HebrewBooks.org -בבלי - מסכת קידושין דף ב עמוד א
https://www.hebrewbooks.org/shas.aspx?mesechta=20&daf=2&format=textלהיות כאשתו לכל דבר שאם בא לגרשה אח"כ אינה צריכה הימנו חליצה אלא גט אבל שטר וכסף אין מועילין בה מן התורה אלא מדרבנן דתקון דמהני בה מאמר כדאמרי' ביבמות (דף נ.) אבל אינו גומר בה להיות יורשה ומיטמא לה ולא לפוטרה מן החליצה אלא לפוסלה על שאר אחיו: גמ' ומאי שנא התם. בפרק שני (לקמן דף מא.)
HebrewBooks.org -גמרא מסכת קידושין דף לא עמוד ב
https://beta.hebrewbooks.org/shas.aspx?mesechta=20&daf=31b&format=pdfHebrewBooks.org -גמרא מסכת קידושין דף לא עמוד ב. ברכות שבת עירובין פסחים שקלים יומא סוכה ביצה ראש השנה תענית מגילה מועד קטן חגיגה יבמות כתובות נדרים נזיר סוטה גיטין קידושין בבא קמא בבא מציעא בבא בתרא ...
¬ספר ערוך השלם: הלא הוא ספר הערוך אשר בו נקבצו כעמיר גורנה ...
https://books.google.com › booksקידושין – גיטין { דף עמוד עין נגר די 1. דף עמוד ערך ה ' הויה , סניגור . דף עמוד ערך תלמיד . ל"ד . דר ב ' . ל"ג : : קדש א ' . אן ד ' , אביי ו ' : איש . טפל .
HebrewBooks.org -בבלי - מסכת קידושין דף ד עמוד ב
www.hebrewbooks.org › shasHebrewBooks.org -בבלי - מסכת קידושין דף ד עמוד ב. ברכות שבת עירובין פסחים שקלים יומא סוכה ביצה ראש השנה תענית מגילה מועד קטן חגיגה יבמות כתובות נדרים נזיר סוטה גיטין קידושין בבא קמא בבא מציעא בבא בתרא ...
HebrewBooks.org -גמרא מסכת קידושין דף לא עמוד ב
beta.hebrewbooks.org › shasHebrewBooks.org -גמרא מסכת קידושין דף לא עמוד ב. ברכות שבת עירובין פסחים שקלים יומא סוכה ביצה ראש השנה תענית מגילה מועד קטן חגיגה יבמות כתובות נדרים נזיר סוטה גיטין קידושין בבא קמא בבא מציעא בבא בתרא ...
פורטל הדף היומי: צורת הדף
daf-yomi.com/dafyomi_Page.aspxצורת הדף טקסט הדף טקסט הדף מנוקד טקסט הדף מנוקד (כתיב חסר) פירוש שטיינזלץ Steinsaltz פירוש חברותא. מסכת.
פורטל הדף היומי: פירוש שטיינזלץ
https://daf-yomi.com/DafYomi_Page.aspx?vt=5&id=65שודאי לא קיצר תלמיד זה בתפילתו יותר ממילים ספורות אלו. ואגב הזכרת פסוק זה, מביאים מה ש אמר ר' יעקב אמר רב חסדא: כל המבקש רחמים (המתפלל) על חבירו — אין צריך להזכיר שמו בתפילה, וראיה לדבר ש כן נאמר בתפילתו של משה על מרים אחותו "אל נא רפא נא לה", ולא קמדכר [ואין הוא מזכיר] את שמה של ...
קידושין לח א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קידושין_לח_אאבל ר"ח ז"ל מפרש אין איסורו איסור עולם היינו דחדש מות' לאחר זמן ויש היתר לאיסורו שאפי' אותו חדש שנקצר קודם העומר ונאסר יש היתר לאחר זמן ובערלה אין איסורו איסור עולם שאין דין ערלה נוהג באילן הזה לאחר זמן אבל אין היתר לאותו פרי שנאסר לעולם וזהו נכון.
Kiddushin | Sefaria
https://www.sefaria.org › ... › Bavli › Seder NashimKiddushin (Documents) belongs to the third order, Nashim (Women) and discusses the initial stage of marriage – betrothal, as well as the laws of Jewish ...
קידושין לח ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קידושין_לח_בקידושין לח ב. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי ... (דברים טו, ב) וזה דבר השמיטה שמוט בשתי שמיטות הכתוב מדבר אחת שמיטת קרקע ואחת שמיטת כספים ... עמוד ראשי ...
HebrewBooks.org -בבלי - מסכת קידושין דף לח עמוד ב
www.hebrewbooks.org › shasOver 40,000 Seforim/Hebrew books for Free in PDF Format. Rambam, Shas, Meforshim in text format.
HebrewBooks.org -בבלי - מסכת קידושין דף לט עמוד ב
https://hebrewbooks.org › shasOver 40000 Seforim/Hebrew books for Free in PDF Format. Rambam, Shas, Meforshim in text format.
