חיפשת:

פניות הציבור אפיקים

מרכזי שירות ועמדות הנפקה – אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/מרכזי-שירות-ועמדות...
פניות הציבור. ... חברת אלקטרה-אפיקים מפעילה לשירותך 13 מרכזי שירות מתקדמים ו-3 עמדות הנפקה המאפשרים ביצוע מגוון פעולות לרבות הנפקת כרטיס רב קו, טעינת חוזי נסיעה, שחזור כרטיס שאבד או פגום. ...
אפיקים פניות הציבור - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › אפיקים-פניות-הציבור
אפיקים פניות הציבור. תלונות ופניות הציבור | הרשות להגנת הפרטיות. https://www.gov.il/he/departments/general/public_inquiries_ilita.
אפיקים - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il/אפיקים
אפיקים הינה חברת תחבורה ציבורית ישראלית המפעילה קווי אוטובוס באזור הדרום, השומרון ובגוש דן. שירות לקוחות אפיקים. אפיקים *6686. זמין 24/7. 073-3323488. …
אפיקים - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il › אפיקים-שיר...
כתובת למשלוח מכתבים: חברת אפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל. חברות דומות: שירות לקוחות · חוצה צפון.
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il › פניו...
מחלקת פניות הציבור מטפלת בפניות שהתקבלו מלקוחות אלקטרה-אפיקים ומהציבור הרחב באופן ענייני, הוגן ובלתי תלוי. המחלקה הינה יחידה עצמאית וכפופה ישירות לסמנכ"ל ...
צור קשר – אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/צור-קשר
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל. ... פניות הציבור.
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית - Gov
https://www.gov.il › service › compl...
אם קיבלתם שירות לקוי או פוגעני מנהג, או שאינכם מרוצים מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות מפעיל התחבורה הציבורית בה השתמשתם, זכותכם להתלונן.
פניות הציבור – אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/פניות-הציבור
נדגיש כי פניות יש להגיש בכתב בלבד בדרכים הבאות: טופס מקוון; לפקס שמספרו : 073-3323488; באמצעות כתובת המייל: appeals@afikim-t.co.il; בדואר – לכבוד חברת אלקטרה-אפיקים , המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל
אפיקים - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › תחבורה
שירות לקוחות אפיקים - איך כדאי לך לפנות עכשיו אל אפיקים? טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, פייסבוק, וואטסאפ או שירות עצמי? | אפיקים - תחבורה ציבורית במרחב ...
טפסים מקוונים להגשת פניות ותלונות הציבור | משרד …
https://www.gov.il/he/departments/general/transport_contactus_units
Aug 26, 2020 · פנייה מקוונת למרכז פניות הציבור באגף הרישוי המטפל בפניות בנושא רישיון נהיגה אשר לא ניתן לקבל עליהן מידע באתר האינטרנט או מענה במוקד הטלפוני …
איתור אבידה – אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/איתור-אבידה
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל. ... פניות הציבור.
www.afikim-t.co.il/מידע-לנוסע/פניות-הציבור/
http://www.afikim-t.co.il › מידע-לנוסע
אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
שירות לקוחות אפיקים
http://www.שירותלקוחות.co.il › אפיקים
אפיקים הינה חברת תחבורה ציבורית ישראלית המפעילה קווי אוטובוס באזור הדרום, השומרון ובגוש דן. ... כתובת: אפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל.
אפיקים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
אפיקים – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email. כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אפיקים – [email protected]. מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים. …
שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il › שירות-לקוחו...
כל מספרי הטלפון של חברת ההסעות אפיקים, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מוקדי תמיכה אפיקים, הכל מרוכז בדף אחד. אתר שירות לקוחות 10 מקווה כי חברת אפיקים תתן לכם שירות ...
דרכי יצירת קשר עם מפעילי התחבורה הציבורית לצורך הגשת תלונה ...
https://transportation.org.il/he/node/3700
בית אגד מח' פניות הציבור ת.ד. 43 קריית שדה התעופה, מיקוד 70150 03-9142237 ארצי ימים א' - ה' בשעות 8:30-14:30. תחנה מרכזית תל אביב, רח' לוינסקי 106. 03-9142237. מרכז ודרום. מים א' - …
הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות ...
https://www.kolzchut.org.il/he/הגשת_תלונה_נגד_מפעילי_תחבורה...
מפעיל התחבורה הציבורית מחויב לאשר את קבלת התלונה בתוך 7 ימים, ולהודיע בתוך 14 ימים על תוצאות הבדיקה ועל התגובה לתלונה. הנוסע רשאי לעקוב אחר הטיפול בפנייה …