב, ופחות מתאים להערכה מסכמת עם ציונים.
שיקוף (רפלקציה) - אתר לב לדעת
www.levladaat.org › content › 43מאגר שאלות שיקוף עצמי למורה מאגר של עשרות שאלות לשיקוף עצמי למורה על עבודתו. השאלות עוסקות במגוון נושאים: דרכי ההוראה, למידה משמעותית, עבודת צוות, הערכה, קשר אישי עם התלמידים ועוד.
בחירת הפריטים לתלקיט ואופן ניהולו
www.orianit.edu-negev.gov.il/tipuacha/cp/homepage...בחירת הפריטים לתלקיט ואופן ניהולו. בחירת הפריטים לתלקיט ואופן ניהולו. דוגמא מס' 1 תכולת התלקיט ואופן ניהולו. שני תיקים נפרדים. התיק האחד הוא "האוסף" המלא של כל תוצרי הכתיבה, השיכתוב העריכה והפרסום של התלמידים ( הנאספים לתיק אחת לשבוע).