קידושין ס׳ עמוד ב' ע"מ שאראך מאתים זוז וכו': תנא לא נתכונה ...
https://www.youtube.com/watch?v=0aWjV20_Wz0Oct 26, 2021 · קידושין ס׳ עמוד ב' 00:00-01:29 ע"מ שאראך מאתים זוז וכו': תנא לא נתכונה זו אלא לראות משלו ואם הראה לה על השלחן אינה ...
MACHSOR VITRY NACH DER HANDSCHRIFT IM BRITISH MUSEUM
https://books.google.com › booksועיין תוס ' ד"ה ועושה וכו ' וגירסת המחבר קרוב לגירסת הבה"ג הי סופרים . ... כש"כ וכו ' עיין קידושין ל"ג ע"ב ושם הגירסא ר ' חלקיה ר ' סימון ור ' אלעזר אמרי קל ...
קידושין לח ב - – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קידו...כל מצוה שנצטוו ישראל קודם כניסתן לארץ נוהגת בין בארץ בין בחוצה לארץ לאחר כניסתן לארץ אינה נוהגת אלא בארץ חוץ מןהשמטת כספים ושילוח עבדים ...
קידושין לח ב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קידושין_לח_ב<< · קידושין · לח ב · >> מידע על מהדורת ויקיטקסט • דפים מכל רחבי ויקיטקסט שמקשרים לעמוד זה מהדורה מבוארת
קידושין לח א - 38a - תלמוד בבלי - Talmud Bavli
https://il.talmud-bavli.com › kiddushinקידושין לח א - 38a - סדר נשים - תלמוד - דף יומי - גמרא - תלמוד בבלי. ... ב) ויאמר אליהם בן מאה ועשרים שנה אנכי היום לא אוכל עוד לצאת ולבא שאין ת"ל היום מה ...
קידושין לח א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קידושין_לח_אאבל ר"ח ז"ל מפרש אין איסורו איסור עולם היינו דחדש מות' לאחר זמן ויש היתר לאיסורו שאפי' אותו חדש שנקצר קודם העומר ונאסר יש היתר לאחר זמן ובערלה אין איסורו איסור עולם שאין דין ערלה נוהג באילן הזה לאחר זמן אבל אין היתר לאותו פרי שנאסר לעולם וזהו נכון.
בבלי/קידושין/לח/ב – אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il/mediawiki/wiki/בבלי/קידושין/לח/בבבלי קידושין לח ב. כל מצוה שנצטוו ישראל קודם כניסתן לארץ נוהגת בין בארץ בין בחוצה לארץ לאחר כניסתן לארץ אינה נוהגת אלא בארץ חוץ מן השמטת כספים ושילוח עבדים שאע"פ שנצטוו עליהם לאחר כניסתן לארץ ...
קידושין לח - פורטל הדף היומי
http://daf-yomi.com › dafyomiשו"ת סיכום הדף היומי (לח) · נר שמואל · שאלות חזרה (לד-מ) [194/ב] · למד דעת · שאלות אמריקאיות (כט-מא) · הראל שפירא · שאלות אמריקאיות (כט-מ) · ישיבת בית-אל.
פורטל הדף היומי: צורת הדף
daf-yomi.com › dafyomi_Pageצורת הדף טקסט הדף טקסט הדף מנוקד טקסט הדף מנוקד (כתיב חסר) פירוש שטיינזלץ Steinsaltz פירוש חברותא. מסכת.
HebrewBooks.org -גמרא מסכת קידושין דף ב עמוד א
beta.hebrewbooks.org › shasHebrewBooks.org -גמרא מסכת קידושין דף ב עמוד א. ברכות שבת עירובין פסחים שקלים יומא סוכה ביצה ראש השנה תענית מגילה מועד קטן חגיגה יבמות כתובות נדרים נזיר סוטה גיטין קידושין בבא קמא בבא מציעא בבא בתרא ...
HebrewBooks.org -בבלי - מסכת קידושין דף לו עמוד ב
https://hebrewbooks.org/shas.aspx?mesechta=20&daf=36b&format=pdfOver 40,000 Seforim/Hebrew books for Free in PDF Format. Rambam, Shas, Meforshim in text format.
קידושין ל׳ ב
https://www.sefaria.org.il › ... › קידושין(משלי ז, ד) אמור לחכמה אחותי את וגו' ואומר (משלי ז, ג) קשרם על אצבעותיך כתבם על לוח לבך ואומר (תהלים קכז, ד) כחצים ביד גבור כן בני הנעורים ואומר (תהלים קכ, ...
מסכת קידושין פרק א - Snunit
kodesh.snunit.k12.il/b/l/l3701_031a.htmמסכת קידושין פרק א. דף לא, א גמרא שמשדלתו בדברים לפיכך הקדים הקב"ה כיבוד אב לכיבוד אם וגלוי וידוע לפני מי שאמר והיה העולם שהבן מתיירא מאביו יותר מאמו מפני שמלמדו תורה לפיכך הקדים הקב"ה מורא האם למורא האב תני תנא קמיה דרב נחמן בזמן שאדם מצער את אביו ואת אמו אמר הקב"ה יפה עשיתי ...